Rolee462015-07-16 01:19:48 // 975
Karacsonyra meglehet.En is drukkolok neki!
mreni2015-07-15 20:48:15 // 974
Pityukoma2015-06-12 18:49:58 // 973
Rolee462015-05-19 00:02:29 // 972
Béci Ɨ|ѯ2015-04-26 14:38:08 // 971
Milye rendesek, hogy hagyták magukat így lekötözni. :-)
gaben1562015-04-26 12:05:08 // 970
Szabeee2015-04-07 16:00:16 // 969
Rolee462015-03-07 21:15:33 // 968
Igaz a hollandok is jol megnotek.
Rolee462015-03-07 21:12:01 // 967
Milye kicsi a ravasztranszos vezer.
Pityukoma2015-03-02 20:40:38 // 966
Magyar gazdára talált az egymilliomodik DAF :-)
Rolee462015-03-01 22:27:38 // 965
Le volt engedve?Az elejen nem latszik.
Süti156sw2015-02-28 22:45:01 // 964
Szigetszentmiklósi telephelyű cég keres nemzetközi gépkocsivezetőt. nyugat-európai viszonylatra korrekt feltételekkel! jelentkezés csak e-mailen szakmai önéletrajzzal.
egalgyula@invitel.hu
egalgyula@invitel.hu
Rolee462015-02-28 22:41:08 // 963
Rolee462015-02-28 22:19:25 // 962
Pityukoma2015-01-06 22:32:31 // 961
Vili2015-01-05 06:17:02 // 960
Amikor mattot kapsz és át kell ülni másik gépbe:-))[img1][img2]
Vili2015-01-05 06:17:01 // 959
Vili2015-01-05 06:02:43 // 958
Vili2015-01-05 05:48:50 // 957
Vili2015-01-01 13:27:45 // 956
Ìgy van Bùèk!!! Nõben sincs tōkėletes akkor verdában hogy lenne??
Rolee462015-01-01 13:22:40 // 955
A lenyeg hogy BÚÈK!
Rolee462015-01-01 13:21:28 // 954
Most ahol dolgozom Merci,Man,Volvok vannak en minden heten masik autoval megyek.Mindegyiknek megvan az elonye hatranya de a gyartok meg mindig nem akarnak tokeletes kamiont gyartani,ha en mernok lennek leiratnam 100soforel meg szerelovel az osszes negativ es pozitiv velemenyuket azt abbol lehetne tervezni jot.
Vili2015-01-01 12:59:19 // 953
BÙÈK:-))Biztos ìgy van de az EMAS rendszer más autòkban nem romlik el ez legalább 10 èves tipus hiba a dafnál.Azonkìvūl fèm az ablak keret belūl mint az ifákban felsõ fènyszòròk hátánál a kárpit szikèvel van kivágva ès gyõnyörű lemez csavarral van vissza rakva,a belsõ szekrènyek ajtajai olyan èlesek hogy borotválta a szőrt a kezemről.Ami faszaaz az eev motor mert szèpen vitte 460- as lètère az 50 tonnát,fasza az ágy ès jò a kabin magasság kõnnyű kibe ugrálni.Mindent ōsszevetve ėn nem szerettem. A mostani fōnōkōm is hasonlòan ėrez mivel 4 ève hozott 10-et amiket most mind le cserèlt Man ès Volvora.Azt mondta daf csak látogatòba jōhet a telepre.Dehát mi lenne itt ha mindenkinek jò lenne ės csak daf-ot venne??
Pityukoma2015-01-01 11:59:32 // 952
Igen, az akkori céged sportot űz belőle hogy Ő vegye meg a legelsőt a magyar országon üzembehelyezett új típusokból -ami nem baj hogy szeret első lenni-. (Az EU6-al is így van). Minden márkánál vannak gondok a null szériás járművekkel, de ezek garanciában a gyári visszahívás keretein belül ki vannak javítva.
Az EMAS rendszer pedig javítható, csak K drága és általában a "köszönjük nem kérjük a javítást" -al fejeződik be a szerviz látogatás.
A 105 EEV egy kifejezetten jól sikerült darab szerintem, ezt alátámasztja a felhasználók véleménye is. Lehet hogy te pont kifogtál egy szart :-(
Az EU6? Azt majd az idő és a km-ek eldöntik. Idáig abszolút pozitívak a visszajelzések. Igaz hogy a motorja már 2 éve fut a Peterbilt és a Kenworth-ban. Úgyhogy azokban a márkákban volt ideje kiforrnia magát.
Az EMAS rendszer pedig javítható, csak K drága és általában a "köszönjük nem kérjük a javítást" -al fejeződik be a szerviz látogatás.
A 105 EEV egy kifejezetten jól sikerült darab szerintem, ezt alátámasztja a felhasználók véleménye is. Lehet hogy te pont kifogtál egy szart :-(
Az EU6? Azt majd az idő és a km-ek eldöntik. Idáig abszolút pozitívak a visszajelzések. Igaz hogy a motorja már 2 éve fut a Peterbilt és a Kenworth-ban. Úgyhogy azokban a márkákban volt ideje kiforrnia magát.
Pityukoma2015-01-01 11:40:18 // 951
BUÉK. :-)
Akarod mondani hogy a ZF. A DAF nem gyárt sem váltót, sem váltó modulátort, sem váltó elektronikát.
Akarod mondani hogy a ZF. A DAF nem gyárt sem váltót, sem váltó modulátort, sem váltó elektronikát.
