Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Fastcaristák vs. Batiánusok

SKrisz2004-11-09 09:10:19 // 315
Joe! Te most ugye tényleg nem hiszed azt, hogy kanyarítok a fogyasztásommal? :-O Tényleg ennyi... ez van. De mind mondtam élőben is nem megy úgy a verda ahogy azt elvárnám tőle, ezért ugrik bele a chip és ez majd biztosan adni fog a fogyasztásomnak is de +70paci már kér is valamit!:))) Bízom benne ha lesz 2 gyerkőc akkor is tudom hajtani a verdát, mert ez megvan, nem kér a zsebből sok plussz lóvét, viszont ha eladom akkor meg a számomra nyújtott eszmei és érzelmi értékéhez képest, vicces összeget kapnékcsak érte... A kompromisszum valóban egy jó szó. Hidd el nagyon szívesen vettem volna egy használt Jtd-t is hétköznapokra, de azt hiszem senkinek nem kell bemutatnom a használtautó piacot magyarországon. Itt ez az autó, az utolsó fogyim 6.4 lett és van rá 4 év garancia... Annyira azért nem szar ez sem hidd el!:)))
Wickey2004-11-09 08:46:29 // 314
A J/kg és a liter között érdekesmód kapcsolatot teremt a sűrűség, mint olyan. Tudod, g/ccm, vagy kg/m3. Adott térbe sokkal több gázt persze hogy lehet tenni, erre való a turbó. Másfelől: ez megintcsak azt vetíti elő, hogy kevesebb ccm is elegendő a motornak, elvégre túlnyomással töltöd, nemde? Nade itt abba is fejezem, mer dolgom van. BRB.
joe752004-11-09 07:15:05 // 313
Kicsit elbagatelizáljátok a dolgot a mit vennék 7 milláért kérdésre. Mondjuk Paco venne 10 db. 33-ast. Ez így jól hangzik. Kifizetne egyből átírásra úgy 300.000 Ft-ot, negyedévente kötelezőre úgy 150.000-et mert már 2 autónál is elveszik a bonusz, plussz évente kb. 120.000 ft súlyadót. Ezen felül 2 éves ciklusokban csak a műszaki zöldkártya, ami még kötelező ahhoz hogy használjuk, úgy 3-400e Ft. És ezek csak azok a költségek amik minimálisan ahhoz kellenek hogy használhasd az autóidat. Én azért ezt átgondolnám mégegyszer! A másik. Én új autóról beszéltem, így azok érvelését tudom elfogadni akik a 2.0 JTS-t választanák. Most vonatkoztassunk el attól hogy az több mint 7 milla, lehetnek egyéni kedvezmények, akciók stb. Ha összevetem a két autót a JTS-t meg a JTD Mjet-et akkor azonos felszereltség mellett az Mjet 400.000 ft-al olcsóbb. Ez mondjuk már egy elég nyomós érv lehet a diesel mellett. A JTS valamivel erősebb, viszont a JTD sokkal nyomatékosabb. Vagyis lámpától lámpáig a JTS tutira jobb, de nem hiszem hogy valaki ezért vesz 7 millás autót hogy 100 méteres etapokon királykodjon. Viszont minden más normál forgalmi helyzetben a JTD jobb. Rugalamassága miatt sokkal jobban autózható mint a JTS akár városban, akár országúton. Megint csak Cacho-ra kell hivatkoznom, hiszen Ő látta egy egy előzésnél amikor mögötte mentem mennyire benne voltam a 155 seggében, és bizony nem egyszer kellett a lábamat elvenni a gázról a túlzott közelség miatt. Pedig simán legyorsúlt amikor próbáltuk a reptéren. Szóval a JTS 400.000-el drágább, extrém helyzetekben minimálisan jobban megy, viszont sokkal többet fogyaszt azonos terhelés mellett is. Ami még mellette szólhat az olyan szubjektív dolgok mint motorhang, meg hogy ha Alfa akkor benzines. Erre meg azt mondom, hogy ha már motorhang akkor V6 alatt mindegy (kivéve boxer, de az megint nincs újjonan )! És ha Alfa akkor haladjon, mindegy mi hajtja. Mert jó vicc egy 1.6 TS 156 az is pörög 7000-et, az is benzinnel megy, még sincs a fasorban sem a JTD-hez képest!
joe752004-11-09 06:49:08 // 312
Nem! Amikor "kitaposom a lelkét" vagyis totálisan kihasználom az autó tudását akkor fogyazt 7 litert. a legtöbb 7.1 volt!! De pl. amikor mentünk Kaposújlakra valamivel több mint 200 km-tert mentem a tankolás óta odaértünk, és az üzemanyagjelző épp kimozdult lefele kb. 2 mm-t a full álásból. Mutattam Cacho-nak, aki erre csak annyit mondott "ez vicc" ! Ő megerősítheti. Azon az etapon, ahol útviszonyoktól függően 90-és 150 közötti tempóval mentünk 5.6 literes átlagfogyi jött ki!
Cacho2004-11-08 23:36:25 // 311
Egyébként 7 millából én is JTS-t vennék. Ha ennyi pénzem lenne, meg sem fordulna a fejemben a dízel.
Cacho2004-11-08 23:33:50 // 310
Én nem venném készpénznek azt a 192 lót. Katalógus szerint ezzel a motorral és szűk 13 mázsás súllyal a corolla 0-100-ra 8,4 alatt gyorsul, ami a sztorid alapján teljesen igaznak is tűnik. Egy toyotánál dolgozó srác szerint is tök bénán megy. Szóval (elvileg) ugyanezzel a motorral a 20 kg-al könnyebb celica már 7,2-t gyorul, ami már inkább reális egy ilyen 192 lovas kis sportgéptől. Nekem ott úgy tűnik valami gyárilag nem kerek, mert nem hinném, hogy attól a plusz 20 kg-tól ennyivel xarabbul menne egy autó. A váltójuk egyformán 6 gangos.
Robi2004-11-08 22:46:35 // 309
"A gázolaj mennyiségét miben adod meg? grammban? mert én literben, és mint tudjuk a liter egy űrmérték." Pedig a fűtőérték mértékegysége J/kg. Ezért nem értem, hogy miért űrmértékkel akarod mérni. "Adott liter gázolaj elégetéséhez adott liter levegő szükséges. Ehhez adott térfogatra van szükség már csak azért is mert az adott munkavégzést a gázolaj expanziójának ZÁRT TÉRBEN végzett munkája jelenti." Kisebb térbe is be tudsz vinni nagyobb mennyiségű gázt. Itt sincs értelme űrmértékkel mérni a gáz térfogatát, mert a térfogat akármekkora lehet, természetesen a nyomás függvényében, csak a tömeg az állandó. És mint fent írtam, a bevitt tüzelőanyag és az elégéséhez szükséges oxigén tömegétől függ a kinyerhető energia. No meg attól, hogy mennyire tökéletes az égés. Lehet, hogy ideális a tüzelőanyag-oxigén arány, de mégse tökéletes az égés, mert pl túl lassú. "Biztos rosszul mérem fel a mértékegységeket." Ezt viccnek szántad, de azt hiszem, hogy mégis ez a helyzet. :) "Tudod Robi veled ugyanaz a baj mint Danival. Azt hiszed tudsz valamit, hisz most tanultad és úgy kell lennie. Valójában csak kiragadsz egy általad ismert részletet és mereven ragaszkodsz ahhoz, hogy az igaz. Anno én is tanultam az egyetemen ilyesmit, ha hiszed ha nem, gépészmérnök vagyok. Ráadásul a hőerőgépeket még értettem is. És én már azt is megtanultam amit neked még csak meg sem említettek." Elhiszem, hogy messze sokkal nagyobb a tudásod nálam, és nem ér meglepetésként az sem, hogy gépészmérnök vagy. Viszont úgy érzem, hogy most tévedsz, és ezért megyek bele a vitába. Persze ha te azzal lezárod, hogy VDani vagyok, akkor hiába okoskodok. Jobban örülnék, ha inkább elmondanád, hogy konkrétan hol van a hiba a gondolatmenetemben.
Giorgio2004-11-08 22:10:11 // 308
Azt hiszem ez a topic állandó, és kifogyhatatlan témaforrással büszkélkedhet, mindjárt behozza a Csevegőt! :-)
..2004-11-08 22:09:58 // 307
Hát nekem tetszettek a dízelek a tesztvezetésen,de amíg ilyen taknyos vagyok:) addig csakis benzines kéne,akármennyi zsém lenne.:)
Giorgio2004-11-08 22:08:22 // 306
Monnyuk eddig ez a verzió a legpofásabb,azonosulok vele én is. :-) De dógozni is szigorúan 1.6 Boxerrel járnék! :-))
Giorgio2004-11-08 22:05:28 // 305
Na,na! Azt nekem ne mondd, hogy a dízelek 5-6 litert fogyasztanak,mikor épp kihajtod belőlük a legjobb gyorsulási értéket, melyet futópadon, szél nélkül mérnek egy hangárban. Boccs. Ezt szerintem még Te sem hiszed el magadnak. :)
Tom2004-11-08 21:57:23 // 304
Bocsi az indoklás lemaradt: 2.0 146 TI: Biztosítás szempontjából inkább egy 2.0 mint egy 1.6, fogyasztás szempontjából nincs érdemleges külömbség ugyan akkor dinamikusabb és igazából megpizhatóbb talán egy icipicit a 2 literes, dizelt csak azért nem vennék ehhez a típushoz mivel szerintem ehhez a típushoz az nem illik. Itt nem maga a dizel vagy a benzin szemben állása a döntő hanem inkább és ez csak az én egyéni véleményem amivel piztos sokan nem fognak egyet érteni, de szerintem a 146-oshoz nem illik dizel motor. bár azt nem tagadom, hogy hosszútávon sokkal kifizetődöbb. Ami a típus választást illetti: szerintem egy egyedül álló fiatalhoz sokkal jobban illik ez a típus mint a nagyobb testvérei (persze ez egyén függő). 156 kombi: Ezt a típust akkor választanám ha már letelepednék és családom lenne, akkor viszont már határozottan dieselben gondolkodnék a piszkos anyagiak miatt.
Paco2004-11-08 21:47:32 // 303
Srácok ne kössön már benneteket röghöz a középszerűség lánca! Merjetek nagyot álmodni! 10 db P4 és punktum! Pont kijön belőle, és ha az egyik elkopik: "Van másik!" Kisstílű banda :o)
Wickey2004-11-08 21:43:38 // 302
7M? használt jtd 145-ös 2millióért melóznyi, mellé egy gtv 2.0V6TB 3 millióért repiautónak (szigorúan rosso), a játék szekcióba meg egy gtv6 1millióért, a maradék 1M-ből meg elutaznék. :-)
Tom2004-11-08 21:38:59 // 301
joe_156. 7 misiért vennék egy 2 literes gyönyörű szép 147-est Ti felszereltséggel Rosso színben egy-két extrával, vagy egy kombi 156-ost de azt inkább már dízelben, és valami sötét színben. Amúgy nem adnák egy autóért 8-10 millánál többet, mivel amit, ha ezért a pénzérért nem kapom meg, akkor az nem is kell. De hogy szoljak egy pár jó szót a Diesl mellet is van otthon egy újságom, abban van egy cikk egy 1.3-as olasz diesel motorról, ami ha jól emlékszem, akkor 100-105 LE hülyeséget nem akarok mondani, de aszem nem turbós. A cikkben azt írták, hogy majd az új 156-os fogja megkapni, de még sem. Holnapra meg próbálom valahogy csatolni.
Wickey2004-11-08 21:30:23 // 300
Hogy mi lesz Palotán? Berakom a nyomatékszegény benzinest kettesbe, és nekilátok 2000rpm-el pörgölődni a parkolóban :-)
joe752004-11-08 21:20:54 // 299
ez így szép leírva, csak amikor épp 8.2 alatt gyorsúlsz százra akkor nem igen jön össze a 8.5 átlagfogyi. Amúgy aki olvasta az a5-ön a GT 2.0 JTS tesztet ott számomra is hihetetlen 17l/100km-es átlagot kajáltattak meg a GT-vel valami városi etapon! Számomra már az 1.9 Mjet is jobb választás a 2.0 JTS-nél, hát még a 2.4-es. És ha úgy veszem a 7.3-ba az is beleférhet ha már alkudozunk!
Giorgio2004-11-08 20:37:45 // 298
Alfa 156 2.0 JTS 16V 7'300'000 Ft, alkudok, 7'000'000-ért viszem, Alfa Rosso Hogy miért? 165 lóerő, 8,2 alatt százon, átlag 8,5 lityó fogyasztás (mert ha már lenne erre 7 misim, megtehetném), na meg persze a brutál orr-pajzs-lámpák összhatás! Na ezért.
Paco2004-11-08 20:21:20 // 297
Ritkaság? No akkor még többet ér a szememben :o)
joe752004-11-08 20:15:39 // 296
Alfa szalonban az manapság ritka jószág! :P
Paco2004-11-08 20:13:01 // 295
Mit - mit? Természetesen 10 darab csíklámpás 33P4-et! :)
joe752004-11-08 20:10:11 // 294
tom. Nem hiszem el hogy oly nehéz lenne felfogni ezt a vitát. Most hova szarjak a 2 literes 405 LE-s turbó motortól? a 80-as évek közepén az F-1-ben 1500 ccm-s turbok voltak bőven 1000 Le fölötti teljesítménnyel. és akkor mi van? Neked jobb hogy 16.5 misiért van ilyen autó? meg tudod venni? ott fog állni a garázsodban belátható időn belül? vagy csak spontán jó hogy van ilyen? És kérdezem miért kell 800 Le egy személyautóba? Mit kezdenél vele? tudnád használni? Hol? Már 300 LE is olyan teljesítmény ami a userek döntő többségének bőven meghaladja a képességeit. Akkor minek 800 LE? Még olyan extrém sportkocsik is mint a Ferrari Enzo beérik 660 LE-vel. Tudod mennyit tudnál kiautózni belőle? Még a felét sem. Nem azért mert nem nézem ki belőled hogy tudsz vezetni, csak gyanítom nincs otthon a hátsó udvarban egy Autodromo Monza vagy valami hasonló csapatóhely. Nézzük reálisan. Van 7 misid egy autóra! Mondjuk hogy van. bemész egy Alfa szalonba. Mit veszel érte?????? És indokold is ha lehet miért azt veszed . Kiváncsian várom a válaszod!
joe752004-11-08 19:57:40 // 293
Skrisz. Bárki mással vitatkoznék 2.0 V6 TB fogyasztásról de veled cimbi nem fogok! :) Csak fura,hogy nekem volt V6 is, meg 2.0 Turbo is és mindkét azutóm akkor evett 12 litert 100-on, ha úgy bántam velük mint hímestojással. Ha toltam nekik akkor 14 de akár 15 liter is lefolyt a torkán mindkettőnek. De mindegy is. Neked egy olyan autód van ami maximálisan jó örömködni, neked mert nincs a nyakadon két gyerek akikkel idönként el kell menned ide oda. Majd ha lesz akkor elgondolkozol hogy veszel-é egy olyan Alfát ami jó a hétköznapokora is, meg a hétvégékre is, meg nyaralni is, meg telelni is. persze az ideális az lenne, ha nekem is itt állna valahol a ház körül egy GTV V6 TB, vagy egy GTA, mert milyen szép vasárnap az amikor azzal veretek, kerül amibe kerül. Hétköznap meg el alfázok kicsi költségből de akkor is Alfázok, Hétfőtől Vasárnapig. Azóval ha azt veszem, racionális alapon vettél egy offos verdát, mert a GTV egyrészt költséges igásló lenne, másrészt kár is lenne szétütni a szar utakon a meló miatt. Így Te Hétfőtöl Péntekig kompromisszumot kötsz azért hogy hétvégén Alfázhass, nekem meg egész héten fülig ér a szám. És bár a hétvégi örömködéseid javítanak az átlagodon, összeségében én többet örömködöm! Szóval 3-1- helyett Te jársz jól ha kiegyezel 2-2-ben!! :)))))
Bazsi2004-11-08 19:55:32 // 292
nem vagyok dízel párti, de tudok egy bizonyos 5 literes V10-es 313 lovas VW motorrol ami a zászlóshajójukba raknak a német vetélytársak. Ja és 750 Nm-es
Tom2004-11-08 19:49:17 // 291
Azon dízel imádóknak ajánlom elsősorban az alábbi linket, akik szerint egy 2 literes benzinesből nem lehet sokat kihozni. Kis részlet a cikkből: „A 2,0 literes turbómotorból 405 lóerőt és 481 newtonmétert hoztak ki” Bár nem olcsó, hiszen 16,5 misi, de még mindig olcsóbb, mint 911-es és persze le is gyorsulja azt. Link: http://www.vezess.hu/hir.php?idx=5384 Ja és még valami szintén ezen az oldalon: melyik 3.2-es dízelből lehet 800 LE ismétlem 800 pacit kihozni? Egy költői kérdés: ha annyival nyomatékosabbak és jobbak a dízelek, akkor mért mindig a benzineseket gyúrják ki…? Dízelről még nem olvastam 300 LE-set. [de ez biztos csak az én tudatlanságom] :))
Punisher2004-11-08 17:09:43 // 290
Ugyebár a Wankel motor miért is fogyaszt olajat? Aki tudja, hogy néz ki belülről, és megkérdezi magától, hogy mi keni azt a motort, rá kell jönnie arra, hogy az keverékkel megy. Pontosan úgy mint az olajinjektoros 2 ütemű motorkerékpároknál, nem a benzinbe van keverve az olaj, hanem külön tartályban van. Hát ezért jár hozzá fehér kesztyű, meg egy doboz olaj.
Paco2004-11-08 16:51:38 // 289
Mint már írtam, a hatásfok a befektetett energia és a hasznos energia aránya. Ezzel kár is vitatkoznod, épp ezt tanulom most az egyetemen. Az én autóm gázolajat éget el, annak van egy fűtőértéke. A gázolaj mennyiségének és a fűtőértékének a függvénye a bevitt energia. A hasznos energia a leadott teljesítmény. Érdekes, nem került elő a motor lökettérfogata. Ez úgy lehet, hogy az én autóm nem a lökettérfogatot égeti el, hanem a gázolajat. A tied? Na még egyszer utoljára. De a továbbiakban én ezt kihagyom mert tiszta VDani effektus. A gázolaj mennyiségének és a fűtőértékének a függvénye a bevitt energia. A gázolaj mennyiségét miben adod meg? grammban? mert én literben, és mint tudjuk a liter egy űrmérték. Adott liter gázolaj elégetéséhez adott liter levegő szükséges. Ehhez adott térfogatra van szükség már csak azért is mert az adott munkavégzést a gázolaj expanziójának ZÁRT TÉRBEN végzett munkája jelenti. Ezt a munkavégzést hívják teljesítménynek. Érdekes, nem került elő a motor lökettérfogata. Nálam mégis előkerült. Biztos rosszul mérem fel a mértékegységeket. Tudod Robi veled ugyanaz a baj mint Danival. Azt hiszed tudsz valamit, hisz most tanultad és úgy kell lennie. Valójában csak kiragadsz egy általad ismert részletet és mereven ragaszkodsz ahhoz, hogy az igaz. Anno én is tanultam az egyetemen ilyesmit, ha hiszed ha nem, gépészmérnök vagyok. Ráadásul a hőerőgépeket még értettem is. És én már azt is megtanultam amit neked még csak meg sem említettek.
Bati2004-11-08 16:12:09 // 288
nekem elég ha van vastüdö és nem kell SZIVNI folyton :)
Halesz2004-11-08 16:09:30 // 287
Hat forinttal csökken a dízel üzemanyag ára! Örültök? :)
Bati2004-11-08 15:54:15 // 286
Ja és még valami topic cim Fastcaristák vs.............. nem turboisták Fastcaristák és ö nem turbos hanem szivo ja és SZIVO benzines nem szivato tehát ha jol végig gondolom miért vennék olyat ?? hogy SZIVAK folyton azt má nem inkább a diesel power
Bati2004-11-08 15:49:14 // 285
Na ezt jol megmondtam nektek érted ???? zsákutca baze
Robi2004-11-08 15:48:32 // 284
"Robi, neked egy jó kis Q4, V6TB kúra kéne..Egyből máshogy állnál a dologhoz:)" Erről már volt szó az indexen, én inkább a 3.0 V6 mellett tettem le a voksomat. :) De ha valaki azt szeretné, hogy száguldozzak egy kicsit az autójával, akkor nem ellenkezek. :)
SKrisz2004-11-08 15:43:13 // 283
OK! Hagylak! Zsákutca bahhh...
Bati2004-11-08 15:41:08 // 282
hagyámá azzal a kifutott tipussal megprobálták becsületükre legyen mondva de ZSÁKUTCÁNAK BIZONYULT :))
..2004-11-08 15:35:22 // 281
Mondhatnám erre,hogy azért drágább,mert az alfánál,még mindig benzines az autó lelke,és a mai világban ez számít már extrának:)Tehát ezért drágább:))) És jövőre,vagy mikor lesz turbós benyás :-P akkor mit fogtok kitalálni?:)
Attie2004-11-08 15:34:21 // 280
A farkunk nyomatékát máshol használjuk :)))))
SKrisz2004-11-08 15:33:24 // 279
"...turbo benzines ALFA csak a muzeumba van mert ......?..." Bati! Láttál te az én garázsomon Múzeum feliratot???
Attie2004-11-08 15:32:23 // 278
ja még egy a diesel PONT az ALFA-nál nem drágább a benzinesnél söt olcsobb Jaja ez igaz alig drágább a dízel. (Olcsóbb is lenne?) Na de a lényeg... mi megadjuk azt az előnyt, hogy nem egy hiperszuper vadi új benzinessel kelünk versenyre, hanem egy kotvadt régi benzines turbót állítunk ki. Csak hamarabb megteszi a Hungaroringen a kört, mint az MJTD :) Amúgy abban egyetértek Batival, hogy a normál hétköznapi közlekedésben észszerűbb választás az MJTD, ha van annyi pénzed hogy vegyél egyet :)
Bati2004-11-08 15:28:05 // 277
Na mi van??? beirok erre behuzott farokkal minden nyomatékszegény elsomfordál????
Olasz2004-11-08 15:19:48 // 276
Na tessssék... Már megint a végső megoldás ha baj van: "ezt megteszem kb. 25 liter gázolajból, úgy hogy közben annyi idő alatt megjárom mint bármely benzines alfa kb. 36-40 liter benzinből!! "
Bati2004-11-08 15:17:28 // 275
csá Bocsi a harcostársaimnak de olyan fáradt vagyok hogy nehezemre esik vitatkozni de azért 1 megjegyzés a turbo szivo vitához mennyünk be 1 ALFA szalonba és válasszon ki ki izlése szerint benzines vagy diesel ALFA-t csak a ccm számit és hasonlitsuk össze ha tudtok venni turbo benzinest akkor vegyetek de nem tudtok mert nincs tehát erröl vita sincs turbo benzines ALFA csak a muzeumba van mert ......? de a diesel meg mindig turbo ja még egy a diesel PONT az ALFA-nál nem drágább a benzinesnél söt olcsobb
Attie2004-11-08 15:05:25 // 274
Mint már írtam, a hatásfok a befektetett energia és a hasznos energia aránya. Kiküldöm a lovat legelni => nekem semmi energia, és a lónak se. Ellenben elhúzza majd az egész szekeret minden pereputtyal :)))
..2004-11-08 15:03:11 // 273
Robi, neked egy jó kis Q4, V6TB kúra kéne..Egyből máshogy állnál a dologhoz:)
..2004-11-08 15:01:14 // 272
SKrisz, engem tök meggyőztél.:)
Robi2004-11-08 14:55:43 // 271
Ki tudja? Lehet, hogy előrukkolsz egy olyan érvvel, ami alapjaiban rengeti meg az elképzeléseimet a világról. :)
Robi2004-11-08 14:53:41 // 270
A működési elve alapján nagyon jó motor, talán a legjobb, csak éppen nem ismer a technika olyan anyagokat, amiből meg lehetne építeni. Gyorsan kopik. Az olajfogyasztás pedig teljesen normális, ha belegondolsz, hogyan működik. De tényleg nem való hétköznapi utcai használatra.
Robi2004-11-08 14:50:23 // 269
Öööö... Akkor még mindig nem értünk egyet a hatásfok fogalmában. :) De való igaz, a lovasszekér hozza ki a legtöbb lóerőt adott lökettérfogatból. :) De ez nem a hatásfok.
SKrisz2004-11-08 14:48:45 // 268
Soha nem fogunk egy nyelvet beszélni! Piece!:)
..2004-11-08 14:48:37 // 267
Robi, bocs,de érdekesek lehettek azok az RX7 tulajok. Na tegyük tisztába a dolgot. Volt ugye 1.3 Wankel (szívó) RX7 ez ha jól emléxem talán 120 LE volt. ÉS utána jött az 1.3 Turbo Wankel 250LE.Na ez utóbbi, biztosan evett annyit,ha használták.Ezt onnan tudom,hogy egy gyorsulásin 1 órát dumáltunk a tulajjal.És ő mondta azt is,hogy nem az olasz autó eszi az olajat,hanem a wankel:))Ez azóta is itt cseng a fülemben:) Viszont egy havernak szívó RX7je volt,és az is bőven 16 felett evett,ha éppen hajlandó volt üzemelni..Ja és mielött agyonfényeznénk a Wankel motort,azért remélem tudjátok,hogy az új RX8 hoz egy adag olaj és fehérkesztyű jár...Sejthetitek miért.Szóval az sem egy olyan klasz motor...
Attie2004-11-08 14:48:12 // 266
Pontosan! :) Ennyi erővel a lovasszekérnek van a legjobb hatásfoka :)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak