Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Ferke2006-08-28 13:47:14 // 14576
Azért a hosszú süllyesztő előtt volt párszor a Ferrari a toppon, ezt sose felejtsük. És azt se, hogy egyedül ők vannak több, int 50 éve az F1-ben.:)
Kuci2006-08-28 13:45:18 // 14575
Igazad van kolléga! :) Mindezek felett egy kis beképzelt...(cenzúráztam magamat:)). Lehet, hogy a Schumacher is az, de azért ő lehet is mire. Azért azt is nézzük meg, hogy hol volt a Ferrari azelőtt, mielőtt a Schumi odament volna! Nem is kell utánanéznetek, megmondom: SEHOL! Volt olyan, hogy azért vezettek az utolsó körig, amikoris mind2 autójuk megállt az 1. és 2. helyen(1:Berger,2:Alesi). Ez azért durva! Odament Schumi és az egyik legmegbízhatóbb, legjobb autót hozta össze. ERRŐL ENNYIT!!! :)
Grando2006-08-28 13:37:43 // 14574
Abban egyetértünk, hogy elméletileg így lehetett volna kihozni a legtöbbet a szituból. :)
bubble2006-08-28 13:25:01 // 14573
Én csak egyszerűen kiakadtam, hogy ennek a büdös nagyarcú spanyolnak mekkora mákja volt megint. Ráadásul éjjel néztem meg videóról és még álmos is vagyok. grrrr. =:-/
TarP2006-08-28 13:15:54 // 14572
Aztán meg kihagytak 40 évet :) Na jó, annyit nem, de elfelejtettek mindent, csak a "kraft" maradt.
Kuci2006-08-28 13:14:13 // 14571
Sziasztok! 2 dolgot szeretnék csa megállapítani ezzel a dologgal kapcsolatban: 1: Ebben a mezőnyben 3 kategórai van: Schumacher, a többiek tűrhető autóval és a 3. meg a "szar" autók(azért el bírnék egy szuper agurit is viselni a garázyban:)). 2: A hétvégi F1 futammal kapcsolatban meg csak annyit, hogy így volt a legjobban megoldható a kerékcsere. Ha kint tartják Massát, akkor lehet, hogy ugrott a csapat VB. Schuminak 9 mpje volt Alfonsoval:) szemben. Elvileg elég lett volna egy gyors cserére és nem olyan sok benzinre, Ha tovább megy, akkor is bukta a futamot, mert akkor ő sorakozott volna fel a safety car mögé elsőnek, mivel akkor átvtte volna a vezetést. A Schumi van olyan sportember, hogy a Massát ne tolja le az elejéről. Bízott magában meg az autóban, ami reális is volt, csak ugye a gumik... A gumijai szarok voltak (MÁR MEGINT!!!>(). Folyamatosan vesztett időt. Meg kellett volna kockáztatni szerintem a hamarabbi boxlátogatást is. Remélem egyetértetek velem!!! UGYE??? :D
Inner Circle2006-08-28 13:12:46 // 14570
"Émmeg aszondom, egy luxusautógyártó ne akarjon erőltettett módon szupersport meg versenyautókat gyártani. Hiányzott a sok év tapasztalat..." Ugye te is tudod, hogy a Daimler / Benz / Mercedes kb. 40 évvel régebben gyárt versenyautókat, mint a Ferrari? :D
Whiteskull2006-08-28 13:11:22 // 14569
Jah! :))) Ki is vonultak egyszerre a versenyből. :)))
Inner Circle2006-08-28 13:11:11 // 14568
"Tavaly azért lett VB, mert Raikönnennek folyton leállt az autója." Viszont Raikkönen autója gyorsabb volt. Egyszerű a képlet: minél gyorsabb egy autó, annál megbízhatatlanabb. Valószínűleg a Renault-t is meg tudták volna csinálni ugyanolyan gyorsra, mint a McLarent, csak akkor az is folyton elfüstölt volna. Ha meg a McLaren lett volna ugyanolyan megbízható, mint a Renault, akkor Rajkó nem porzott volna el olyan fölényesen a mezőny mellett annyi versenyen. Szóval mi köze ehhez a mázlinak? Max. annyi, hogy egy jó csapatban volt. De hát azt eddig is tudtuk, hogy a Renault jó csapat, és hogy csak jó csapatban lehet VB-t nyerni (MS-nek is csak úgy sikerült).