Vili2015-01-01 04:42:49 // 950
Igaz hogy 47-55t-val járok ami egy teljesen normál sùly itt èszakon (60 tonna lehetek 6 tengelyen)ès ehhez nagyon szar a daf automata váltò.
Vili2014-12-31 21:19:47 // 949
Szevo-szervo. Hoagy -hogy. Szilveszter van :-))
Vili2014-12-31 21:15:13 // 948
Hát a 95-tel lènyegesen kevesebb gondom volt.Magyarban az akkori cègem vette meg az elsõ 4 105-öt mindjárt motorcserès is lett mind a nègy olajfogyasztás miatt,igaz garanciában.Ez a dán egy vicc volt nem volt olyan hónap,hoagy nem volt szervizbe.Szevo compressor computer ès rengeteg relè+ èrzrèkelõ volt cserèlve.A hátsó bogi elvileg kormányzott de sosem tudták megcsinálni.
Rolee462014-12-31 19:26:06 // 947
Mi volt a gond a Dafal?Nekem bejott,igaz csak a 95xf el dolgoztam.
Vili2014-12-31 16:32:58 // 946
Vili2014-12-29 16:10:06 // 945
Rolee462014-11-30 18:12:24 // 944
Biztos raktak bele pluszba vagy erösitve van.Kb 1-1,2m el hosszabb a fülke,abba a Webasto is biztos nem 3kw os.Szerintem nagyon sok mindent kellett áttervezni rajta,igaz a tengeren túl sok a nagyfülkès kamion onnan is lehet ötletet venni.
Rolee462014-11-30 17:53:49 // 943
Èn a Daf fütèsèvel voltam a legjobban megelègedve.
Rolee462014-11-30 17:50:56 // 942
Biztos raktak bele pluszba vagy erösitve van.Kb 1-1,2m el hosszabb a fülke,abba a Webasto is biztos nem 3kw os.Szerintem nagyon sok mindent kellett áttervezni rajta,igaz a tengeren túl sok a nagyfülkès kamion onnan is lehet ötletet venni.
Pityukoma2014-11-30 09:25:58 // 941
Ebben már lehet lakni. Azért kíváncsi lennék hogy milyen magas műhelyben tudják felbillenteni a fülkét. Illetve építettek-e hozzá még billentő munkahengereket a + súly miatt.
Rolee462014-11-30 09:16:59 // 939
Rolee462014-11-30 09:11:57 // 938
Kiváncsi lettem volna a belsejére de sajna a kolléga nem volt otthon
.......................2014-11-27 19:10:21 // 937
Mondjuk minden turbo ereszti az olajat kicsit,
A cooleren lenne egy kondenz leeresztő?
A cooleren lenne egy kondenz leeresztő?
imi1562014-11-27 19:09:14 // 936
Szééép:-/!
Mi egyszer rég a Skoda MTS motorjával jártunk hasonlóképpen.Ott a hengerfej tömítés hibája miatt telt fel az egyik henger vízzel.Hasonló eredmény született:-))!
Mi egyszer rég a Skoda MTS motorjával jártunk hasonlóképpen.Ott a hengerfej tömítés hibája miatt telt fel az egyik henger vízzel.Hasonló eredmény született:-))!
Pityukoma2014-11-27 18:56:28 // 935
Motor olaj volt. Ez egy hosszú folyamat eredménye ami egy időben kicserélt/javított turbóval megelőzhető lett volna. Nem simán felhordta hanem okádta már az olajat. Ami pedig a leggagyibb légszűrő használata miatt volt. Az előírt szerviz intervallum betartásával és jó minőségű szűrők használata mellett gyakorlatilag 1millió km felett hal meg a turbó nem 400K-nál. Szép lassan a coolerben összegyűlt a felhordott m.olaj, majd egy forszírozott üzemben onnan beszipkázta a motor. Jutott belőle a katalizátorba is ami szintén K.O. lett. Ja és nem kis hazánkban lakik a tulaj hanem a gazdag északon.-No komment.
.......................2014-11-27 15:07:46 // 934
Motor vagy gázolaj?
hogy kerül ennyi olaj az égéstérbe?
Ez beindult?
vagy az indítómotor ilyen erős?
hogy kerül ennyi olaj az égéstérbe?
Ez beindult?
vagy az indítómotor ilyen erős?
Pityukoma2014-11-26 22:44:06 // 932
Kazes☻2014-11-22 21:22:33 // 930
Pityukoma2014-11-12 00:00:57 // 929
A típus jelzést az ajtóról olvastam le így tudtam rákeresni, de én sem hallottam még róla.
Pityukoma2014-11-11 23:57:52 // 928
Találtam némi infót róla. A konkrét tÍpus: Ford 1846T (a Cargo sorozat zászlós hajója)
Klatty
Klatty
GTPeti2014-11-09 21:26:45 // 927
Igazából az lett volna a kérdésem a szakmabeliekhez, hogy ez miféle járgány? Soha nem láttam még ilyet. Az, hogy Oroszországban árulják, nem kérdés. Kb. ennyit tudtam meg róla eddig.
Pityukoma2014-11-09 20:44:32 // 926
Klassz. Ja és Made in Hungary :-) legalább van rajta magyar is. Mennyi a súly előnye a 6 keréknek? Jól tudom hogy olyan mázsa körül?
Tényleg egy állati jó dolog, a sávelhagyás figyelővel együtt.
Tényleg egy állati jó dolog, a sávelhagyás figyelővel együtt.