Rumi2007-10-11 16:54:00 // 1352
Ha Irorszagot Europahoz sorolom, marpedig pusztan foldrajzilag mar altalanosban is 1est kaptam volna ha nem igy teszek, akkor "azt kell sajnos mondanom hogy tevedsz! tevedsz! (csak nehogy osszverezz..." :D ) ;)
Zsolt1552007-10-11 15:43:43 // 1351
Hihetetlen, de még mindig szegecselik a Váci útat.
Igaz, jó munkához idő kell.
Igaz, jó munkához idő kell.
Kazes☻2007-10-10 21:06:40 // 1350
Sajnos! Itt is (ez ügyben) a fejétől bűzlik a hal.
Zsolt1552007-10-10 16:20:04 // 1349
"... Talán onnan kellene kezdeni, hogy a rendőrök rendes fizut vigyenek haza, ugyanakkor szigorúan ellenőrizzék őket is, így talán pár fuvarengedély is repülne és a többiek talán jobban vigyáznának a sajátjukra, tisztulna a szakma, mindkét oldalon. ..."
Nem csak ott. A Felügyeletnél is a közutasok 80-90e.Ft-ot keresnek.
Szerintem nagyon jól tudják ezeket az állapotokat fent is, csak nekik pont az érdekük, hogy így is maradjon, mert az Ő ügyeik is rejtve maradnak, illetve így működnek csak igazán.
Nem csak ott. A Felügyeletnél is a közutasok 80-90e.Ft-ot keresnek.
Szerintem nagyon jól tudják ezeket az állapotokat fent is, csak nekik pont az érdekük, hogy így is maradjon, mert az Ő ügyeik is rejtve maradnak, illetve így működnek csak igazán.
Zsolt1552007-10-10 16:11:37 // 1348
"... a megbízók lenyomják az árakat és mindíg akad, aki bevállalja a megélhetéséért. ..."
Szó szerint így van. Vetkőzik mindenki ahol tud, hogy sokszor egyáltalán bevétele legyen. Ez viszont tényleg nem jó!
A kicsik előbb-utóbb meghalnak, vagy egyáltalán nem tudnak előre jutni egy bizonyos szint után, a multik pedig híznak.
Szó szerint így van. Vetkőzik mindenki ahol tud, hogy sokszor egyáltalán bevétele legyen. Ez viszont tényleg nem jó!
A kicsik előbb-utóbb meghalnak, vagy egyáltalán nem tudnak előre jutni egy bizonyos szint után, a multik pedig híznak.
GEORGE2007-10-10 11:57:37 // 1347
Ne má csocsi, hol írtam hogy nem bizok?
Miért baj, hogy "csak" szóltam? :-(
Miért baj, hogy "csak" szóltam? :-(
GEORGE2007-10-10 11:46:59 // 1345
Csak szóltam, hogy majd ne a vezetőségnek kelljen szólnia......
Vili2007-10-10 11:46:46 // 1344
Az lehetetlen,hisz Alfája van:-))
csocsi2007-10-10 11:44:19 // 1343
Ezek szerint nem bíztál meg bennünk.
GEORGE2007-10-10 11:43:55 // 1342
Na igen.....no comment.......
GEORGE2007-10-10 11:43:33 // 1341
Még nem, de pár hsz és már az lett volna!
Sajnos indulat világban élünk :-(
Sajnos indulat világban élünk :-(
Vili2007-10-10 11:41:46 // 1340
Szép egy ország ez na!!
Azt mondom bűnöző és már politikus is:-))
Eszünkbe sem jut ilyen dolgokról csevegni.........
Azt mondom bűnöző és már politikus is:-))
Eszünkbe sem jut ilyen dolgokról csevegni.........
csocsi2007-10-10 11:37:33 // 1339
Szerintem ebben még semmi politika nem volt.
GEORGE2007-10-10 11:35:27 // 1338
Skacok a politikát majd hagyjuk ki, tudjátok mentes az Amore ettől......
csocsi2007-10-10 11:34:54 // 1337
Amíg nincs teljeskörű felelőségre vonás addig a helyzet sem változik semmit :((((((
Vili2007-10-10 11:32:03 // 1336
Így van és fent kellene kezdeni!