TarP2006-08-28 13:10:17 // 14567
Émmeg aszondom, egy luxusautógyártó ne akarjon erőltettett módon szupersport meg versenyautókat gyártani. Hiányzott a sok év tapasztalat, így sikerült olyan aerodinamikát létrehozni, ami hol le, hol felfelé tolta a Mercedest.
Inner Circle2006-08-28 13:07:52 // 14566
A felső képen a fickónak egy karcolása sem lett, pedig az autó egy teljes szaltót írt le (ha minden igaz, a kerítésen is kirepült) és "talpra esett" úgy, hogy a motor-váltó egység csapódott a földnek először, ezek pozdorjává is törtek, de ezzel fel is vették az erőhatást. Azóta úgy mondják: "the Le Mans wonder".
mesa2006-08-28 12:37:15 // 14565
Bizony jobb. Az eccerű emberek ugyis csak a júzert nézik, milyen autóval nyert.
Grando2006-08-28 12:17:06 // 14564
Azért jobb lenne mindkettő, nem? ;)
TarP2006-08-28 11:24:31 // 14563
Engem az egyéniVB cím kevésbé érdekel, mint a csapatVB cím. Én a Ferrarinak szurkolok,vezesse azt akár Alain Prost, akár Mansell, vagy Ervine, vagy Sucahér...most meg Massa. Persze a népek, statisztikák mindíg az egyéni címet emelik ki.
Grando2006-08-28 11:20:55 // 14562
Hogy ki áll be hamarabb, azt a csapat dönti el. Nekik viszont el kéne dönteni, hogy fairplayesdit játszanak, vagy VB cím kell. Persze gondolom az eredeti taktikai elképzelés szerint Schumi 1., Massa 2. Csak elxart a dolog...
TarP2006-08-28 11:17:14 // 14561
Ez igaz, ha nyer elmegy. Ha esélytelen módon veszít elmegy. Csak akkor marad, ha nyerési esélye megvan mégis egy hajszállal veszít. Alfonsonak pedig elég sok hajszála van erre a célra. Persze a Ferrari nem most hibázik igazán, amikor 1. és 3. helyen jönnek be az autói, hanem az első 6-7 versenyen hibázott igazán, amikor szinte csak tesztversenyeket futottak :( Massa pedig teljesen jól csinálta. Megérdemelte a győzelmet, nem is lettvolna fair elvenni tőle pl úgy, hogy Sucahért előre engedi a boxban, ő meg addig beáll a TorroRosóhoz inni egy RedBull-t :)
Whiteskull2006-08-28 10:55:14 // 14560
Nem akarják, hogy elmenjen jövőre. :))
Dominó2006-08-28 10:52:01 // 14559
Szó szerint!! Szivatják az öreget... :((
Ferke2006-08-28 10:48:39 // 14558
De meg lehet csinálni.:)
Ferke2006-08-28 10:48:20 // 14557
Nehéz ügy lesz ez...:)
mesa2006-08-28 10:39:04 // 14556
Rosszul számolsz ! Elegendő 2x 3.-nak lenni Aldonsónak, és 2x 2.-nak, akkor pontegyenlőség van. Viszont Sumák 3x többször lenne 1. az évben, és ezzel VB ! ;-)
Ferke2006-08-28 09:59:54 // 14555
Eddig olyan ideges voltam, hogy nem is mertem írni! Elképesztő, hogy ennek a spanyolnak mekkora mákja van folyton! És elképesztő, hogy Kiminek állandóan ki kell esnie! az is elképesztő, hogy Button se tud feljebb jönni. Azért még nincs semmi sem veszve, de rémes belegondolni, hogy a hétralévő 4 futamból minimum 3 futamon a sorrend MS, Massa, Alonso kell legyen, különben végünk. Hacsak nem jön Button, Kimi, és a 4-ből 1 futamon hátrébbtolják alfonsót, és MS tud akár 6 pontot szakítani. Egy ilyen kárpótolná a magyar és a török nagydíjat valamelyest...
SKrisz2006-08-28 09:57:42 // 14554
Nekem erről csak annyi a véleményem, hogyha idén MS nem lesz VB, akkor marad a MS - FM felállás a Ferrarinál. Akkor szvsz Kimi biztos nem jön...
mesa2006-08-28 09:55:48 // 14553
Jól beszélsz: ezt keleltt tenniük. Nyilván megígérték Massanak, hogy nyerhet futamot. Massa-n talán nevettek a német nagydíj után, amikor elmondta, nem sokára Ő is nyerni fog. Megérdemelten nyert. Szükség volt erre a lépésre. Így érezheti felipe, hogy eygséges a csapat, "Egy mindenkiért, mindenki egyért". Következő 4 futamon akár az auóját is megtöri, csak hogy segítse Michaelt! Ő is tudja egyébként, ha idén Michael VB, akkor jövőre ő is az lehet, ellenben ha idén nem lesz Michaleé a cím, ott marad még egy évig, és akkor lehet hogy neki az ülését át kell adnia Kiminek ...
mesa2006-08-28 09:49:54 // 14552
Jól mondod. Ölébe hullik. Hihetetlen mázlista ez az ember! Tavaly azért lett VB, mert Raikönnennek folyton leállt az autója. Idén meg mindig szerencséje van, még akkor is ha megböntetik, még akkor is ha fél kör előnnyel mennek előtte a ferrarik. Hihetetlen...
TarP2006-08-28 08:13:43 // 14551
Szamuráj szellem ezt ditálná: A Midland-ek kiütik a lekörözni kívánó Ferrarik és Rönók közül a lehető legtöbbet. Egy Toyotát és egy Hondát még be lehet áldozni "véletlen" ütközésbe a még működő és talpon maradt éllovasok ellen... Kimi kiüti saját magát, Rosberg is látványosan szépen csak-csak kiesik, a BMW-k futnak egy tesztversenyt és így lehet Japóban Japó győzelem! A versenyről annyit, hogy a Ferrari nyerte. Erőből a VB-t is megnyerik. A csapatVB-t Az egyéni VB-t viszont nem fogják megnyerni, ha így folytatódik. Alonso nagyon pontosan vezet és ha nem gyors eléggé, akkor is az ölébe hullik egy jobb hely. Ez ellen nehéz lesz küzdeni.
Joss2006-08-28 07:45:46 // 14550
A 12 pont nem olyan vészes. Szerintem, ha MS mindent belead akkor még van esélye. Főleg, ha figyelembe vesszük azt is, hogy van még néhány versenyző, aki futamot szeretne nyerni - Kimi, Button stb -, és ők is rabolhatnak pontokat Alonsotól, főleg ha kettőjük közé ékelődnek. A Japán nagy díjra pedig szerintem a Honda oda fogja tenni magát és a Toyota is fejleszteni fog a hazai pályára. A Toyotának már presztiozsből is bizonyítania kellene otthon,hisz az első futam győzelmet a Honda már elorozta előle és a szamuráj szellem ezt nehezen tűri. Bár a jelenlegi helyzetben a fejlesztéseken kivűl még egy adag csodára is szükségük lesz az élcsapatokkal szemben. Viszont a Honda egy hazai győzelemmel padlóra küldheti a Toyotát. Szóval szerintem jó küzdelmek várhatóak, mert a Ferrarin és rönon kívül több csapat is harcba fog szállni a győzelmekért.
orizatriznyak2006-08-27 23:57:59 // 14549
Kilóg a lóláb, mi?
orizatriznyak2006-08-27 23:57:13 // 14548
Repül a repül a...Még mindig jóbban járt mint a képen a barátunk.
Satti2006-08-27 20:37:39 // 14547
A futam egyébként nem volt rossz,végre láthattunk egy kis valódi versenyt,voltak előzések akciók,amit meg ez a Kubica gyerek mutatott,nagyon szimpi volt,nincs megilletődve,nagyon szépen tolta a gépnek,de Barika szenvedéseit nem értettem.
Satti2006-08-27 20:26:34 // 14546
Kiminek is egy ilyennel kellett volna mennie,akkor talán nem megy szét a gépe,mikor nekimentek hátulról,már megint egy másik barom miatt kellett feladnia a versenyt,mint itt a hungaroringen.
orizatriznyak2006-08-27 19:32:40 // 14544
Itt a bízonyíték!!!:))
orizatriznyak2006-08-27 19:28:43 // 14543
Azt hallotátok már hogy jövöre az Oroszoknál is lesz verseny?
Songokou2006-08-27 18:15:21 // 14542
En azt olvastam hogy szerinte szabalytalan, de nem fog ovni.
Attiska2006-08-27 17:39:46 // 14541
IC, Az indexen olvastam a verseny összefoglalóban, hogy Briatore nem foglalkozik a kérdéssel, de Dennis szabálytalannak tartja. Nem írták ugyan, de ahogy Dennist ismerem, ha valamit szabálytalannak tart, rohan is egyből óvni.
Attiska2006-08-27 17:30:53 // 14540
De az is baromi rizikós, hogy majd a 2. kerékcserekor előzi meg a lópofájút, és amint láttuk, be is csúszott a hiba. Ha lenne még hátra öt verseny, tán beleférne ez a botlás, de így már nem. Arra meg megint nem lehet játszani, hogy Alonsó esetleg kiesik, és nem szerez pontot, mert az nagyon nem jellemző. De most már lehetne egy kis szerencséje a Schumachernek is, mert most itt a SC-nek köszönheti Alonso a második helyet.
Inner Circle2006-08-27 17:28:42 // 14539
"Azt tudjátok, hogy a faszfej Dennis megóvja az végeredményt a telekerekek miatt?" Nem hallottam róla, sőt a futam előtt még azt mondta, hogy nem fog óvni; mi a forrásod? "Csak nem értem, hogy miért csinálja, köze nem volt a csapatának a dobogóhoz." Ugye csak viccelsz? :D 1-es számot szeretne jövőre a McLarenre. Ha már saját erőből nem jött össze, legalább importból... ehhez pedig ott kell ütnie a Ferrarit, ahol éri.
Inner Circle2006-08-27 17:15:13 // 14538
Nem értem, hogy mondhatjátok, hogy kint kellett volna hagyni Massát... utólag könnyű okosnak lenni, de amikor bejött a FM-FA-MS sorrend, ki az, aki egy lyukas garast is adott volna Alonso második helyéért? Ugye hogy senki? Én is azt hittem, hogy MS vagy visszaelőz, vagy elkíséri FA-t a második kerékcseréig és akkor veszi át a helyét. MS hibája nélkül meg is történt volna. Node tegyük fel, hogy Massát tényleg beáldozzák. A végén bejön mondjuk ötödiknek - miután megnyerte az időmérőt és simán nyerte volna a futamot is. És azt látja, hogy mindez sz.rt sem ér, feláldozták a semmiért, hiszen MS így is, úgy is megelőzte volna Alonsót (mindenki ezt mondaná). Ezek után van még 4 futam, amin ha MS mindig nyer, akkor még épp behozhatja a lemaradását, de ugye ez rettentő bizonytalan számítás, feltétlenül kellene Massa teljesítménye is, hogy legalább egyszer-kétszer megverje Alonsót. Mit gondoltok, az a Massa, akibe a csapat nyilvánosan beletörölte a lábát, akinek az értésére adták, hogy hússzor megverheti MS-t és Alonsót keresztül-kasul és az se számít; az meg tudná verni a foggal-körömmel küzdő Alonsót? Amikor Montoya példáján láthattuk, hogy mennyit számít a motiváció? Nem: Massa az évad hátralevő részében élőhalottként tengődne a pályán és a Ferrari egy autóval venné fel a versenyt kettővel szemben, mert a Renault meg éppen hogy sikeresen csatasorba állította a második számú pilótáját, ami az évad elején még nem volt jellemző... tehát a Ferrari számára kívánatos "kettő egy ellen" "egy kettő ellen"-re változna. Ezt józan ésszel nem vállalhatja egy csapatvezető, különösen ha SEMMIT sem kap cserébe - hiszen mondom, senki sem gondolt arra, hogy MS esetleg nem nyomja le Alonsót. MS formagyengülése éppen ekkor már-már természetfeletti jelenség... erre senki sem számíthatott. Nem hibázott a Ferrari.
Grando2006-08-27 17:10:42 // 14537
A kínai nagydíjra esélyesebb a retyó mint a brazilra, nem?
Attiska2006-08-27 17:09:56 // 14536
Hát, sajnálom, hogy a Ferrari elbaszta a lehetőséget a hülye boxkiállásal. :( Most már így nagyon nehéz lesz a dolog. Azt tudjátok, hogy a faszfej Dennis megóvja az végeredményt a telekerekek miatt? Csak nem értem, hogy miért csinálja, köze nem volt a csapatának a dobogóhoz.
Inner Circle2006-08-27 17:04:40 // 14535
Csak azt sajnálom, hogy nem derült ki, hogy végülis mennyi benya volt az autókban :-) újabb futam, ahol kissé felborult a papírforma. Monzában szerintem sima Ferrari 1-2 lesz, így Alonso a legjobb esetben is 8 pont előnyt őriz meg, ami három versennyel a vége előtt nem is rossz (SZVSZ Intergalost vagy Suzukát megnyeri) és mindenképpen nyitott még minden.
Songokou2006-08-27 16:45:10 // 14534
3 verseny amit iden nem kene figyelembe venni: auzstral gp, monaco gp, meg ez a faszan elbeszolt verseny. monnyuk masszanak orulok. rendes gyerek megerdemelte h odaerjen.
Grando2006-08-27 16:39:09 // 14533
Olvasd már vissza, mire válaszoltam ezzel a mák cuccal... :) Aztán télleg nem érdemes rajta rágódni, mert valóban abszolút benne van a pakliban úgy a versenysportban, mint bárhol. Megint más dolog, hogy kinek mikor mennyi jut belőle.
Tedi2006-08-27 16:36:08 // 14532
Hát itt a nép egy része mindig felhántorgatja a mákot, mint tényezőt és ki vannak akadva. :) Emiatt nekem olybá tűnik, hogy a kemény mag nem tudja megemészteni, hogy mákja van a csókának. Nem tagadom, párszor én is ki voltam bukva egy pöppet, hogy már megint mákja van, dehát...thats life
Grando2006-08-27 16:30:03 // 14531
Senki. Mondta vki?
Grando2006-08-27 16:29:40 // 14530
Megint bankot akartak robbantani. Mert ugye kihozták egyszerre a két autót, gondolom azért, hogy Massát elöl tartsák, Schumiban pedig volt annyi benya, hogy Alfonzót lenyomja a 2. kerékcserénél. Viszont azt nem számolták bele, hogy kicsúszik, és beszedi azt a lemaradást, amit később nem tudott már behozni. Ha az öreg Sithet hozzák ki a SC mögül előbb, akkor most ő az 1., Massa a 3., vagy rosszabb. Úgyhogy az elxarás megint csapatmunka volt... :(
Tedi2006-08-27 16:27:32 // 14529
Ki mondta, hogy a VB címhez nem kell mák? :)
Grando2006-08-27 16:23:36 // 14528
Az időjárás viszont neki játszott, a sokéves tapasztalat ellenére. Ez azért mák, nem?
Dominó2006-08-27 16:09:02 // 14527
Ez ma megint elpancserkodták... :((
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak