Hali!
Ezek közül melyiket vennétek? (Kezdő bicónak kellene)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Illetve ha van valakinek picipénzért női sokváltós gépe az ne tartsa magában. Esetleg még a 24-esek is játszanak, már ha az passzol a 160cmhez!?
Kössze!
Xixo2015-03-27 01:21:16 // 9095
Inter156 (il mascalzone)2015-03-10 21:09:12 // 9094
Jól néz ki a gép ! Van egy Ducatis sapkám,amit nagyon szeretek hordani...kicsit olyan érzés,mintha közöm lenne egy ilyesféle mocihoz :-)))))))))
Inter156 (il mascalzone)2015-03-10 21:05:47 // 9093
A foga miatt! Már csak ezzel boldogul :-DD
lekogy2015-03-08 17:57:26 // 9092
Coyote2015-03-06 10:10:50 // 9091
persze persze. küldött emailt hogy azt szeretne mert..... na de mindegyis miért :-D
Inter156 (il mascalzone)2015-03-05 22:03:23 // 9090
A Buksinak lesz tejbe áztatott babapiskóta?
Még mindig az a kedvence :-DD
Még mindig az a kedvence :-DD
Coyote2015-03-05 15:26:21 // 9089
más úgy sem iszik olyat, maradni fog biztosan ;-)
Inter156 (il mascalzone)2015-03-04 19:56:47 // 9088
Metaxa maradjon, a többi nem lényeg ! :-D
Coyote2015-03-03 10:21:18 // 9087
addigra el fogy az üdítő :-P
Inter156 (il mascalzone)2015-03-02 21:13:28 // 9086
Sötétben mennék :-D
Inter156 (il mascalzone)2015-03-02 21:12:59 // 9085
Huu jól mutat a gép :-)
SKrisz2015-03-02 09:16:09 // 9084
Coyote2015-03-01 16:21:53 // 9083
rendben, érdekes látvány leszel az utakon :-)
Inter156 (il mascalzone)2015-03-01 15:46:04 // 9082
Rendben és persze ezzel jönnék :-))))
Coyote2015-03-01 15:43:29 // 9081
szuper, elfogadom, de csak akkor ha el jössz a ház avatóra ;-)
Sporter2015-03-01 15:18:39 // 9080
Sporter2015-03-01 15:05:26 // 9079
Uhh, ez kókemény :P
Inter156 (il mascalzone)2015-03-01 14:58:04 // 9078
Coyote2015-03-01 07:45:49 // 9077
sziasztok. szeretnék venni egy robogót, ehez kérnek tanácsot illetve segítséget tőletek.
milyen típust érdemes venni és mik azok amikre oda kell figyelni vásárláskor?
olyan robogi kellene amit B-s jogsival is lehet vezetni. munkába jarashoz fog kelleni napi 50 km-t fogok vele menni.
árban olyan 100-150 ezret tudok rá szánni.
köszönöm előre is, sziasztok .
milyen típust érdemes venni és mik azok amikre oda kell figyelni vásárláskor?
olyan robogi kellene amit B-s jogsival is lehet vezetni. munkába jarashoz fog kelleni napi 50 km-t fogok vele menni.
árban olyan 100-150 ezret tudok rá szánni.
köszönöm előre is, sziasztok .
SKrisz2015-02-18 14:08:28 // 9076
SKrisz2015-02-17 19:48:23 // 9073
Inter156 (il mascalzone)2015-01-03 19:06:35 // 9072
Inter156 (il mascalzone)2014-12-28 23:16:12 // 9071
Jimmi T.2014-12-23 21:49:34 // 9070
Kovi2014-12-15 16:38:54 // 9069
Kovi2014-12-15 16:38:27 // 9068
Kovi2014-12-15 16:36:42 // 9067
Inter156 (il mascalzone)2014-12-14 13:19:13 // 9066
pe-Ti2014-12-05 20:19:17 // 9065
Ciao!
Javaslom regisztrálj a Magyar Ducati Klub oldalra és ott minden infót megkapsz, hasonlóan összetartó közösség szívesen segítenek!
Javaslom regisztrálj a Magyar Ducati Klub oldalra és ott minden infót megkapsz, hasonlóan összetartó közösség szívesen segítenek!
Csekesz2014-12-05 18:14:31 // 9064
Sziasztok!
Szeretnék vásárolni egy Ducati monstert. olyan 67-max 800000Ft ig. Nagyon tetszik a V2-es hangja, és nem utolsó sorban a design. Friss jogosítványos lennék, sajnos amikor el akartam kezdeni, minden suli fullon volt, az új jogszabály miatt.
