Grando2006-05-05 13:03:28 // 8681
Mármint elég helyet hagyni montinak, hogy elmenjen? :)
zolee1452006-05-05 13:00:44 // 8680
nyílván ez is Schumacher nagyságát bizonyítja, hiszen olyan helyen engedte el Montoyát ahol senki más nem lenne erre képes.
:DDD
zolee1452006-05-05 12:59:36 // 8679
az hogy én mit fűzök hozzá egy cikkhez nem számít. Az a lényeg amiről szó van. A Redbull szeretné ha a Minardinak megmaradna a Cosworth-os szerződése, mert akkor a RBR tudná használni a motort, a STR meg megkapná a Ferrarit. Erre válaszolta Berger, hogy bár biztos benne, hogy a Ferrari kijavította az év eleji konstrukciós hibákat, ő mégis jobban örülne, ha a csapata használhatná a Cosworth motorokat. Abban igazad van hogy két jó motoron vitatkoznak, de a kettő közül mindkét csapat a Cosworth-ért kűzd.:)
Grando2006-05-05 12:57:22 // 8678
Egyszer-egyszer mindenkinek lehet jó napja (vagy rossz). :)
zolee1452006-05-05 12:55:23 // 8677
Ezt hogy csinálta meg ez az iszonyatosan szar Montoya, a hihetetlenül szenzációsan versenyző Schumival???:)))
mesa2006-05-05 12:53:50 // 8676
Az nálad van!
itt ugyanis arról van szó, hogy el kell dönteniük, MELYIK csapat menjen Ferrari és melyik Cosworth motorral.
Te a múltkor gúnyos hangnemben azt úgy linkelted, mintha szabadulni akarnának a Ferrari motortól, mert az senkinek sem kel ( olyan szar ) ...
ne mentegetőzz így utólag, kérlek, felesleges.
mesa2006-05-05 12:51:20 // 8675
Két sértett egyén mit mond utólag, az egyéni szocprobléma.
A valóság az az, hogy xar volt a Ferrari. Alesi és Berger nem sokat tett hozzá a fejlesztésekhez. Ráadásként nem is voltak jó pilóták.
Mindenki szemmel láthatta a Ferrari felemelkedését.
Mindenki láthatta mennyit tesztelt Scumacher.
Mindenki tudta, mennyire jó tesztpilta.
A Dácsiások leginkább csak atesztpilótáikat használják.
Alfonsó nem sokat tett ez ügyben az asztalra.
Utólag -mint láttuk-, már Rubinhonak is büdös lett a légkör, de hat évvel azelőtt még Bernie-t is leszopta volna, csak hogy oda kerülhessen, ahova. :)
zolee1452006-05-05 12:32:15 // 8674
gondolom nem olvastad a múltkori cikket amit belinkeltem...vagy megint valami értelmezési probléma volt nálad?:)))
zolee1452006-05-05 12:30:47 // 8673
Nem érzem magamat fikagépnek, és az eddigiek alapján sztem barátok sem vagyunk, de a lényag az, hogy a Renyó sem volt világverő autó amikor Alonso oda került, pont úgy mint korábban a Ferrari, amikor Sumák oda került. Ha jól emlékszem pont Berger, és Alesi volt a legjobban megsértődve, hogy a nehéz időszakot végignyomták a Ferrarival, majd amikor elkezdett a Ferrari elindulni felfelé akkor kitették a seggüket a csapatból. Persze lehet hogy amikor Sumák odakerült akkor még Minardi szinten volt a Ferrari, de attól még ezt mondta Berger és Alesi.
mesa2006-05-05 12:29:55 // 8672
Tudod zolee145, az a vicces az egészben, hogy 2 jó motor között kell dönteniük, melyik kerüljön melyik csapatukhoz.
Olyan, hogy Mercédesz, vagy hogy Dácsia motor, fel sem merült, mint alternatíva!
:DDDD
mesa2006-05-05 12:28:23 // 8671
Scumacher "összetettben" a negyedik, a versenyzők sorrendje :
1. M. Schumacher Ferrari 1:32.858 4
2. J. Button Honda 1:33.635 7
3. R. Barrichello Honda 1:34.213 6
zolee1452006-05-05 12:25:40 // 8670
A redbullnál, meg a toro rossonál most nem Montoya a legnagyobb probléma, hanem az, hogy melyik csapat tud megszabadulni a Ferrari motoroktól, és melyik mehet jövőre a Cosworth motorjaival.
:DDD
zolee1452006-05-05 12:22:33 // 8669
szerinted, vagy tudod? én spec nem tudom, gondolom Te már utána néztél.
zolee1452006-05-05 12:21:22 // 8668
én meg is vertem volna...
mesa2006-05-05 12:21:04 // 8667
szerintem a boxutcában, és a pályán nem ugyanaz a szabály vonatkozik a kiszállósdira - apró megjegyzés.
zolee1452006-05-05 12:20:47 // 8666
aztán a Sumák vs betonfal esetnél már nem volt ilyen vidám:))
zolee1452006-05-05 12:19:11 // 8665
látod, neki nem büdös a munka, bezzek Sumák, csak integetett a kocsiból hogy tolják vissza a pályára...:)))
Mike.2006-05-05 12:00:22 // 8664
Sajnos ilyen hülye szabályok vannak.
Itt sajnáltam, hogy versenyzőként egyedül kell kínlódnia és a szerelők nem segíthetnek neki.
Mike.2006-05-05 11:55:09 // 8663
ááááá, egy kicsit sem agresszív :-))))
Xixo2006-05-05 11:54:00 // 8662
Mike.2006-05-05 11:52:14 // 8661
Ross Brawn pedig pont azt mutatja,"hogy nézzétek ezt a bénát!" :-)))
Xixo2006-05-05 11:51:15 // 8660
Xixo2006-05-05 11:47:26 // 8658
Mike.2006-05-05 11:37:45 // 8657
Ja most olvastam , hogy Idét leváltatta a FIA.
Háát a múltkori esetét nézve nem is lehet ezen csodálkozni.
Mike.2006-05-05 11:35:39 // 8656
Hova mennyen akkor? ....... Jó-jó azon kívűl. :-D
Másnak nem kell!
Mike.2006-05-05 11:34:00 // 8655
Akkor ez is engem igazol. Egy auto sem állt meg, hogy segítsen.
Szerintem itt is közrejátszik, hogy ez már régen nem csak sport.
Inner Circle2006-05-05 11:33:43 // 8654
Még nincs kinn komoly versenyző, a tesztpilóták osztják egymást.
Az Ide helyére ülő Montagny állítólag kicsúszott, az ideje viszont Satóével egyezik.
mesa2006-05-05 11:25:59 // 8653
Közvetíccsé, lécci ! ;)
mesa2006-05-05 11:18:45 // 8652
Ahhoz nem kell havernak lenni, hogy megmentsd egy ember életét !
Ugye te is megállnál egy baleset mellett és nem gázt adnál ?!
Na ugye.
Satti2006-05-05 11:17:31 // 8650
Az amerikaiak elég gyökerek tudnak lenni,náluk mindig is a nascar lesz a csúcs.
Satti2006-05-05 11:15:17 // 8649
Sztem JPM nem is menne a redbullhoz,bár a pénz sokat számít,csak még nincs elég presztizse a csapatnak a Forma1-ben,viszont a tulaj elég nagy fazon,szinte minden sportban ott van már,lesz jövőjük,hosszú távra nem lehet rossz odamenni.
Inner Circle2006-05-05 11:14:57 // 8648
Davidson és Wurz ádáz csatát vívnak az elsőségért, egyelőre hét másodpercre a körrekordtól :-)
Inner Circle2006-05-05 11:13:27 // 8647
Hát igen, végülis ezért van ott a 3.000 pályabíró, hogy ne a pilótáknak kelljen menteni, de azért én üvöltöttem a képernyő előtt 2003-ban, amikor Ralfi a falra kente a BMW-Williams-t, aztán két percig ülhetett törött csigolyával, mire az USA mentőcsapat odaért... és a FIA szerint ez így rendben is volt!!! Ez a botrány, nem a 2005-ös, mégis arról beszélnek többet! :-(
Mike.2006-05-05 11:12:00 // 8646
"Gerhard Berger, a Toro Rosso résztulajdonosa hibának tartaná, ha istállójának testvércsapata a Red Bull szerződtetné Juan Pablo Montoyát. Az osztrák szerint a kolumbiai nincs egy szinten Alonsoval, Schumacherrel, Raikönennel."...... "NS"
És én is egyetértek vele!
Satti2006-05-05 11:09:40 // 8645
Nálam tegnap este volt Nürburgringi futam,és Kimi nyerte,igaz,a PS2-ön.Azért erősen szugeráltam,hogy majd befolyásolja a vasárnapi eredményt:-)
Mike.2006-05-05 11:07:41 // 8644
Oké legyen igazad és baj esetén legyen 1000 segítő kéz, de nem sok esélyt látok rá.
Azért abban is reménykedem, hogy nem kell ilyet látni mostanában.
Inner Circle2006-05-05 11:03:25 // 8643
Azért Villeneuve és Coulthard országos nagy haverok, meg Laudát sem a barátai szedték ki a kocsiból, hanem akik épp arra jártak. Senna se a barátjához rohant, hanem a pilótatársához.
Inner Circle2006-05-05 11:00:50 // 8642
Minnyá, minnyá, minnyá első szabadedzés!!!
Mike.2006-05-05 11:00:42 // 8641
A mostaniak közül melyik rohanna oda a másik égő autóhoz és kezdené a mentést?
Szerintem egyik sem. Itt már nincsenek olyan baráti kapcsolatok mint régebben.
mesa2006-05-05 10:59:42 // 8640
Az a nagy különbség drága fikagép barátom, hogy MS megdolgozott azért, hogy neki legyen a legjobb autója.
Ugyanez Alfonsóról nem mondható el ... :D
mesa2006-05-05 10:53:31 // 8639
Nem kell gúnyosan idézőjelek közé tenni!
valóban egyedüliként avilágon hétszeres világbajnok.
Vagy akarod, hogy ezentúl odategyük, hogy "VBcímreképtelen" Montoya ? :))
Inner Circle2006-05-05 10:45:10 // 8638
Pedig ment volt is valaki Májköl előtt, aki mutatta neki az ívet. Ha mégis eltolta, az biztos az oktató hibája volt! :-)
Inner Circle2006-05-05 10:42:13 // 8637
Ez a nemmindegy!!!
zolee1452006-05-05 10:22:25 // 8636
Erre pedig majd biztosan azt mondod, hogy ennyivel jobb az autója Alonsónak, ami igaz is, de akkor a "jobb az autója" mondat ne merüljön feledésbe Michael "hécceresvilágbajnok" Schumacher dicsőítésekor sem...:)))
zolee1452006-05-05 10:17:52 // 8635
Elég, vagy keressek még ilyeneket? :DDD
zolee1452006-05-05 10:13:43 // 8634
Már hogyne tudnék?! Íme! :) Mellesleg ez jó példa arra is, hogy milyen az amikor Scumacher nem egy überfasza géppel megy a mezőny előtt körökkel, hanem valakit üldöznie kell. Persze tudom hogy "nyomás alatt" csak Alonso szokott hibázni...:))
Inner Circle2006-05-05 08:06:10 // 8632
"A mostani pilóták közül ezt egyik sem tenné meg. :-("
Dehogynem! A "modern" F1-et nézve az embernek kevés olyan rossz perce lehetett, mint 2001-ben a Spa-i futam alatt, amikor Eddie Irvine és Luciano Burti ütközött és Burti ezerrel beleszállt a gumifalba (és még szerencséje is volt, mert 10 méterrel odébb már nem is volt gumifal!). Az autót a hátsó szárnyig elborították a gumik, annyira befúródott a falba. Percekig nem lehetett tudni, hogy Burti él-e, hal-e? A mentőcsapat késve jött és nem állt a helyzet magaslatán, azt se tudták, hogyan fogjanak az autó kiásásához.
És a mezőny egyik legnagyobb tapló hírében álló tagja, Irvine azonnal kiugrott az autóból, gyakorlatilag átvette a mentés irányítását, kapcsolta a vontatókötelet a mentő terepjáróra... megtett mindent, amit csak lehet. Szóval vannak még, akiknek helyén a szívük.
(MS 1999 Silverstone, Trulli (?) 2000 Monza, RS 2003 Indy szintén felkavaró élmény volt, amikor percekig semmit sem lehetett tudni.)
(Inkább vicces, mint hősies, de zárójelben említsük meg a 2001-es spanyol nagydíjat, ahol Hakkinen az utolsó körben esett ki az élről. Ahogy búsan támasztotta az autót, megállt mellette ha jól emlékszem, Alesi (de hogy egy kék autó, az biztos), de továbbintette. Kék autó el, érkezik Coulthard. Szintén megáll, Mika bepakolja a "csomagtartóba" (vagyis DC ölébe) a kesztyűjét meg ilyesmit, felül a sidepodra és integet, hogy menjenek. Szépen vissza is vitte a boxba. Szép gesztus volt.
Kevésbé szép és a FIA határtalan idiótaságát jelzi, hogy utána megpróbálták kioktatni őket, hogy ez balesetveszélyes volt. Valószínűleg két versenypilóta jobban tudja, hogy mi a balesetveszélyes, mint az öltönyös f.szlóbálók.
RS egyébként ugyanabban az évben a Hockenheimen megszerezte a BMW-Williams első győzelmét, de ő nem vitte vissza a boxba a korábban kiesett bátyját; szegény MS reménykedve stoppolt az út szélén az erdőben, de Ralfi csak továbbment, úgyhogy Májköl kénytelen volt a pályaautóba beszállni.)