Bűnözök csalók mindig lesznek,de amíg ugyanezekből áll a vezetés addig nincs mit várni!
Bűnözök csalók mindig lesznek,de amíg ugyanezekből áll a vezetés addig nincs mit várni!
GEORGE2007-10-10 11:29:05 // 1335
Hát igen ott meg van épitve az út....
csocsi2007-10-10 11:23:32 // 1334
A felháborítót kicsit enyhének találom, szereintem a fejeknek hullani kellene, mint ősszel a legyeknek.
Vili2007-10-10 11:22:05 // 1333
Ne viccelj,nem vettem magamra,különben sem járok ebben az országban a döggel!
Hidd el 6évig csináltam Salzburg-Stockholm chartert,mindig 10t túlsúllyal jártunk,mert így érte meg mindenkinek sőt a többiek ma is így járnak de nyomvájú még ma sincs!!!!
Hidd el 6évig csináltam Salzburg-Stockholm chartert,mindig 10t túlsúllyal jártunk,mert így érte meg mindenkinek sőt a többiek ma is így járnak de nyomvájú még ma sincs!!!!
Vili2007-10-10 11:12:48 // 1332
Persze a szabályokat azért hozták,hogy tartsuk be!!!!!!!!!!!!!!!!
De azért az mégis csak felháborító hogy a legdrágább költségvetésű autópályák a legszarabb minőségűek európában!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!És ezért senkit nem lehet 'felkérdezni'!!!!!!!!!
De azért az mégis csak felháborító hogy a legdrágább költségvetésű autópályák a legszarabb minőségűek európában!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!És ezért senkit nem lehet 'felkérdezni'!!!!!!!!!
GEORGE2007-10-10 11:09:04 // 1331
Én most nem téged támadlak mint kamionost!
Ha nem tele a tököm a szétvágott utakkal amit a kaminok tesznek tönkre......
Ha nem tele a tököm a szétvágott utakkal amit a kaminok tesznek tönkre......
GEORGE2007-10-10 11:04:56 // 1330
Ezt is aláirom, de mivel magyarországon szar utak vannak így itt szigurúan járjanak el a túlsúly végett......
GEORGE2007-10-10 11:04:14 // 1329
A várakozás idő tényleg kellemetlen......:-(
Én továbbra is azt mondon ne lehessen túlsúly!
Én továbbra is azt mondon ne lehessen túlsúly!
Vili2007-10-10 11:03:29 // 1328
Ja és vannak országok ahol 60t a megengedett összgördülő!!!
Tán megkéne kérdezni őket vajon miért nincs nyomvájú!!!!!!!
Tán megkéne kérdezni őket vajon miért nincs nyomvájú!!!!!!!
csocsi2007-10-10 10:47:01 // 1327
Úgy érzem a lényegét a rákfenének sikerült összefoglalnod.
Vili2007-10-10 10:45:10 // 1326
Nem értjük egymást!!!!
Nem az a baj hogy mérik hanem a módszer ahogy mérik!!!!!!!!!!!
Minden országban mérik a súlyt de nem a határokon csinálnak km-es sorokat,és nem 20-50ember zsebébe kell fizetni!Egyébként több országban lehetsz nehezebb mint 40,5 T de nem azért mert ott jobbak a fékek hanem azért mert megcsinálták az utat!!!!!!!
Nem az a baj hogy mérik hanem a módszer ahogy mérik!!!!!!!!!!!
Minden országban mérik a súlyt de nem a határokon csinálnak km-es sorokat,és nem 20-50ember zsebébe kell fizetni!Egyébként több országban lehetsz nehezebb mint 40,5 T de nem azért mert ott jobbak a fékek hanem azért mert megcsinálták az utat!!!!!!!
Kazes☻2007-10-10 10:31:54 // 1325
Persze-persze! Nem is védeni akarom őket, egyet értek veled, csak a másik oldalt akartam kicsit bemutatni. Szankcionálni kell, mert min. triplán fizetünk érte.
Kazes☻2007-10-10 10:29:57 // 1324
Talán onnan kellene kezdeni, hogy a rendőrök rendes fizut vigyenek haza, ugyanakkor szigorúan ellenőrizzék őket is, így talán pár fuvarengedély is repülne és a többiek talán jobban vigyáznának a sajátjukra, tisztulna a szakma, mindkét oldalon.
Jelenleg talán a szines és könnyűfém kereskedelemre hajaz a dolog. Amíg lesz aki átveszi a kivágott, lelopott közlekedési táblákat, oszlopokat, stb., addig lesz aki ellopja azokat. :-(
Jelenleg talán a szines és könnyűfém kereskedelemre hajaz a dolog. Amíg lesz aki átveszi a kivágott, lelopott közlekedési táblákat, oszlopokat, stb., addig lesz aki ellopja azokat. :-(
GEORGE2007-10-10 10:28:49 // 1323
Megértem ezt is...csak nem tartom korrektnek a túlsúlyos szerelvényekekkel való útrongálást....
Egy kamionos sem jelentkezik ha lengőkart kell vennem az autómban....
Egy kamionos sem jelentkezik ha lengőkart kell vennem az autómban....
Kazes☻2007-10-10 10:22:21 // 1322
Sajnos ez kihatással van a "szakmára" is. Túl sok a vadász és kevés a fóka, tehát sok a fuvarozó, vacak pénzért megy a meló, a megbízók lenyomják az árakat és mindíg akad, aki bevállalja a megélhetéséért. Én kiskocsival fuvaroztam, 3,5t-al, aminek a raksúlya 1,5t max., de a tarifatáblázat miatt a 2,5t-ba jelentettem be magam a barátommal és még pár kollégával együtt, mert így érte meg egyátalán kiállni a melóra. Abba is hagytam. A kamionoknál ez durvább, mert mondjuk egy 45t-ás összgördülőtömegű szerelvény simán átlépi az 50t-át is. :-(
GEORGE2007-10-10 10:12:08 // 1321
Miért baj hogy mérik a súlyt????
Nekem a tököm tele van avval hogy a túlsúlyos kamionok által létrehozott nyomvájukban leér a kocsim alja, meg hogy nem lehet az uton rendesen haladni mert szét"basszák" ezek a kamionok.
Egészen egyszerűen a túlsúlyos kaminokról a helyszinen le kéne venni a rendszámot és a forgalmit! Aztán onnan sehova, mig át nem pakolt!
Szerinted frankó túlsúllyal közlekedni?
A túlsúly negatív hatással van mindenre, egy fékezéskor is "tolja" a kamiont előre....stb stb...
Nekem a tököm tele van avval hogy a túlsúlyos kamionok által létrehozott nyomvájukban leér a kocsim alja, meg hogy nem lehet az uton rendesen haladni mert szét"basszák" ezek a kamionok.
Egészen egyszerűen a túlsúlyos kaminokról a helyszinen le kéne venni a rendszámot és a forgalmit! Aztán onnan sehova, mig át nem pakolt!
Szerinted frankó túlsúllyal közlekedni?
A túlsúly negatív hatással van mindenre, egy fékezéskor is "tolja" a kamiont előre....stb stb...
Kazes☻2007-10-10 10:06:25 // 1320
Ellenben nálunk a jó fuvaros már a forgalmit, menetlevelet egy 50-essel bélelve adja ki a szervnek. Tisztelet a kivételnek, mindkét oldalról!
Kazes☻2007-10-10 10:04:18 // 1319
Jéééééééé, télllleg?! :-)))
Zsolt1552007-10-10 08:45:41 // 1317
Nagyon érdekes hely ez az ország, az biztos! Amíg szinte mindenhol az egyéni érdekek dominálnak, addig nem igen lesz változás.
Vili2007-10-10 08:34:57 // 1316
Szeva!
1-2 példa hogy kellene a méréseknek történni!
Norvégban megmértek 1!tonna túlsúly 4000korona bünti a helyszinen +míg nem rakod át sehova!Austria ugyanez 600eu bünti+400eu átrakás!Esélyed sincs zsebbe fizetni!!
1-2 példa hogy kellene a méréseknek történni!
Norvégban megmértek 1!tonna túlsúly 4000korona bünti a helyszinen +míg nem rakod át sehova!Austria ugyanez 600eu bünti+400eu átrakás!Esélyed sincs zsebbe fizetni!!
Zsolt1552007-10-10 08:19:00 // 1314
Az M5-n is Lajosmizsénél van egy mérő állomás.
Vili2007-10-10 08:14:47 // 1313
Jó reggelt !!
Tiszta szégyen ez az ország!!!!!!!!!!!!!!
Az eu-ban mi vagyunk az egyetlenek akik országhatáron mérik a belépő kamionok súlyát!Erdmény:gazdagszik a mérleges meg határőr!!!!!!!
Tiszta szégyen ez az ország!!!!!!!!!!!!!!
Az eu-ban mi vagyunk az egyetlenek akik országhatáron mérik a belépő kamionok súlyát!Erdmény:gazdagszik a mérleges meg határőr!!!!!!!
Zsolt1552007-10-10 08:14:36 // 1312
Egy síró topicban jó hír, hogy szinte az Örs vezér terétől, Cinkotáig a Kerepesi / Veres Péter utat végig felújítják. Egész korrekt lesz majd. Végre nekifogtak a város egyik legrosszabb útjának a Győmröi útnak is. Igaz azt írták, hogy 2007. augusztus 20-ra kész lesz, de még mindig dolgoznak rajta.
A gond csak úgy, mint a Váci úton is, hogy a kötő rétegre, a legfelső kopó réteget váltakozva terítik le, és így sok helyen 4-5 cm eltérés van. Közvilágítás csak foltokban volt, és sötét részbe érve tegnap este én is pont egy ilyenre szaladtam rá. Elég szépet ütött az autón, pedig kb.35-40 km/h-val mentem. Szidtam is az építőket elég rendesen.
A gond csak úgy, mint a Váci úton is, hogy a kötő rétegre, a legfelső kopó réteget váltakozva terítik le, és így sok helyen 4-5 cm eltérés van. Közvilágítás csak foltokban volt, és sötét részbe érve tegnap este én is pont egy ilyenre szaladtam rá. Elég szépet ütött az autón, pedig kb.35-40 km/h-val mentem. Szidtam is az építőket elég rendesen.
Zsolt1552007-10-10 08:01:01 // 1311
Nincsennek túlsúlyos kamionok, meg billencsek nem tudtad??? Mindenki szabályosan közlekedik, csak legfeljebb a Közlekedési Hatóságnak kell elkerülnie nagy ívben az autópálya építőket.
Rumi2007-10-04 15:47:03 // 1310
de msot felujitjak/felujitottak a nagyreszet ;)
igy nem csak autopalya epult, hanem a fokozlekedesi utvonalak is megujultak (a minoseg egy teljesen mas kerdes)
igy nem csak autopalya epult, hanem a fokozlekedesi utvonalak is megujultak (a minoseg egy teljesen mas kerdes)
Zsolt1552007-10-03 07:59:16 // 1309
Dugódíj Budapesten.
A főváros dilettáns vezetői egy részben hallott külföldi példával kívánják leplezni alkalmatlanságukat.
A főútvonalak menti kis utcák forgalmi rendjét össze-vissza forgatják, hogy a forgalmat kizárják onnan. Így viszont egy útfelújítás, vagy baleset miatt megbénul a környék közlekedése. Ilyenkor meg arra hívatkoznak, hogy sok az autó.
"... Problémának tartja még, hogy a budapesti tömegközlekedés sem teljesen alkalmas az autózással való versenyzésre (az egyéni közlekedők arány még mindig növekszik), továbbá súlyos hibának tartja, hogy a belvárosban mélygarázsok, óriási parkolóházak épülnek - többek között a kormányzati negyedben -: a város ezzel is csak az autósokat csábítja a belvárosba. ..."
Sajnos pont Dancs Gábor - a főpolgármester tanácsnoka - nincs tisztában azzal a 15 éve létező építési rendelettel, hogy egy lakó-, vagy irodaház felújításakor, építésekor megfelelő számú parkolóhelyet kell biztosítani/építeni az ott lakók, dolgozók részére.
A főváros dilettáns vezetői egy részben hallott külföldi példával kívánják leplezni alkalmatlanságukat.
A főútvonalak menti kis utcák forgalmi rendjét össze-vissza forgatják, hogy a forgalmat kizárják onnan. Így viszont egy útfelújítás, vagy baleset miatt megbénul a környék közlekedése. Ilyenkor meg arra hívatkoznak, hogy sok az autó.
"... Problémának tartja még, hogy a budapesti tömegközlekedés sem teljesen alkalmas az autózással való versenyzésre (az egyéni közlekedők arány még mindig növekszik), továbbá súlyos hibának tartja, hogy a belvárosban mélygarázsok, óriási parkolóházak épülnek - többek között a kormányzati negyedben -: a város ezzel is csak az autósokat csábítja a belvárosba. ..."
Sajnos pont Dancs Gábor - a főpolgármester tanácsnoka - nincs tisztában azzal a 15 éve létező építési rendelettel, hogy egy lakó-, vagy irodaház felújításakor, építésekor megfelelő számú parkolóhelyet kell biztosítani/építeni az ott lakók, dolgozók részére.
Zsolt1552007-10-03 07:29:22 // 1308
"... Ma Pesten a Váci úton szentségeltem.
Haladunk kb. 70-el, ahogy lehet, majd az egyik felüljárónál kb. 50-re lassultunk. Sorban az összes kocsi úgy ahogy voltunk, telibe vertük a félbe hagyott aszfaltozást. Szemben kb 8-10cm-s szint különbség volt. ..."
Tegnap még mindig fel volt túrva a Váci út, és szinte ugyan az az állapot, mint két hete.
No comment!
Haladunk kb. 70-el, ahogy lehet, majd az egyik felüljárónál kb. 50-re lassultunk. Sorban az összes kocsi úgy ahogy voltunk, telibe vertük a félbe hagyott aszfaltozást. Szemben kb 8-10cm-s szint különbség volt. ..."
Tegnap még mindig fel volt túrva a Váci út, és szinte ugyan az az állapot, mint két hete.
No comment!
csocsi2007-09-25 21:58:38 // 1307
Hát azért az ilyen utakon való járást már nem nagyon lehet közlekedésnek nevezni :((
csocsi2007-09-25 21:57:35 // 1306
Hát mikor már majdnem az egész útszakaszon kint volt a 60-as tábla addigra akadt egy kis nyomvályú a többi részen is.
Kazes☻2007-09-25 21:55:14 // 1305
túlsúlyos kamionok! :-(
Kau2007-09-25 21:50:43 // 1304
Nyáron voltam Pirinél. Akkor a felmart részen kívül, nem ítéltem rossznak :))
Na jó. Az se volt jó, már akkor sem. Mifelénk az a baj, hogy nagy, mély lyukak vannak, amikkel nem foglalkoznak. És ez veszélyes is, meg kárt is csinál. Fejből elmondom a lyukak 50%-ának elhelyezkedését, ill. hogy hol kell nagyon figyelni. Aki ritkán jár erre, annak lutri :(
A 2/a Vácot elkerülő részén is "kialakultak" kb. 6 cm mély gödrök. Hm. Egy autóúton, ahol 110-el lehet menni hivatalosan...
Nem is szabad beállni másik autó mögé...
Na jó. Az se volt jó, már akkor sem. Mifelénk az a baj, hogy nagy, mély lyukak vannak, amikkel nem foglalkoznak. És ez veszélyes is, meg kárt is csinál. Fejből elmondom a lyukak 50%-ának elhelyezkedését, ill. hogy hol kell nagyon figyelni. Aki ritkán jár erre, annak lutri :(
A 2/a Vácot elkerülő részén is "kialakultak" kb. 6 cm mély gödrök. Hm. Egy autóúton, ahol 110-el lehet menni hivatalosan...
Nem is szabad beállni másik autó mögé...
Kazes☻2007-09-25 21:47:59 // 1303
Úgyis volt, van! Főleg itt Bp. szélén, Érden és a környéken. Az M6-os építése miatt szétbaxták az utakat a túlsúlyos kamionok! :-(