Választásom azért esett erre a modellre, mert nem túl erös egy kezdö motorhoz, de mégis sportos. nem egy plexi mögött szeretnék elbújni 200fölött, hanm a börömön érezni a levegöt 100nál.
Melyik modellt ajánljátok? 600 v. 620 esetleg 750? Mik a típushibák? Mit nézzek?
Szeretnék vásárolni egy Ducati monstert. olyan 67-max 800000Ft ig. Nagyon tetszik a V2-es hangja, és nem utolsó sorban a design. Friss jogosítványos lennék, sajnos amikor el akartam kezdeni, minden suli fullon volt, az új jogszabály miatt.
Választásom azért esett erre a modellre, mert nem túl erös egy kezdö motorhoz, de mégis sportos. nem egy plexi mögött szeretnék elbújni 200fölött, hanm a börömön érezni a levegöt 100nál.
Melyik modellt ajánljátok? 600 v. 620 esetleg 750? Mik a típushibák? Mit nézzek?
Inter156 (il mascalzone)2014-09-11 20:12:29 // 9063
Persze hogy jó,csak kár hogy nem együtt isszuk egy jó bringázás után :-)))
Kazes☻2014-09-05 20:55:18 // 9062
Motor a bringában, avagy a nem csalás
Hogy mik vannak...??? Na, de pont itt és pont így? Aztán mi jön még...motoros kajak, rakéta nyílvessző, stb???
pfff...
Hogy mik vannak...??? Na, de pont itt és pont így? Aztán mi jön még...motoros kajak, rakéta nyílvessző, stb???
pfff...
Xixo2014-08-27 15:26:22 // 9061
Ezért nem is indulok... :)
VKG231!!! (156+75)2014-08-26 23:26:53 // 9060
Az szép:O Egy f1es futam végére kiesnél az overálból :D
Xixo2014-08-26 23:23:31 // 9059
Ennyi pénzért még egy pedál sincs rajta? :)
Xixo2014-08-26 23:20:39 // 9058
A hátizsák nekem nagyon kényelmetlen. De ez a por jó ötlet lehet. A másfél órás spinning alatt 2kg-ot szoktam veszíteni, aminek a java része izzadság. Szal nekem nagyon kell az iszi. :)
VKG231!!! (156+75)2014-08-26 19:59:23 // 9057
Nekem tetszik a Sram váltási érzet is (a fékem meg ugye Sram), de valahogy Shimanyó került fel rá az elején és az XTR-t meg 12-ért megkaptam szereléssel beállítással együtt, meg beszámították az LX-emet is, úgyhogy maradt az...
Szerintem minőségben egyébként ugyanott vannak, egy Saint váltó mondjuk lehet hogy jobb az X0-nál, de az már az a szint, amit mi amatőrök sosem vennénk észre...
Nemsemmik ezek az árak ... :D Jó ilyesmiket túrni, mert a minőségi cucc az még évekig az marad, ami meg újban is szar attól meg úgyis hiába vársz csodát... :)
Így van, karbont mindenhová!! :D Tudok olcsón karbon kulacstartót is :D
Szerintem minőségben egyébként ugyanott vannak, egy Saint váltó mondjuk lehet hogy jobb az X0-nál, de az már az a szint, amit mi amatőrök sosem vennénk észre...
Nemsemmik ezek az árak ... :D Jó ilyesmiket túrni, mert a minőségi cucc az még évekig az marad, ami meg újban is szar attól meg úgyis hiába vársz csodát... :)
Így van, karbont mindenhová!! :D Tudok olcsón karbon kulacstartót is :D
WarbiRunner (Gyuri)2014-08-26 17:41:32 // 9056
Igazából semmi bajom a simanyóval, én sram-on szocializálódtam, megszoktam, ennyi :-) Anno pult alól eszméletlenül durván olcsón szereztük a kifutó/kifutott cuccokat. A bicikli boltos Janónak volt egy csodakosara :-) na abban volt mindenféle SRAM cucc ömlesztve. Az első agy pl. már akkor 2001 körül is egy bőven kifutott darab volt, de a többi is 1-2 éves (de nem használt). És olyan apró szépséghibák ugye, hogy a váltórendszerben nincs két egyforma szintű darab...kit érdekelt akkor :-) 1500Ft volt a két GripShift kapcsoló. Az egyik 9.0SL ami párban akkor még egy vagyon volt...csak a másik sajna 5.0 :-) Mindehhez túrtam egy még Sachs 7.0 hátsó átdobót és egy Centera elsőt. Egy alap Acera szett se jött volna ki annyiból. Aztán a 9.0 fékek is valami mesebeli áron kerültek, és hát akkor még nagyon komoly cuccnak számított.
És jó befektetésnek tűnik így hosszú távon.
Egyébként amiért keresek ilyet, egyrészt ahol lehet korhűen upgradelni a sajátomat :-) Plusz a nagyobbik gyerkőcnek készülök építeni egy 18 vagy 20-as gépet. A boltok tele vannak ormótlanul nehéz vackokkal, szóval valami rendes egyedi és könnyű gépet összedobok neki :-)
A múltkor már túrtam a régiség vásárban egy GT karbon nyeregcsövet, szóval az már van :-) Majd csak figyelnek az oviban :-D
És jó befektetésnek tűnik így hosszú távon.
Egyébként amiért keresek ilyet, egyrészt ahol lehet korhűen upgradelni a sajátomat :-) Plusz a nagyobbik gyerkőcnek készülök építeni egy 18 vagy 20-as gépet. A boltok tele vannak ormótlanul nehéz vackokkal, szóval valami rendes egyedi és könnyű gépet összedobok neki :-)
A múltkor már túrtam a régiség vásárban egy GT karbon nyeregcsövet, szóval az már van :-) Majd csak figyelnek az oviban :-D
VKG231!!! (156+75)2014-08-26 17:33:20 // 9055
VKG231!!! (156+75)2014-08-26 17:26:15 // 9054
Nagyon király amúgy :))) Igazi oldschool verda...
Nálam egyelőre Rat SingleSpeed keresés, egy gyilkolós BMX felkutatás illetve full XT-sítés van projektben, és akkor még a nyugdíjas korú fekete felújításáról nem is beszéltem... Sok lenne még egynek :(
Facebook bringás adok - veszek? Ott tuti lenne rá vevő!
Nálam egyelőre Rat SingleSpeed keresés, egy gyilkolós BMX felkutatás illetve full XT-sítés van projektben, és akkor még a nyugdíjas korú fekete felújításáról nem is beszéltem... Sok lenne még egynek :(
Facebook bringás adok - veszek? Ott tuti lenne rá vevő!
VKG231!!! (156+75)2014-08-26 17:24:08 // 9053
Nem nyilatkozom, nem tudom miről van szó :))) De ezek a fordított villák... Hátt... Elgondolkodtatóak :D
VKG231!!! (156+75)2014-08-26 17:23:02 // 9052
Pedig a fékjeiken kívül egész jó dolgokat hoznak létre... :) ( Bár az új XT-XTR vonal már kicsit jobb, de a régiknek olyan hülye volt a nyomáspont, hogy hihetetlen.. Szerencsére kölcsönkértek a Sramtól egy Avid Juicy 7-et vagy Ultimate-et. )
A karbont se egyszerű, de azért nem lehetetlen :(
Az agyak nekem is jól bírják, pedig ugye itt három mázsát kell megfogniuk nálam :D Főleg, hogy tárcsás agyak, eddig nem volt egy szavuk sem.
A karbont se egyszerű, de azért nem lehetetlen :(
Az agyak nekem is jól bírják, pedig ugye itt három mázsát kell megfogniuk nálam :D Főleg, hogy tárcsás agyak, eddig nem volt egy szavuk sem.
WarbiRunner (Gyuri)2014-08-26 17:07:44 // 9051
Egyébként emlékeztek anno a Hungary:A Center X magyar gyártású telóra? Sokáig nézegettük hogy hűűű meg hááá milyen jól néz ki, aztán persze pénzünk nem volt ilyenre...szerencsére. Mert később kiderült hogy jópár bringás alatt ropira tört.
Szóval vajon EZ csak véletlen? :-)
Szóval vajon EZ csak véletlen? :-)
WarbiRunner (Gyuri)2014-08-26 16:53:01 // 9050
Simanó? Neem. Ha már eddig nem volt ilyen a biciklimen, ezután se lesz :-)
Egyébként nem olyan könnyű eltörni ezeket a műanyag cuccokat. Kapott azért az élettől rendesen nálam is és semmi bajuk.
Pont azért keresek ilyen régi Sachs/Sram cuccokat, mert extrém jól bírják a terhelést.
Az eső agy pl valami Sachs országúti cucc, kb vintage kategóriába való. Ellenben bazi könnyű, és azért 14 éve kapja az ívet, de kb olyan mint új korában.
A hátsó az Quarz és detto. Én még hozzá nem nyúltam eddig :-)
Egyébként nem olyan könnyű eltörni ezeket a műanyag cuccokat. Kapott azért az élettől rendesen nálam is és semmi bajuk.
Pont azért keresek ilyen régi Sachs/Sram cuccokat, mert extrém jól bírják a terhelést.
Az eső agy pl valami Sachs országúti cucc, kb vintage kategóriába való. Ellenben bazi könnyű, és azért 14 éve kapja az ívet, de kb olyan mint új korában.
A hátsó az Quarz és detto. Én még hozzá nem nyúltam eddig :-)
TSiga ( I am the TSIG)2014-08-26 16:05:40 // 9049
Üdvöz T. Cartársak!
Haverom eladja a régi össztelós bringáját. Megkért, hogy szóljak itt is. Szerintem van, akit érdekel.
Cannondale Super V3000
A szériaszám alapján 1993 októberi gyártású. Szériaszáma EJ BE 63, 10214? G12?
"L"-es méretű a váz. XT első illetve hátsó váltók vannak rajta a fékváltókarok XTR. A fékpillangók Piranha márkájúak és magnéziumból készültek. A bicó összsúlya 11,9kg. Az agyak LX és XT a felni elöl hátul Mavic. A kerekek sajnos már nem az eredetiek szerintem de nincs semmi bajuk ezt leszámítva. A kormány "Profile" a stucni és a fékbetét Coda márkájúak. Cantilever rendszerűek a fékek melyek a Cannondale által kiötlött himbarendszeren keresztül dolgoznak. Elég jó a hatásfokuk egyébként.
A headshock csillapítása a kormányról állítható. A headshock tartja a levegőt. A hátsó tag Fox Alps. A nyeregcső Ritchey Logic a nyereg pedig a jóféle Selle Italy.
A bringa marha merev, nem lóg sehol semmi. Nyilván nem bike parkba való inkább túrázáshoz javasolnám. A hátsó lengőkar is aluminiumból készült. Minden működik rajta teljesen hibátlanul.
A lényeg az ára: 400€ környékén szeretne tőle megválni.
Akit érdekel,adok telefonszámot, vagy írjon nékem.
Haverom eladja a régi össztelós bringáját. Megkért, hogy szóljak itt is. Szerintem van, akit érdekel.
Cannondale Super V3000
A szériaszám alapján 1993 októberi gyártású. Szériaszáma EJ BE 63, 10214? G12?
"L"-es méretű a váz. XT első illetve hátsó váltók vannak rajta a fékváltókarok XTR. A fékpillangók Piranha márkájúak és magnéziumból készültek. A bicó összsúlya 11,9kg. Az agyak LX és XT a felni elöl hátul Mavic. A kerekek sajnos már nem az eredetiek szerintem de nincs semmi bajuk ezt leszámítva. A kormány "Profile" a stucni és a fékbetét Coda márkájúak. Cantilever rendszerűek a fékek melyek a Cannondale által kiötlött himbarendszeren keresztül dolgoznak. Elég jó a hatásfokuk egyébként.
A headshock csillapítása a kormányról állítható. A headshock tartja a levegőt. A hátsó tag Fox Alps. A nyeregcső Ritchey Logic a nyereg pedig a jóféle Selle Italy.
A bringa marha merev, nem lóg sehol semmi. Nyilván nem bike parkba való inkább túrázáshoz javasolnám. A hátsó lengőkar is aluminiumból készült. Minden működik rajta teljesen hibátlanul.
A lényeg az ára: 400€ környékén szeretne tőle megválni.
Akit érdekel,adok telefonszámot, vagy írjon nékem.
VKG231!!! (156+75)2014-08-26 00:05:59 // 9048
Ha szerencséd van, kapsz hozzá pumpát is, hogy valamivel feltold 12 barra a keréknyomást.. :P Na oda kell a szivacsos nadrág :D
VKG231!!! (156+75)2014-08-26 00:04:58 // 9047
Mit akarsz, most hogy nézem, használtban nem vészesek EZEK... már csak egy rendes SRAM Red kell alá és kész :P 2.5-ből simán kijön új cuccokkal :D
VKG231!!! (156+75)2014-08-26 00:01:36 // 9046
MTB-ben azért 3-400.000 körül már lehet kapni egy jó Specializedot RS Boxxer telóval, full XT-sen, kis szerencsével XTR-rel... :D
Használtban... :)
Országútihoz viszont nem tudom mit kellene eladni, szerintem vesét... :D Illetve ugye ha az ingatlan a Rózsadombon van, akkor esélyes, hogy kijön egy szép Bianchi vagy Cannondale... :D
Használtban... :)
Országútihoz viszont nem tudom mit kellene eladni, szerintem vesét... :D Illetve ugye ha az ingatlan a Rózsadombon van, akkor esélyes, hogy kijön egy szép Bianchi vagy Cannondale... :D
Online tag
3
Vendég3
589
Fórum
Friss topicok
- Junior (Milano)
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- Giulia