Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia

kru2007-01-10 00:12:37 // 1702
az angol is szinter vagy csak valami megerősített?
kru2007-01-10 00:11:40 // 1701
ja, szinter nekem tényleg nem kell...
kru2007-01-10 00:11:13 // 1700
mennyi? 210e? nem vagyok képben az árakkal, de ez csak az alkatrészköltség?
Goodboy2007-01-09 23:23:23 // 1699
ja az én kuplungom szinter és 1000NM ert birt az első szerkem és az sem birta ki,most 1320 Nm ert bir et jonak tünik!Bár még csak most jön a tutti chipp!
Goodboy2007-01-09 23:20:45 // 1698
max 20 fokot fordulhat a lendkerék el,ha ennél többet fordul el az csattog alapjáraton!Na az enyém birt v 3000 km azt vége lett megint!
maxx2007-01-09 23:05:51 // 1697
Hogy érted, hogy széthullott a lendkerék? Nekem kicsit vibrált de simán szétszakította a zsírúj valeo kuplungtárcsát. 210e egy új lendkerék + kuplungszett... most hibátlan.
Goodboy2007-01-09 22:54:46 // 1696
na nézzük csak: az egy tömegü azért van,mert a két tömegü nem birta és széthullott ill qrvára vibrállt!Egyedibe készült itthon az uj kuplung szett ,de van ez Angliábol is tutibb csak sokkal drágábbért!nekem az sulyozva 138 ezer pézé van,dee.....!Nem ajánlom nem lehet csusztatni és buzi szar a városban közlek vele!Basszus nem könnyiti meg a dolgomat a házi pálesz mármint iráskor!!!
kru2007-01-09 21:23:19 // 1695
Bambi mester, a 16V/20V MJET már hidrotőkés, nehogy hozzányúlj. A szervízkönyv jó szokás szerint régi...
BambiSW2007-01-09 20:49:51 // 1694
Egy kis segítség kellene. Kitakarítottam az ERG-t és a szívócsövet, valami pillangószelep féleséget, meg mindent ameddig beértem. Köszönet az itteni jótanácsokért :) Még most is kormos a kezem! De, hogy lehetne esetleg a teljes szívócsövet lebontani, mivel belenéztem, s ott sem tünt túl tisztának! Csinált már valaki ilyet? Egyébként a hivatalos karbantartási tervben 40 eKm-nél a JTD-n szelephézagot kellene ellenőrizni, amikor gondolom ezt is ki kellene tisztítani. Ezt csak azért írom mert most volt a gép márkaszervízbe és ez természetesen szóba sem került... Más van esetleg valakinek valamilyen szerelési útmutatója az 1.9 JTDm 16v-ről?
kru2007-01-09 15:10:36 // 1693
zepi, mit kell tudni az oldaladon látható könnyített lendkerékről meg az 1300Nm-et bíró kuplungról? valami hazai szaki faragta vagy milyen típus. sokba fáj egy ilyen?
Goodboy2007-01-08 23:21:21 // 1692
az én talicskám teljesen más még mint a tied szerintem,nekem a kipuff csonkon van az a szelepkütyü ami elvezeti a gázt tulnyomás estén a turbotol a motor fele!Na én ezt a visszavezetö csövet lecibálltam és ledugoztam a helyét,és most csak ugy prüszköl a semmibe!jo látod a cooler utáni hideg levegöbe végja vissza!dehát környkimélö euro 2!
Tommaso 1592007-01-08 23:14:12 // 1691
De egy fsz vagyok! Igazad van,jól tudod! Ezek tudatában viszont már egyértelmű...
kru2007-01-08 23:11:54 // 1690
de mi, löki be kormot a motortérbe? vagy valami csővel ki lett vezetve? nem biztos, hogy meg merem ezt csináltatni... egyébként az gyárilag hová önti be a forró levegőt? rázúdítja az IC után lehűtöttre? micsoda baromság ez.
Grando2007-01-08 23:01:51 // 1689
Vagy úgy! Mindig tanulok vmit. ;))
Goodboy2007-01-08 23:00:26 // 1688
giolt elirás goil azaz gázolaj!Bocs
Goodboy2007-01-08 22:59:23 // 1687
Oké almás a dolog!az egr nyit csak a szabasdba és olyan mimt agy lefujo szelep frankon cicereg!
Goodboy2007-01-08 22:58:17 // 1686
Nem jut vissza a kipuff gáz a szivo oldalba igy nem hatástalanitja a coolert,hisz hideg levegö jobban sürithetö igy több giolt adhatunk hozzá igy van erö!
kru2007-01-08 22:55:03 // 1685
Szerintem másról beszéltek, Zepi arra gondolHAT, hogy hiába nyit az EGR szelep, nincs mit visszavezetni a motorba. de hogy, lehegesztetted a csövet vagy mi a fene? felvenni fel lehet a kapcsolatot. kérdés mit szeretnél elérni? elárulni semmit nem fognak. ha chipelni akarsz, ők serial programminggal dolgoznak, EOBD csatin keresztül. vagyis a kóddobozt, az ECU-t, minden szart ki kellene küldeni hozzájuk. vagy venni náluk egy új ECU-t. de egyik ilyen cég sem szeret látatlanban programozni, hanem tesztelni vele a gépet, stb. szerintem ez innen szinte halálra van ítélve, nem véletlenül nem foglalkoztam vele én sem... még ha több ember összeáll és kifizeti a repjegyét, de szerintem ez is agyament ötlet :-)
Grando2007-01-08 22:54:55 // 1684
Csak érdeklődöm. És nem hiányzik a visszavezetés? Vagy akkor az mire való? Télleg csak érdekel. :)
Goodboy2007-01-08 22:54:05 // 1683
ja lényeg a motor felé valo bvisszavezetést iktattam ki ,h ne vágja tele a mocit korommal!!!euro 2!!
Goodboy2007-01-08 22:52:06 // 1682
Háááát ugy,h a kipuffgáz meghajcsa a tujbo egyik kerekét ami közös tengelyen van a másikkal igy azt megforgassa azt goooo!Na de komolyan pill tölt akár 2.8 bar t is!Miért?
Grando2007-01-08 22:49:04 // 1681
Ha megszüntetted a kipuffgáz visszavezetést, hogy működik a túró?
Goodboy2007-01-08 22:46:17 // 1680
Mehet bele a sima diesel olaj szerintem,de nézd meg a könyvét mit ir!Bár a 5w 40 az szintetikus mig ac 10w-40 nem az,ha jol tudom!
Goodboy2007-01-08 22:44:05 // 1679
egr müködik,csak a kipuffgáz visszavezetést szüntettem meg,bár az enyém még hálas nints televágva drotokkal meg szenzorokkal!Fel tudjuk venni a kapcsolatot a két csapattal?DCS nem a szivem csücske igy felejtös!!
Tommaso 1592007-01-08 22:42:50 // 1678
Légyszives segítsetek! Tudom,hogy az JTD-M-be elvileg a WR-diesel ajánlott!Utánanéztem,és semmi eltérést nem találtam,csak annyit,hogy -15 fokban,vagy alatta ajánlott a WR diesel!tehát akkor a sima Seleni Turbo Diesel olajat is elvihetem olajcserére (garis) ,nem fognak beszólni érte,hogy nem a kimondottan gyár által ajánlott olajat viszem?
kru2007-01-08 22:41:31 // 1677
mondjuk ha jól tudom, az izzító gyertyának manapság van utánmelegítő funkciója is, nem tudom jtd-k is ilyenek-e, de elvileg nem csupán indításkor, hanem a hőmérsékelt függvényében utána akár 1 percig is még utánizzíthatnak a korrekt égés miatt...
kru2007-01-08 22:39:34 // 1676
te Zepi, az EGR-t hogy blankoltátok ki? nekem elektromos a szelep és nem köthetem ki, mert megbolondítja a computert.
kru2007-01-08 22:36:38 // 1675
idehaza nem ismerek én senkit, de ez nem azt jelenti, hogy nincs, csak én nem vagyok otthon a téméban. sajnos nem tudom, kit kellene kérdezni, azt sem kihez menni itthon. dcs-ékkel mindenképp elbeszélgetnék, de nem ismerem őket sem. az a baj, hogy ez egy bizalom játék, mint te is tudod. a szaki nem fogja kiadni a tudását, mert ebből él, amúgy meg ha nem tudom mit csinál, hogy bízzak meg benne, ha nem ismerem. hát úgy, ha sok jó autót csinált előtted, vagy hogy beavat mit csinál. szerintem itt dőlt meg a dolog. az én autómon meg ne kísérletezzen senki. amennyire tudom a dízelek lelke a befecskendezés, ott is az 1. és 2. befecskendezési ciklus időzítése és mennyiségének gondos megválasztása. de lehet, tévedek, nem ez a szakmám. de egy biztos, ezt nem lehet, csak úgy fusiban elsajátítani, ez komoly mérnöki munka. szóval sajnos ennyit tudok. Angliában van egy jó címem, illetve az íreknél :-))
Goodboy2007-01-08 22:29:15 // 1674
Hát ez jo kérdés 700000 az 700000 még gazdagéknál is nem ,h egy prolinál!!És még sok sok péz kell minden másra!jo chipp ,fékek,gátlok,kipuff,azt design!Kit tudsz diesel progi gurut?
kru2007-01-08 22:24:41 // 1673
hát kiváncsi leszek az új váltódra, komolyan!!!! nyilván te is. mikorra lesz kész?
Goodboy2007-01-08 22:23:04 // 1672
Bregyok gyártják egyedi áttételezéssel torzios sperrel ,csak a ház marad!ÉLn nem ájultam el az 535 döbbenettöl!
kru2007-01-08 22:16:31 // 1671
ha szabad kérdezni milyen váltód lesz? vagy a gyári lesz megerősített csapágyazással? az egy állat aki az 535d-t húzza még tovább :-))
Goodboy2007-01-08 22:12:09 // 1670
Igen az elözö chip guru megemelte a rail nyomást és tilt a moci,és ugy h megáll!Az 535 döübbenetben az aut váltost ,ha tul huzod az sokba kerül és nagyon pici a türéshatár!A hajtásom kuplungig oké,a váltom meg ami birja majd kb 700000 Ft asszinkron sperrel!
Goodboy2007-01-08 22:08:37 // 1669
Nekem már egy turbom bánja a hergelést és pont ez volt a jelenség,de ez minden változo g turbonál jelenség lehet!
Goodboy2007-01-08 22:06:32 // 1668
Tuti izzito gyertya,de ne törödj vele én nekem 2 éve villog nem kell neki az inditáshoz,csak bosszanto picit,h villog!
kru2007-01-08 21:42:08 // 1667
tippelek: nem az izzítógyertya halódik? ez tényleg tipp, nézesd meg valami szagemberrel. hacsak nem futott már bele valaki itt a kartársak közül.
kru2007-01-08 21:40:56 // 1666
Ja Zepi, még annyit, hogy neked a common rail nyomás tábla módosítva lett? Állítólag az 1400bar fölé nem illik menni, mert nem bírja hosszú távon. A váltók meg sajnos, igen. Ez a gyenge pont. Mondjuk ismét jövök az 535D-vel, bocsánat, abban miért nincs kézi váltós? Gondolom nem véletlenül (a kuplung, stb. miatt). Valahol olvastam, hogy a 2.4JTD motorban (a 20 szelepes) kb. 250LE van, annyit finoman ki lehet csalni, de 225-nél meg szoktak állni. Csak hát a hajtáslánc, az nem bírja 450Nm környékét már.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-01-08 21:34:52 // 1665
hali 156-os jtd-nél indítás után villog az izzítás lámpa ez milyen hibát jelent? eddig 1x csinálta
kru2007-01-08 21:33:35 // 1664
Zepi, ez annyit tesz, ami engem meglepett, hogy a JTD-kben használatos Garret változtatható geometriáj turbók halálát okozó beálló lamellák vagy minek hívják NEM ÚJÍTHATÓK FEL, sem a Garret, sem egyik hivatalos partnere ilyen munkát NEM VÁLLAL, ha a sok koromtól beállnak, elgörbülnek, besülnek stb. a ezek a szarok, akkor viszlát. Nem is lehet kapni a Garrettől felújított VNT turbót, pont emiatt. Javítani lehet, de annak a vége, hogy többet a büdös életbe nem bírod bekalibrálni a VNT-t és túltölt az ECU meg lekapcsol és visszavesz vészüzemmódba. Ezt egy Garretes fazon nyilatkozta, nem tudom mennyire igaz, de nekem már sokan mondták, hogy ezeket felújítják, ezért lepett meg ez a cikk... Asszem nem véletlen az 535D-ben használ igencsak kívánatos megoldás, két turbó, egy kicsit meg egy nagy oszt csáó.
Goodboy2007-01-08 21:04:37 // 1663
Ne mérgelödj ,ha megvezet,büntesd meg a linkségéért!Milyen kincset találtál megint?
belus1552007-01-08 21:03:04 // 1662
Holnap után lejár a határidő!Ma 4-szer probáltam hívni,4-szer foglalt volt!De kijelzi,hogy én hívtam!A másik,hogy ma tíz perc miatt lecsusztam egy alfa vásárlásról!veled mi van?
Goodboy2007-01-08 20:58:46 // 1661
Na dal Bélusta mi a pálya?
belus1552007-01-08 20:56:05 // 1660
Jó estét mindenkinek!Mizu Zepi?
Goodboy2007-01-08 20:48:14 // 1659
Én nem hiszem ,h tul kell etetni,de még az enyém az gyerek program!Nem kell féltenem a kuplungot az a gyári nyomaték négyszeresét tudja,a váltom az meg egyenesen xar ismét!Amiért váltok ,mert igy is joval nagyobbat gyorsul mint ami a városi közl elfogadhato,azt azt gondolja a sok mokus,h rajtolgatok,és m,ár a köv lámpánál kekeckednek is!Ilyenkor szoktam megforgatni azt tudják is mi a rajz!
Poló2007-01-08 20:41:31 // 1658
Sokból csak úgy dől a füst, nem látni mögötte semmit, csak a füstöt. Miért nem pörgeted följebb? A váltó és a kuplung miatt?
Goodboy2007-01-08 20:40:09 // 1657
Csak egy pamatot vág ki nagyobb terhelésen,de max 2500 RPM -nél váltok!Nagyon jol halad a kicsike!!
Poló2007-01-08 20:37:43 // 1656
Füstöt mennyire nyomja a tied? Amennyit láttam belőle Vp-n, nem nagyon füstölt.
Goodboy2007-01-08 20:34:42 // 1655
Jégkár miatt csere a géptetö ,gagyi fényezö miatt meg a sárvédö,de jön a carbon géptetö ,meg a tuti lökös elöre azt szin ,jövö honapban!
Goodboy2007-01-08 20:32:53 // 1654
Ja meg szétdurrant már egy váltom is sajna,tehát erö van!Soproni talin Dobit kivillogta a pályán 160 km/h nál egy sejat turbo én meg letöltam és kapott 220 KM/h ig kb 4 autot,és ez még a gyengébbik chipp volt!
Poló2007-01-08 20:31:18 // 1653
Várpalotán láttam a géped, brutál hangja van. Az eleje miért ezüst?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak