Kazes☻2010-04-28 13:33:18 // 17294
Tehát akkor ez úgy érdekes, hogy a Fityóban alap, ugye?! :)
Tom122010-04-28 13:31:08 // 17293
Ja, megnéztem mégegyszer és mindjárt az elején mondja, hogy a franciákban nincs ESP...
Kazes☻2010-04-28 13:30:11 // 17292
Köszi! Melóban, hangszóró nélkül néztem. :)))
Tom122010-04-28 13:28:46 // 17291
Ilyen alapon az 50-el falnak eresztés sem tükrözi...;-))
Tom122010-04-28 13:27:02 // 17290
Persze, eltúlzott, amíg ki nem ugrik egy átlag sofőr elé egy jávorszarvas, vagy egy gyalogos, vagy bármi...:-)
Tom122010-04-28 13:25:00 // 17289
...akkor nincs ESP, nem figyeltem annyira...:-)
Tom122010-04-28 13:24:09 // 17288
Talán abban is van ESP... /?/
Satti2010-04-28 13:20:18 // 17287
Pontosítsunk. :-)
"Az ADAC minden évben jelentős teszteknek veti alá az új modelleket, ahol a jávorszarvas tesztnek nevezett kikerülési manővert is elvégzik az autókkal. Itt sok négykerekű bukott már meg, vagy borult fel. Nemrég a Peugeot - Citroen - Fiat trió által készített egyterűeket vetették alá a programnak, ahol a Citroen Nemo felborult. A Citroen szóvivője megerősítette az incidenst, de hozzátette, hogy a jávorszarvas teszt nem tükrözi a valós vezetési körülményeket, az annak csak egy eltúlzott manővere."
"Az ADAC minden évben jelentős teszteknek veti alá az új modelleket, ahol a jávorszarvas tesztnek nevezett kikerülési manővert is elvégzik az autókkal. Itt sok négykerekű bukott már meg, vagy borult fel. Nemrég a Peugeot - Citroen - Fiat trió által készített egyterűeket vetették alá a programnak, ahol a Citroen Nemo felborult. A Citroen szóvivője megerősítette az incidenst, de hozzátette, hogy a jávorszarvas teszt nem tükrözi a valós vezetési körülményeket, az annak csak egy eltúlzott manővere."
Otto2010-04-28 13:15:53 // 17286
Azt mondta, hogy ugyan az mint a citrom...
Spóroltak egy borulást.:)
Spóroltak egy borulást.:)
Kazes☻2010-04-28 13:11:19 // 17285
De el ám! :) És a pözsóóó?! :)
Satti2010-04-27 17:09:14 // 17283
Ez egy 343 lovas M3-as, az már elég jó kis gép. :-)
Buksi2010-04-27 03:42:58 // 17282
Nekem jobban tetszik, ha csak egy színű az egész! :-)
GTPeti2010-04-26 22:14:19 // 17281
Frankó kis gép. Kéne. És élőben még 1000x jobb, mint képen.
pityke2010-04-26 22:08:35 // 17280
Bianco2010-04-26 21:56:57 // 17279
Igen, az összes jelen levő Alfás egy emberként tapsolt neki amikor elszállt, mint a győzelmi zászló...
Nagy az Isten ....
Nagy az Isten ....
GTPeti2010-04-26 21:41:59 // 17278
Szeretettel gratulálunk az autógyilkoláshoz...
Bianco2010-04-26 21:36:23 // 17277
Buksi2010-04-26 20:04:56 // 17276
Tudom mit érzel most! :-DD
GTPeti2010-04-26 19:48:18 // 17275
Én is örülök. Viszont ez az öröm nem kompenzálja afölött érzett szomorúságomat, hogy nekem viszont nincsen. :)
Buksi2010-04-26 03:42:41 // 17274
Örülök, hogy volt rá pénze az illetőnek! :-)))
GTPeti2010-04-25 22:07:51 // 17273
Ma egy fekete 360as jött szembe, arany emblémákkal és bazinagy arany kerekekkel. Nem semmi koncertet adott a motorja... (Gondolom okosítottak a kipufogón is egy kicsit.)
Buksi2010-04-25 20:13:02 // 17272
Jáááájjjjj, de szép! :-))
Satti2010-04-25 19:26:10 // 17271
Ma tuning találkozó volt Szegeden, sok gép volt, tele volt a plaza parkolója ahol rendezték. Sajnos nem fotóztam, bár gondolom a magyar tuning oldalakon majd lehet találni képeket. Voltak nagyon-nagyon átalakított gépek, brutál nagy zenével, de volt szépen igényesen alakított verda is, mint pl. egy rég VW bogár, vagy egy nagyon szépen kivitelezett kis polski. "Hivatalból" voltam ott én is, a cégem is kipakolt, kivittünk 3 RS Focus-t, egy Mitsubishi Lancer Ralliart-ot és egy Volvo C30-at bár az csak optikailag volt sportos, de jól mutatott. Rengeteg volt az érdeklődő, szerencsére az idő is nagyon kellemes volt melegen sütött a nap, a lányok is elég kevés cuccban sétálgattak, főleg azok, akik csak egy szál bugyiban voltak, felűl egy kis testfestés más semmi. :-)
GTPeti2010-04-25 13:38:41 // 17270
GTPeti2010-04-25 12:33:55 // 17269
Az ex-céges 308 1.6HDi, viszont Peugeot-os viszonylatban úgy ment mint állat. A fogyasztását nem tudom, nem foglalkoztatott túlságosan. :)
Satti2010-04-19 14:36:35 // 17268
Ilyen matchboxom nekem is volt. :-)
Ez egy műremek ez az autó.
Ez egy műremek ez az autó.
Satti2010-04-19 14:35:09 // 17267
Látom voltak szép gépek, ami nekem a legjobban tetszik ezek közül, az a fekete gyári cabrio, a Karmann ghia, no meg persze a legelső szériás, hátsó osztott ablakos.
Az elmegyógy és intézetes verda nem semmi! :-)
Az elmegyógy és intézetes verda nem semmi! :-)
WarbiRunner (Gyuri)2010-04-19 14:28:25 // 17266
Gyerekek, hogy ilyen van? Láttam ma egy szürke X6-ost a hátuljára biggyesztett szárnnyal. De ááá...nagyon gáz...alig ismertem fel az autót, néztem egy darabig, hogy mi a csöcs lehet. Nem egy kicsi szolid valami voltám rajta, hanem kb mint a régi Pug 206 WRC-n jól hátraálló nagy vasalódeszka. Kéész ettől ma befáradtam asszem....:-)
Tom122010-04-18 11:19:59 // 17265
Újabb visszahívásokra kényszerül a Toyota, most 600 ezer autót kell átvizsgálniuk...
Mert olyan nincs, hogy egy Toyota... :-))
Mert olyan nincs, hogy egy Toyota... :-))
ystuc2010-04-18 07:35:58 // 17264
Tegnap a WestEnd tetején volt az idei tavaszi rajzása a bogarasoknak. Évek óta tervezem, hogy egyszer megnézem, de mindig ugyan azon a napon volt Esztergom is. :-) De tegnap megnéztem, és bár nem tudtam sokat kint lenni, mert melózni mentem, előtte azért lőttem pár képet. A teljesség igénye nélkül:
Volt egy igazán beteg project is:
De a találkozótól nem messze találtam egy ilyet is:
Volt egy igazán beteg project is:
De a találkozótól nem messze találtam egy ilyet is:
Tom122010-04-15 10:57:38 // 17263
Igazából nem is tudom, offos-e, mert nálam, mióta a "HDD rögzíti a körülöttem zajló eseményeket", nekem először AZ AUTÓ-t a Giulia Sprint GTA, az Iso Grifo és a Ferrari jelentette...:-)
Ezek közül az első Marchboxom is egy ugyanilyen kék Iso Grifo volt /még meg is van valahol/, talán innen a "szerelem"...
Még mindig gyönyörű ! :-)
/Lejjebb más csemegék is a cikkben, pl. a Monteverdi 375. stb., + érdemes megnézni a galériát is;-)/
Ezek közül az első Marchboxom is egy ugyanilyen kék Iso Grifo volt /még meg is van valahol/, talán innen a "szerelem"...
Még mindig gyönyörű ! :-)
/Lejjebb más csemegék is a cikkben, pl. a Monteverdi 375. stb., + érdemes megnézni a galériát is;-)/
WarbiRunner (Gyuri)2010-04-12 16:17:16 // 17262
Na egyszer kaptam egy 307 brééket 2 literes dízellel, nem tudom HDI volt e, de nem nőtt a szívemhez. Pengettem neki rendesen, 9.5l es fogyasztásban egyezünk ki Budapest München viszonylatban. Úgy, hogy Osztrákiában végig max 140, Germániában parketta üzemmód (170 körül?). Lehet le volt harcolva, vagy nem tudom, de semmi ereje nem volt vonszolni a brék kasztnit, meg benne a 100 kilós kiállítási műszert és a pehelysúlyú kolléganőmet. Visszafelé a csajszi vezetett (amúgy rutinos, dinamikus driver), akkor már nem kellett sietni. 10km után rámnézett és csak ennyit mondott: "bazki normális vagy? Ezzel mentél 170-nel?" :-))
Trombozis2010-04-10 07:48:02 // 17261
:-) Köszi! De az Alfa az tuti jobb eddig. Pedig ez fiatalabb. :-)
Zsolt1552010-04-10 07:43:30 // 17260
A moszkvai gyárban, Moszkvics néven az első autók - a háború után kiszállított teljes Opel gyáregységben - az amerikaiktól kapott Opel Kadett tervei alapján készültek.
Nekünk 2140-es volt. :-)))
Nekünk 2140-es volt. :-)))
Whiteskull2010-04-09 21:26:18 // 17259
Azt nem tudom, de az ős Moszkvics az színtiszta Opel volt. :DDDDD
Ja és véletlenül volt egy 412-esünk. :DDDD
Ja és véletlenül volt egy 412-esünk. :DDDD
imi1562010-04-09 21:24:44 // 17258
Erről jut eszembe:múltkor olvastam valahol,hogy vmelyik Moszkvics formatervét is a Pininfarina stúdió készítette:-))!
Whiteskull2010-04-09 21:20:41 // 17256
Ilyenkor mindig eszembe jut, hogy ti sem vagytok sokkal messzebb Esztergomtól, mint mi.:))))
Főleg, ha az út minőségét nézzük.:)))))))))))
Főleg, ha az út minőségét nézzük.:)))))))))))
Satti2010-04-09 21:19:07 // 17255
Korán bizony, fél 6-kor indulunk Magoo-val, mert nagyjából 8-ra oda akarunk érni, mert idén is segítünk Tomminak, úgyhogy kb. fél 5 körül fek kéne majd kelnem. :-)
Whiteskull2010-04-09 21:18:00 // 17254
Hát a másik gyengém az orosz technika. :)))))))))
Inkább ne kelljen választani. :)))))))))
Inkább ne kelljen választani. :)))))))))
imi1562010-04-09 21:16:48 // 17253
Azért ha lehet választani,inkább olasz legyen,mint orosz,nem?
:-))
:-))
Satti2010-04-09 21:16:44 // 17252
Ezek hibátlanul néztek ki.
Whiteskull2010-04-09 21:15:41 // 17251
Vaze!
Nem kéne már aludnod? :))))))
Korán lesz holnap. :DDD
Nem kéne már aludnod? :))))))
Korán lesz holnap. :DDD
imi1562010-04-09 21:15:31 // 17250
Whiteskull2010-04-09 21:14:50 // 17249
Ilyen állapotban? Bármikor. :)))))))))
Tudod, nem vagyok finnyás, ha régi kocsiról van szó. :))))))))
Tudod, nem vagyok finnyás, ha régi kocsiról van szó. :))))))))
Satti2010-04-09 21:13:30 // 17248
Egy régi Volga már nem is jó neked? :-))
Whiteskull2010-04-09 21:05:13 // 17247
Egy ilyent bármikor bevállalnék. :))))
Whiteskull2010-04-09 21:04:26 // 17246
Nem olyan buták! :))))
Még nem vezette meg őket a nagy nyugati trend. :))))))))
Még nem vezette meg őket a nagy nyugati trend. :))))))))
Tom122010-04-09 21:00:38 // 17245
Ezzel sem szeretnék fejre állni, nem nagyon maradna "menekülési útvonal"...:-)
Online tag
0
Vendég0
622