Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Fastcaristák vs. Batiánusok

Wickey2004-12-16 20:49:32 // 565
Előző ötösben az alap 520as is 2.2es volt. Kábé mint a merka. Annak sem lehet hinni. A C240 má rég 2.6 lötyi. Asszem a 320as sem pont 3,2es.
Paco2004-12-16 20:47:25 // 564
Sehova. A bömbik jelzése soxor szándékosan más. Pl a 318 as új bömbikben jó ideje kétliteres a motor, a 316-osban 1.8 as. Mi ez ha nem szándékos átverés?
Robi2004-12-16 20:41:48 // 563
Hova lett a német precizitás? :)
BFMSE2004-12-16 20:39:19 // 562
Nem nem az 535 D-re azt irjak, hogy 3 literes...
Giorgio2004-12-16 20:35:12 // 561
Én is mindig a Bömbihöz hasonlítok, az új egyes BMW meg a 147-eshez. :-PP Bittingelő köcsögök! Az 535d az sztem 3 és fél literes. Bazzeg,egyre nehezebb kiharcolni a haveroknál, az alfa elsőségét! Talán majd ezzel a motorral megint odavághatok.
Robi2004-12-16 20:17:18 // 560
Nem hiszem, hogy félrevezetés. Ezeknél a computeres motoroknál simán lehet, hogy egy tartományban adják le a legnagyobb nyomatékot és teljesítményt, nem csak egy ponton.
Robi2004-12-16 20:14:36 // 559
Vagy nem 530D-re gondoltál?
Robi2004-12-16 20:14:00 // 558
Az 535-ös nem 3,5 literes kellene legyen?
Paco2004-12-16 20:10:18 // 557
Nem elírás. És akkor mi van? Ha 1800 akkor 1800 Az kb annyi mintha a benzinesnél 3400-nál jelentkezne a csúcs és utána csak esne a nyomaték.
BFMSE2004-12-16 20:05:47 // 556
"Kemény, főleg az 1800-tól meglévő 550 Nm" Ez szerintem egy kicsit felrevezetes, hogy 1800-tól 550 NM, inkabb ugy lenne hiteles, hogy 1800-as fordulaton 550 NM-es a nyomatek. Utana meg ugye kevesebb, ezt persze senki nem hireszteli, de ha megnezzuk egy td auto nyomatekgorbejet azert az nem olyan hogy 1800-tol egyenes hanem ott van a csucspont es utana meg megy lefele. A masik a BMW 535D 272 le, es 560 NM. Es az is 3 literes... Ugyhogy nem hoztuk be oket, maximum probalunk felzarkozni. Persze ezek csak szaraz adatok, nem biztos, hogy huen tukrozik a valosagot. (legalabbis jo lenne :)
Tedi2004-12-16 17:33:03 // 555
1et értek Ollah kollegával. Tényleg nagyon szuper, tényleg nagyon csili-villi, nyomatékhegy meg satöbbi, de a GTV-t kíméljék meg az olajkályhától!!
Ollah2004-12-16 17:20:42 // 554
Nekem is küldték a jó(?) :) hírt. Kemény, főleg az 1800-tól meglévő 550 Nm... Ez nem elírás? :) Joe, boldogítalak egy kicsit :): rugalmasságban és fogyasztásban jobb lesz a GTA-nál, az tuti. Végsebességben és gyorsulásban viszont rosszabb lesz. Nyilván elhanyagolható mértékben (kb. 5-10 km/h és 0,3-0,5 sec szvsz), tehát ésszel ilyet vesz majd, aki sportos Alfát akar ebben a teljesítmény-kategóriában. Aki meg sportautót szeretne, megveszi a GTA-t. :))) Dízel aggregátot tenni GTV-be pedig - nekem - szentségtörés. Elvből. Azokkal meg lehet vitázni, de nem érdemes. Azért elvek. :))) Mindenesetre örvendetes, hogy igyekszünk tartani a lépést az OFF Bömbivel ON. (Én legalábbis hozzájuk hasonlítgatok, ha hasonlítgatok valamilyen más márkához.)
joe752004-12-16 09:52:24 // 553
Cikk. a totalcaron: "Az olasz dízelmotor-specialista új V6-osa nagyobb Alfa, Lancia és Fiat modellekben mutatkozik be hamarosan. A VM Motori és a Fiat dízelmotor-fejlesztő részlege közösen fejlesztette ki a VR630 jelzésű háromliteres, négy vezérműtengelyes, 24 szelepes motort, ami sok tekintetben felveheti a versenyt napjaink nyolchengeres dízelmotorjaival is. Az új, 60 fokos hengerszögű V6-os csúcsteljesítménye ugyanis eléri a 250 lóerőt, legnagyobb nyomatéka pedig 550 Nm 1800-as percenkénti fordulatszámon. Készítői szerint a VR630-as megfelelő erőforrása lesz akár az Alfa 156-os váltótípusának, akár az Alfa GTV utódjának, míg a Fiat készülő nagykocsijába egy takarékosabbra hangolt, 240 lovas változat kerül. A 240 kilogrammos motor természetesen teljesíti az EU4 emissziós határértékeit, sőt, moduláris felépítésének köszönhetően lehetőséget ad a továbblépésre is. A terveket eleve úgy készítették, hogy viszonylag kevés változtatással kialakíthassanak a hathengeresből egy négyliteres V8-ast, amely a Maserati Quattroporte, vagy akár a Maserati Coupé motorterébe is beépíthető lesz. " Nabazz! GTA ölő Diesel! :)))) Gondoltátok volna?:)))))
Robi2004-12-08 18:03:32 // 552
Nézd meg a reglapom! :) Van 150 liter gázolajam, ha kell. :)
Ollah2004-12-08 10:26:20 // 551
Infókat kérek elérhetőségről! 98as kéne nagy mennyiségben óccsóér, mer' az a trágyadomb V6 Turbó zabál, ha tolja neki az ember. De megy is! :))))) És a hangja... :DDDDDD
Robi2004-12-07 23:23:34 // 550
De igazad van, létezik benya 200 Ft alatt. Én 200-ért szoktam adni, ha van fölös. De mostanában hiánycikk.
Robi2004-12-07 23:22:13 // 549
Na ja. De a 145 Ft-os gázolaj nem ukrán, hanem egy neves Bp-i kútnál tankolom. És 145 Ft-os, nem 170-180-190. :)
Wickey2004-12-07 21:33:55 // 548
Nyáron 165-ér vettem a 95ös ukrán benyót. Szerinted? Most mennyi lehet? 170? 190?
Robi2004-12-07 18:31:13 // 547
Goto HSZ:537. :) Nincs miről vitázni. :)))
SKrisz2004-12-07 18:00:38 // 546
Na mi van srácok? Olcsó benzin olcsó nafta és már nincs min vitázni?:)))
Robi2004-12-01 23:11:19 // 545
Ééértem. Akkor maradok a helyemen. :)
Paco2004-12-01 23:09:06 // 544
A szélvédő és a benti meleg levegő között áramlik egy száraz hideg réteg levegő. (Ezt fújja a klíma) Ez a levegő un. légfüggönyként működik, egyrészt nem engedi a párásabb meleg levegőt az ablakhoz, mert eltéríti, másrészt felveszi a nedvességet mielőtt az az ablakon kicsapódna. Persze ez akkor igaz, ha a helyeden ülsz, ha odahajolsz és ráfújsz az ablakra, természetesen bepárásodik.
Robi2004-12-01 21:26:38 // 543
Az biztos, hogy kiveszi a nedvességet. Hideg a hőcserélője, ezért lecsapódik rá a nedvesség, és utána kondenzvíz formájában elfolyik. Csak ugyebár a szélvédő is ugyanígy működik. :)
Attie2004-12-01 19:09:44 // 542
No problem :)
Attie2004-12-01 19:07:30 // 541
Nem tudom, de lakásba való mobil klímákon is láttam páramentesítő gombot, úgyhogy valahogy szerintem össze tudja gyűjteni a nedvességet és kicsapatja az utastéren kívül.
Giorgio2004-12-01 00:29:05 // 540
Nna, ezt nem szerettem volna megélni. Milyen egy áldatlan világban élünk...nem hiszem el.
Cgo2004-11-30 20:54:31 // 539
Paco, nem fested az ordogot,nalunk mar ket honapja dragabb a gazolaj,a mai emeles utan 10 forintnyi koronaval (95 vs gazolaj)
Cgo2004-11-30 20:49:00 // 538
Wickey,es milyen igazad van! most olvasom,mi is volt a hozzaszolas lenyege, valoban jol felreertettem a "nem klimazol" szokapcsolatot.1000bocsi Attie-tol
Robi2004-11-30 19:42:42 // 537
Azt kétlem. A gázolaj litere 145 Ft. Sőt, van olcsóbban is, csak az nem feltétlenül kútról van. :) Megnézem, mikor megy a benya 200 Ft alá. :)
Robi2004-11-30 19:40:35 // 536
Aztat én értem, hogy amit az ablakra fúj, az száraz, mint a sivatag. De attól még hideg marad az ablak, és ha rászuszogsz, akkor elvileg ki kell rá csapódjon a pára. Szerintem. :) De gondolom nem csak a klíma megy, hanem fűti is egy kicsit a levegőt, így egy jókis száraz, 16-18 fokos levegő meg a szélvédőre. Nem?
Paco2004-11-30 15:28:53 // 535
Nem akarom a kedélyeket szítani, de lassan ócsóbb lesz a benya mint az olaj :)
Ollah2004-11-30 14:58:55 // 534
Öööö...Joe! Felhívnám becses figyelmedet arra a nem elhanyagolható tényre, hogy éppen tíz napja bitorlok egy V6-os, benzines turbós aggregáttal hajtott Alfa Romeo GTV típusú személygépjárművet. Tehát a megtérésem, mint olyan, inkább Fastcar atyánk keblén teljesedett ki. Csak mint tényt jegyeztem meg, hogy hosszú útra fogyasztás szempontjából kifizetődőbb lenne egy diesel. Ez tény, de ettől még nem tértem át Bati apánkhoz! Isten ments!!! :DDDDDDDDDDDD
Attie2004-11-30 14:05:57 // 533
Robi! Mert a légkondinak párátlanító hatása is van. Az ótómata meg tudja, hogy mikor mit csináljon :) Na persze ha 4-en ülnek az autóban akkor azzal már nem bánik el könnyen, de tény, hogy mióta megvan a 155 nem kell ablakot törölni, ha az asszonnyal ketten utazunk. :)
Attie2004-11-30 13:53:07 // 532
Cgo! Nem tudom hogy nyáron mennyit klímázol, de most télről volt szó (hogy ilyenkor kevesebb 3 decivel a fogyid) :) Gondolom ilyenkor azért kikapcsolod légkondit :)
joe752004-11-30 12:03:07 // 531
Most kezdem úgy érezni magam mint egy hit gyülis aktivista aki megtérített egy újjabb bárányt! :)))))))))))))))
Ollah2004-11-30 11:44:19 // 530
:) Komolyan elgondolkoztam, ha megyek a hétvégén Németországba, kifizetődőbb lenne egy dízel. Na persze, ettől még most hirtelen nem veszek egyet, de most tudnám értékelni. :)
joe752004-11-30 09:07:39 // 529
Írj egy mail-t Batinak! :)) Én csak azért nem ajánkozom eme nemes feladatra, mert nekem hiányzik még 500 ccm a haladáshoz! :)))
Ollah2004-11-30 08:18:31 // 528
Ez övön aluli volt... :) Nem tud valaki kölcsönbe egy modern, keveset fogyasztó dízelt hétvégére? Hosszú útra mennék. :) Kérhetném, hogy legalább 2.4-es legyen, hogy a haladás látszatát legalább érzésileg :) fenn tudjam tartani? Köszi! :)
joe752004-11-30 07:17:41 // 527
Annyira jók az összehasonlításaid. :P Gyertya csere vs. adagoló felújjítás. Még a végén kiderül hogy egy 20 éves GTV fentartása, ne adj isten rendbetétele, szinte ingyen van. Csak az a baj, hogy hogy a 6 gyertya cserével, nagyjából megdupláztad autód piaci értékét, ahhoz pedig hogy régi pompájában tündökölhessen, kellene rádobni pár millát! :PP
Robi2004-11-29 23:06:17 // 526
Mail ment, a fríméles címedre, a wickey79-esre.
Wickey2004-11-29 23:01:51 // 525
Pilla. Ja, igen. Namost a piros GTV már nem az enyém, de van a TS 75ös, abból kiszedheted. Dobj egy mailt, megadom az ember számát, akié a kocsi, beszélgess el vele, mikor tudnál kimászni, és szétborítani.
Giorgio2004-11-29 22:53:05 // 524
Jujj, ezt a hozzászólást csak most találtam meg :-) Sorry, de ezt be kell írnom. Tudjátok, miért van ez így? Mert míg egy jólétben elhízós, autóba bezuttyanós Jürgen Klaus megfogja a kilincset, belöttyen az autóba, elrendezi a nagy valagát az ülésben, és elfordítja a gyújtáskulcsot, ez alsó hangon 15 mp. Sz'tem fócvágenék csak így tudják leplezni a 15mp-es izzítási intervallumukat. :-PPPP VW! :-DDDDDDD
Robi2004-11-29 22:48:09 // 523
Te Vikkej! Olvastad a felajánlásomat az indekszen? (163184)
Robi2004-11-29 22:41:09 // 522
Legalábbis Madzagon megcsináltam, és meglehetősen jól sikerült... Az Alfán még nem próbálkoztam.
Robi2004-11-29 22:33:52 // 521
Állítás ingyér van, megcsinálom magamnak!
Wickey2004-11-29 22:33:03 // 520
Erről jut eszembe, vettem 6 gyertyát amikor motort raktam össze. Kemény 5340 forintba fájt. Összesen. Mind a hat. :-PPPP Mennyi is egy adagoló állítás, neadj' isten felújítás? :-)
Wickey2004-11-29 22:30:09 // 519
Nem. Ezexerint nem esett le neked, de a kollega aszondta, hogy télen csökkent a fogyija, mer nem klímázik. Erre beszóltál, hogy szicíliában (kutyát) nyáron (köze sincs a télhez) 40 fokban (milyen színű negyven?) te akkor is klímázol, ha a garázsban áll a kocsi. Én csak meg találtam jegyezni, "hogy nadetélen?" :-)
Paco2004-11-29 22:01:25 // 518
Platina? Dupla? Miről beszélsz ? :) 6 db ócsó mezei gyertya figyel a gépben. Semmi flanc. :-P Semmi drága és bonyolult alkatrész, pl adagolónak hírét se hallottam soha. :o)
Cgo2004-11-29 21:54:07 // 517
amig nem kell cserelni,addig nem zavar :-) gyertya,gyertyakabel,dupla gyertya,platinagyertya hmm. nem jo, nem jo...
Paco2004-11-29 21:28:56 // 516
Nem, annál sokkal, de sokkal jobb :) Igaz a fényereje sokkal kissebb, de akkorát üt rajtad mint egy jől fejlett medve :) Ja, és nektek is van de az csak valami halványan pislákoló gyufafej :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak