Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Halesz2006-05-08 16:11:19 // 9376
Lehet ott több rajongód lesz, mint itt :D:D:D:D:D:D :))))))))))))))))))))))))
zolee1452006-05-08 15:52:14 // 9375
ha visszaolvasok pár oldalt itt is alakulgat a fanclub-od :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Inner Circle2006-05-08 15:51:06 // 9374
Ron Dennis-nek jó az anyaga, amit szív, adhatna nekem is: "Nagyon közel vagyunk. Miénk lett a második leggyorsabb kör. Az első etapban kissé beragadtunk Jenson mögé, ami elég sok időbe került számunkra." Én is szeretnék ilyen halukat. Az az "elég sok idő" volt talán három másodperc is, utána meg FA-MS-FM fél másodperccel jobb időket ment Kiminél.
Slowfeet2006-05-08 15:49:18 // 9373
Ezér vágod te ennyire????? Azanyád :DDDDDDDDDDD
Inner Circle2006-05-08 15:46:27 // 9372
Na, megnéztem a CART honlapot, csak hogy biztos legyek a dolgomban, erre mit látok ott:



Beszarás :DDD
Inner Circle2006-05-08 15:39:49 // 9371
Szerintem a CART-ból lett tavaly a "Bridgestone Presents the Champ Car World Series Powered by Ford", van még a döglődő IRL meg az Indy 500. CART már nincs. Szerintem :-)
Slowfeet2006-05-08 15:28:10 // 9370
Jaja én pl nem engedném, hogy egy gyártó több csapatnak is szállítson motort. Ott a cosworth, az jó lehet a nem gyári csapatoknak, más ford érdekeltség ugysincs ma a sorozatban. Mondjuk hacsak a volvo be nem száll, ilyen szép kocka versenyautókkal :)))))
Slowfeet2006-05-08 15:25:49 // 9369
Várjál akkor nem értem..... Volt ugye az Indycar, ami CART-ra és IRL-re bomlott, és akkor most van Champcar, meg CART meg IRL? He?
mesa2006-05-08 15:19:47 // 9368
Épp ellenkezőleg, mert a tavalyi szavazáson a rajongók világos irányt mutattak, hogy ne haladjanak a minél több szabályozás felé. Az F1 az F1, nem márkakupa sorozat. Itt a leghangsúlyosabb a technikai különbség, mert az emberek ezt akarják. Aki a versenyzőkre kíváncsi csak, az nézzen márkakupa futamokat azt jóccaka. Azok is elég uncsiak, pedig van ott élet.
zolee1452006-05-08 15:12:17 // 9367
van cart is, meg champcar is. (jut eszembe, az F1C-hez van champcar2003 mod, oválpályákkal;) )
zolee1452006-05-08 15:10:41 // 9366
inkább fáradjak el a futam nyomonkövetésében, mint aludjak el a fuatmon:) oké, a CART az már majdnem márka kupa, de ha jól értelmezem az FIA szinte ebbe az irányba viszi el az F1-et is a sok egységesítéssel.
Slowfeet2006-05-08 15:10:32 // 9365
Asszem most champcar a neve. Hát ha emlékezünk a "NAGY 80-AS ÉVEK"-re, akkor volt 18 csapat is (volt amelyik csak egy autóval) meg 30 feletti induló. Aztán mégis a McLaren, a Williams volt esélyes igazán, bármennyire küzdött is akkor a Ferrari, a Lotus, a Benetton (alfa romeo motorral is), aztán Brabham (BMW) az Arrows, TWR, meg suzuki, yamaha sőt lamborgini motoros csodák (előkvalifikációs buktákkal), nem is emlegetve e Motori Moderni-t, stb. Nagy esélyes mindig max 2-4 volt. Kivéve 1988-at, de ott a Prost Senna harc is elég izgalmas volt önmagában.
zolee1452006-05-08 15:08:46 // 9364
ez igaz, de abban megegyezhetünk, hogy egy tavalyi BAR-hoz "nagyon hasonló" cuccal jobban járnának mint a 2002-es (?) Arrows-al.:)))
mesa2006-05-08 15:02:31 // 9363
Na igen, de az amcsi efegybe összesen 2 gyártó szállít kasznit. Mondhatni nincs köztük nagy különbség. Az is fárasztó, mikor minden körre figyelni kell, és a versenytáv vége előtt 5 körrel sem lehet megmondnai nagyjából sem, mi lesz a végeredmény.
Xixo2006-05-08 14:16:13 // 9362
Én is azt szeretem a Cartba (vagy nem is tudom idén hogyis hívják éppen...), hogy jó sokan vannak és mégsincs akkora különbség a versenyzők között. Szerintem ha még akár + 10 csapat is jönne az F1be, akkor is csak 2-3 kűzdene a győzelemért. Pedig én se bánnám, ha izgalmasabbak lennének a futamok. A lényeg, hogy a végén egy Ferrari menjen át elsőként a célvonalon!!! :-))
Inner Circle2006-05-08 14:05:45 // 9361
Azért a "kaszni" =/= "forma" :-) Ott van pl. a felfüggesztés, a hűtőrendszer (asszem sorozatban főzték meg a motorokat) stb.
zolee1452006-05-08 13:56:31 // 9360
az elég zsebbenyúlós, nem olcsó lenne őt kivásárolni onnan ahol van.:)
zolee1452006-05-08 13:55:38 // 9359
ok, 2003 nem igaz, de 2004-ben az F2003GA-val mentek, ez szinte biztos. Tudom, hogy csak egy játék, de az F1C-ben nézegettem a két autót, gyakorlatilag ugyanaz. Vannak 2004-es dolgok, pl hátsó szárny függőleges tartólapjainak a hossza, de amúgy az egész autó formája ugyanaz. Lazán le lehetne papírozni egy külsős céggel, hogy tőlük veszik a kasztnit. Amúgy magát a hozzáállást sem értem: mindenhol azt hallani, hogy egységesíteni akarnak mindent, viszont az ilyen kasztnivásárlást meg nem engedik.
Mike.2006-05-08 13:43:10 // 9358
De hajtok Börni helyére! :-D
Inner Circle2006-05-08 13:43:03 // 9357
"a Super Aguri miért nem használhatja a tavalyi Honda kasztnit, mikor a Toro rosso nemhogy a tavalyi RBR kasztnival megy, de még tavalyi a motorja is?" Hivatalosan asszem nem a tavalyi kaszni; gyakorlatilag valóban majdnem ugyanaz. Azokat az elemeket használhatja a Toro Rosso a tavalyiból, amiket nem a Red Bull csinált, hanem valami külső cég (vagyis a 99%-át). A Honda (ex-BAR) viszont tavaly maga csinálta a kasznit, ezért nem használhatják mások, miután a szabályzat kimondja, hogy minden csapatnak magának kell megépítenie az autót (persze hogy hány alvállalkozójuk van, az magánügy). "Vagy pl a Sauber is asszem 2003-ban is, de 2004-ben biztos, hogy az előző évi Ferrari kasztnival ment." Nem hiszem. A 2004-es Sauber nagyon hasonlított az F2003GA-ra a "cápakopoltyúk" miatt, de önálló fejlesztés volt (és a gyors Ferrarival ellentétben lassú sz.r). Szerintem a 2004-es motor nem is volt kompatibilis a 2003-as kasznival.
zolee1452006-05-08 13:41:44 // 9356
ááá, nem vagy Te FIA, hogy előnyt élvezzen nálad a Ferrari;)
zolee1452006-05-08 13:40:22 // 9355
nem olyan dolgokon lehet összeveszni amiket mindketten akarunk? Mondjuk kettőnknek lenne egy camping bringája akkor azon összevesznénk:)))
zolee1452006-05-08 13:39:20 // 9354
azzal nem mehetnének, mert az nem szabályos
Mike.2006-05-08 13:38:39 // 9353
Pont azért. Nálam a Ferrari előnyt élvezne. :-) Vagy már nálad is? :-)))
mesa2006-05-08 13:37:19 // 9352
Főleg, ha a dupla szelepes-tankos Hondával mehetnének :DD
zolee1452006-05-08 13:36:15 // 9351
azon sem vesznénk össze, mivel nem ugyanaz a kedvencünk:)))
Mike.2006-05-08 13:34:27 // 9350
És egyből két csapattól érkeznének a teszt eredmények. Látod milyen kár, hogy nem mi igazgatjuk ezt? Pillanatok alatt megoldanánk a gondokat. :-)))) Már csak a kedvencünkön vesznénk össze. :-)))
zolee1452006-05-08 13:34:10 // 9349
Zsolti tehetséges, megbízható pilóta. Az a baj, hogy az F1-ben olyan kiemelkedően tehetséges pilóták sem mindig kapnak helyet mint pl Kovalainen, vagy Davidson, és még sorolhatnám. Zsoltira azt kell mondjam mint amit a köcsög megasztáros zsűri mondott régebben (lehet hogy mostanában is mond ilyet): "Sajnos ez ebben a mezőnyben nagyon kevés..."
zolee1452006-05-08 13:31:34 // 9348
a Super Aguri miért nem használhatja a tavalyi Honda kasztnit, mikor a Toro rosso nemhogy a tavalyi RBR kasztnival megy, de még tavalyi a motorja is? Vagy pl a Sauber is asszem 2003-ban is, de 2004-ben biztos, hogy az előző évi Ferrari kasztnival ment. Mondjuk a tavalyi Honda kasztni idei Honda V8-assal elég erős cucc lenne, legalábbis "Superebb" lenne az Aguri:)))
Mike.2006-05-08 13:27:05 // 9347
Gondolod annyival jobb Zsóóóti? :-DDD
mesa2006-05-08 13:25:13 // 9346
Az egyik alkalmazhatná Baumgartnert. És akkor már nem lennének egy szinten :D
Mike.2006-05-08 13:23:42 // 9345
Szerintem a Super Agurit Midlandot nehéz lenne sikertelenségben überelni még egy új csapatnak is.
zolee1452006-05-08 13:19:21 // 9344
oké, de a végének is lenne miért kűzdeni. Így az van, hogy elporoszkálnak a futamon, mondván tanuló év. Ha 2008-ban bekerülne 4 csapat az F1-be akkor azok kb egy szinten lennének.
Mike.2006-05-08 13:14:23 // 9343
Háát az sem szerencsés. Már előre meg lehetne mondani melyik az a 4 autó amelyik nem indulna el.
Mike.2006-05-08 13:12:13 // 9342
Azt sem értem mi volt, de az első kiállás elötti nagy igyekezetben is rontott. Én arra gondoltam.
zolee1452006-05-08 12:56:27 // 9341
meglehet, bár van benne egy olyan is, hogy az első 8-nak akartak pontot adni. Szerintem a Cartban van jó rendszer. Az az alapfelfogás, hogy minél többen fejezzenek be egy versenyt, minél több autót lásson a közönség, és minél több dologért lehessen pontot kapni. Ez a 24 autó sem tiszta nekem. Miért nem lehet azt csinálni, mint régen, hogy vannak vagy 30-an és 26-an indulhatnak. Ugyanilyen kieséses időmérő lenne, csak mondjuk az utolsó 4 tényleg ki is esne. 26 autót lazán elbír egy pálya. Szerintem.
Inner Circle2006-05-08 12:28:08 // 9340
Most nem a második boxkiállás előtti, 1,5mp-vel rosszabb körére gondolsz?
Xixo2006-05-08 12:14:23 // 9339
Ebben igazad van!! Csak ezt a hülye szabályt pont azért hozták, hogy Sumi ne nyerje meg a felénél a VBt!!!! Itt is összejátszottak az FIAval a csaló Ferrarisok????? :-))))
Mike.2006-05-08 12:08:58 // 9338
Ezt én is olvastam és a képernyőnél láttuk is, hogy hírtelen megnőtt a távolság közte és Alonso között csak a rendező elfelejtette mutatni.
Xixo2006-05-08 12:08:23 // 9337
Jajjj, hát ne legyél ilyen szigorú! Van aki szerint az FIA pont velünk kivételez.... :-)))))
zolee1452006-05-08 12:00:10 // 9336
OFF a női tényleg hadonászós...általában, de ez nem az volt... Erdei: egy klasszisokkal gyengébb képességű versenyző ellen iszonyatosan szépen lehet boxolni, lehet gyakorolni az ütésfajtákat, szinte büntetelenül...pont mint az edzéseken zsákolásnál, vagy árnyékolásnál:))) A legjobb F1 példa Hill: nagyon gyors köröket tudott menni, hibátlanul... ha nem volt a közelében senki. Ezért volt ő jó tesztpilóta, de versenyzőnek nem az igazi.
Inner Circle2006-05-08 11:57:42 // 9335
Mihály azt mondta, hogy hibázott az első pitstop előtti körben. Ha ott nem dobja el az időt, talán már akkor megelőzte volna Alonsót.
Mike.2006-05-08 11:39:52 // 9334
Ha már felhoztad a boxot akkor legyen. :-) Ezeket a meccseket nem láttam mert meló volt, de az ilyen női hadonászós, "karmolgatós" izét én nem csípem. Csak az összefoglalót láttam és nekem abból Erdeié szép, jó meccsnek tünt.
zolee1452006-05-08 11:32:59 // 9333
ezzel nem értek egyet teljesen, és nem a Ferrari miatt. pont most hétvégén volt három boxmeccs. Kettőn magyar győzelem született (Erdei, Balzsay) egyen pedig kikapott a magyar versenyző (Miló Viki) mégis legjobb meccs az volt, ahol vesztettünk. Ott volt harc, volt küzdelem, jó volt látni ahogy a magyar csaj elkezd rájönni az "ellenszerre", szóval jól szórakozatam, és aki látta az gondolom úgy állt fel a tv elől, hogy egy szoros, jó meccset látott, sőt még a visszavágóra is kíváncsi. A másik két meccs első fél perce után meg az volt az érzésem, hogy na, megint hoztak nekik két boxzsákot... Bocs az OFF-ért. nekem pont úgy nem tetszik ha Alonso lekörözi MS-t mintha ez fordítva történik, ráadásul ha Montoya teszi ezt annak sem örülök. Ilyenkor egyértelmű a technikai fölény, és ez nem autóverseny...vagyis autóverseny, de nem verseny. Persze a nézők érdeke, és a gyárak érdeke nem ugyanaz.:)
Mike.2006-05-08 11:18:28 // 9332
Ha a Ferrari végez az élen akkor már jó futam volt. :-)))
zolee1452006-05-08 11:10:31 // 9331
Barcelona azért szokott unalmas lenni, mert itt mindenki baromi sokat tesztel. Az autók tökéletesen be vannak állítva, a pilóták szinte csukott szemmel is végigmennek rajta.
Inner Circle2006-05-08 11:09:57 // 9330
90%-ban egyetértek (bár az én %-os jóslataim hitele kezd kicsit csökkenni :-) ). "De hol van például webber? Az ígéreteket be is kell váltani, okés, hogy most megfő alatta a motor, de úgy tűnik az ifjú rosszberg megeszi reggelire..." Nagy Rosberg-fan lettem, de Webber egyelőre objektíven jobb. Általában, hála a Williams-Cosworth-nak, kiesnek mindketten, de Malajziában és most hétvégén Webber esett ki előrébbről, Bahreinben Rosberg előtt volt (csak sokkal kisebb felhajtással), Ausztráliában és Imolában meg a franc emlékszik rá. "most massa ment egy jót, de sztem nem jobb a hosszútávú teljesítménye mint fisiconak" Egyelőre pedig nem rossz a srác. Bahreinben eltolták a versenyét a boxban, Sepangban megverte Mihályt, Ausztráliában kitették az első körben, Imolában ugyan kicsit elveszett, de most megint lerajtolta Mihályt, és a végén is csak pár mp különbség volt; azért ez sokkal kisebb különbség, mint Alonso és Fisichella között (több mint egy perc volt köztük a végén). (Ha a ferrarisok külön csapatban lettek volna a hétvégén, Alonso-Mihály-Massa a vége. Massa simán lerajtolta az öreget, és ha nem csapattárs, nem húzódik vissza, így FA-FM-MS lett volna az első kanyarban. Innentől ugyanúgy ment volna, mint 2005 Imola, Button szerepében Massával: a második épp annyira tartja fel a támadó MS-t, hogy a második boxos gyorsulás se legyen elég FA ellen.)
Mike.2006-05-08 11:06:24 // 9329
Én is ezt remélem. :-)))
Balage2006-05-08 11:06:09 // 9328
Tudom, hogy tudod, hogy mindaketten ugyanarról beszélünk! :-DDD
Mike.2006-05-08 11:04:31 // 9327
Az utolsó két futamon, ha csak egy kicsit is de a Ferrari muzsikált jobban. Az elsőre azt mondják az a Ferrari hazai pályája. A nürnburgring pedig jobban fekszik a B guminak. Most jön egy a rönó álltal agyon tesztelt pálya ami jobban fekszik az M. guminak. Kíváncsi vagyok itt mit művelnek egymással.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak