BFMSE2005-08-19 21:48:53 // 143
Nekem az elozo Off autom egy Lancia Thema volt, amit batyamtol kaptam meg. Elotte egy astram volt 1,4 SE motorral. A Lancia 2,5 TDS volt, ugyhogy nagyon elveztem. Olyan jo nyomatekos motort nem vezettem azota se. Termeszetesen digit klima, pluss belso, minden elektromos, ugyhogy extrakkal is el volt latva. A fogyasztasa pedig nem ment 8,3 fole. Ha takarekoskodni akartam akkor olyan keveset evett, hogy azt mar le se merem irni. Nagyon szerettem, de csak par honapig volt nalam. Ez ido alatt meghibasodas nem fordult elo. De azert eleg szervizigenyes auto. Meg 2001-ben csakvaron is ezzel voltunk :)
vipex2005-08-19 21:01:27 // 142
Sziasztok,
na jó kis offos topic. Örülök mert mindenki tudja, hogy vannak nagyon jó off-s autók, és itt legalább lehet beszélni róla, én pld felhozok egy kis unikumot :-))
Nem tudom láttátok-e már TVR Sagaris-t. A legutolsó Top Gear-ben tesztelték nem i gazén mondanám szépnek de amit tud és amennyiért az nagyon durva. V6 3900 cm2 420Le 0-100 3.7!!! végsebesség 300+ elöl hátul független felfüggesztés, karbonszálas padlólemez és karosszéria és ami a legdurvább 45.000 angol pénz az ára (Ferka F430 több min 100.000 )- A Top Gear tesztpályám szerény autótrofeákat gyűjtött pld Konisegg vagy mi, Murielago, M6 , stb... szóval érdekes
Amúgy off-s verdák közül nagyon tetszik minden Henrik Fisker autó
( BMW Z8, Aston Martin összes mostani, Jaguar XK ) szerintem a legfantasztikusabb tervező a nagy olaszok melett. A legszebb munkája a Aston VM8.
na jó kis offos topic. Örülök mert mindenki tudja, hogy vannak nagyon jó off-s autók, és itt legalább lehet beszélni róla, én pld felhozok egy kis unikumot :-))
Nem tudom láttátok-e már TVR Sagaris-t. A legutolsó Top Gear-ben tesztelték nem i gazén mondanám szépnek de amit tud és amennyiért az nagyon durva. V6 3900 cm2 420Le 0-100 3.7!!! végsebesség 300+ elöl hátul független felfüggesztés, karbonszálas padlólemez és karosszéria és ami a legdurvább 45.000 angol pénz az ára (Ferka F430 több min 100.000 )- A Top Gear tesztpályám szerény autótrofeákat gyűjtött pld Konisegg vagy mi, Murielago, M6 , stb... szóval érdekes
Amúgy off-s verdák közül nagyon tetszik minden Henrik Fisker autó
( BMW Z8, Aston Martin összes mostani, Jaguar XK ) szerintem a legfantasztikusabb tervező a nagy olaszok melett. A legszebb munkája a Aston VM8.
mszabika2005-08-19 13:10:31 // 141
Mármint az Off-osétól? sztem jó szine van, olyan fauvéééés ;)))
Ékszij2005-08-19 13:05:56 // 140
Tudtam hogy a szín miatt sokan megijednek...:))) most már mindeggy...
Ékszij2005-08-19 13:04:12 // 139
Jó lenne ha az alfákból is minél több régebbi szaladgálna...meg persze új is :)))
mszabika2005-08-19 13:01:20 // 138
Köszi maradok a 155nél!!! De nem tudom hogy miért?!?!?!?! :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
GEORGE2005-08-19 13:00:17 // 137
Na mszabiiiii itt a ragyogó alkalom :-)
Ékszij2005-08-19 12:59:26 // 136
ELADÓ 1.5 milla , beszámítja a 155-öt:))))))
GEORGE2005-08-19 12:55:59 // 134
Megérzés! :-))))))))))))
mszabika2005-08-19 12:55:49 // 133
De durvaaaa!
VW-be nekem csak a bogár tetszik, és azon belül is a régi, főleg ha még szépen is meg van csinálva, nagy meló lehetett.... gratula haverodnak :)
GEORGE2005-08-19 12:52:56 // 131
Az Audi kiesik igaz?? :-))))))))
Ékszij2005-08-19 12:51:35 // 130
Haverom bogara. Nem szeretem az off-os képeket de hát tudjátok a lesifotósok mindenhol ott vannak:))) Egyébbként az autón nem csak ültetés van hanem a nagyteő is lejjebb került /kb. 15 cm/ Valamelyik újságban is benne volt,Bódi Sziszit fotózták vele akkor, nagyon írigyeltem a havert...Ja és a lényeg hogy nekem is volt bogaram megcsináltam rajta mindent pöpec is lett csak hát annyiba volt mint most egy szép 145, sajnos akkor még csak nem is nézegettem az alfákat túlságossan elvakított a VW szerelem...De ennek vége örökre, biztos lessz még egy pár autóm a lényeg hogy "A" betűvel fog kezdődni a neve:)))
GEORGE2005-08-19 12:44:07 // 129
Ahogy csocsi barátom mondja: Nincs más márka!!!! csak ALFA ROMEO!! igaz csocsi?????
raga2005-08-19 12:13:31 // 128
Hi!
RIGA MOPEDDEL kezdtem amivel az árokban landoltam, :)
Aztán JAWA mustang jött ami 75el bírt száguldani,
autót trabantom tanultam, mikor padlót nyomott az oktató csak kapaszkodtam a kormányba, hogy micsoda gyorsulás.
Azt lett egy szép Dacia -m amit egy román vett meg
Majd ugrottam LADA-ra (1300)
És innen már a helyes útra léptem
FIAT BRAVA 1.4 80LE fél éves volt 90.000 mentem vele,
majd mikor el akartam adni mert megsértődtem egy Boldizsáros kuplungcsere miatt akkor beültem néhány opelxerű autóba és menekültem gyorsan kifelé, nem találtam más márkát ami előrelépés lett volna.
Gábor(figi75)2005-08-19 12:12:34 // 127
Rövid nállam lévő pályafutása alatt,ugyancsak felszakadt az egyik gumibak ami tartja a mocit! Ismerős szitu............tipushiba!
BeeGee2005-08-19 12:07:00 // 126
Egy barátomnak és az apjának volt egy-egy Talbot-ja.
Mindkettőnek volt egy kis bugja; kiesett a motor belőlük - szó szerint :)
GEORGE2005-08-19 12:03:02 // 125
Ingen Franciába szánták vagy sem, a gázbovden az nálam is szakadt már el!! :-))))
Gábor(figi75)2005-08-19 11:58:11 // 124
Egy időben kisérleteztem Francia márkákkal!
Mondvalamit nektek az,hogy TALBOT?
Álltalában mindíg a ritka és egyedi autók vonzottak,ime 3 példa!
Talbot simca vagy solara! 83 évjárat,pisztácia zöld metal 1.6 B aut váltó,kp zár,szervó,tempo mat,el ablak,alu f,áll kormány,piszok erős moci,és az egész belső vajszínű plüssel volt borítva a padlótól a tetöig,Amerikai változat volt ilyen néven futott:CHRYSLER TALBOT!
A baj ott kezdödött,hogy nemvolt hozzá semmi cucc,nembírtam le műszakiztatni.
Új lehetőség nyilt,ismét csere jött a RENAULT FUEGO!
Azúrkék metál,jólment sportos volt,de totál kehes volt a kaszni műszaki nuku,a felújításra nemláttam épeszű megoldást,
kb 2 hét után csere.............
Végül a Franciákat bezárta a CITROEN GSA 1.3 boxer!
Gyönyörű boxer hang,olajszaggal keveredve!" csótány mobil"
Alkatrész ugyszint nuku, de szinte mindíg megbámulták amerre
jártam vele!Futurisztikus külső,belsö olyanvolt belöl mint egy vadászgép.
Előnye nagyon keveset kajált,hátránya semi extra fűtés nuku.........
Ezzel a modellel fogadtam meg,hogy soha többet Franciáááááááááát!!!!!!
Mondvalamit nektek az,hogy TALBOT?
Álltalában mindíg a ritka és egyedi autók vonzottak,ime 3 példa!
Talbot simca vagy solara! 83 évjárat,pisztácia zöld metal 1.6 B aut váltó,kp zár,szervó,tempo mat,el ablak,alu f,áll kormány,piszok erős moci,és az egész belső vajszínű plüssel volt borítva a padlótól a tetöig,Amerikai változat volt ilyen néven futott:CHRYSLER TALBOT!
A baj ott kezdödött,hogy nemvolt hozzá semmi cucc,nembírtam le műszakiztatni.
Új lehetőség nyilt,ismét csere jött a RENAULT FUEGO!
Azúrkék metál,jólment sportos volt,de totál kehes volt a kaszni műszaki nuku,a felújításra nemláttam épeszű megoldást,
kb 2 hét után csere.............
Végül a Franciákat bezárta a CITROEN GSA 1.3 boxer!
Gyönyörű boxer hang,olajszaggal keveredve!" csótány mobil"
Alkatrész ugyszint nuku, de szinte mindíg megbámulták amerre
jártam vele!Futurisztikus külső,belsö olyanvolt belöl mint egy vadászgép.
Előnye nagyon keveset kajált,hátránya semi extra fűtés nuku.........
Ezzel a modellel fogadtam meg,hogy soha többet Franciáááááááááát!!!!!!
Tom122005-08-19 11:28:00 // 123
Én ilyen Skodán "tanultam" /hivatalosan:)´93/ vezetni, de az öregúr, akivel a vezetési órákat gyúrtuk, valamit láthatott bennem, mert egyik este valahova sietett /azt hiszem, ez a 2. órán volt/ és azt mondta, hogy kicsit engedjem el magam és lépjek oda neki... 80... még, 90...na! , 100 - mi az nem megy jobban? ...egész 120-ig, vagy egykicsit tovább is, kb. ennyi volt a Skoda max. "utazósebessége".:) Nekem már akkor is tetszett a "száguldás".:))
Charlie 1662005-08-19 11:18:06 // 122
Szép emlékek...:):):)
Na igen. Elszakadt a gázbovden Pápa előtt, és az ugodi tehenészet (amellett szakadt el) kerítéséből vágtam egy darabot , azzal javítottam /pótoltam ki. :):):)
A köv. műszakiig nem is volt vele gond.
mszabika2005-08-19 11:00:55 // 121
Én így vagyok a trabanttal :) első saját autó, és szerettem :)))
GEORGE2005-08-19 10:57:18 // 120
Igen SKODA 120 L 1982-es fehér, már elől kocka lámpa, krom lökös, sárga izzókkal GYÁRILAG!!!!!! Egy Francia szállitmányból való volt valamiért visszaküldtek egy szállítmányt, mi abból kaptunk a drága jó merkurnál.
Nem is volt gondunk vele, mig le nem amortizáltam, amit egybekötöttem egy Trabant forgalomból való kívonásával is :-)))
Lomha??? igen az volt! :-)
De a Lada 1200-től 1mp jobb volt a gyorsulása legalább is papiron!
Büszkén feszitettem anno benne :-)
Mint ahogy irod nagyon hozzám nőtt akkor hisz mégis csak első autó volt.
Egyébként más Skodákkal összehasonlítva ebben szervó fék volt, olajhűtő!! mint a 120GLS-ben, és a műszerfal megmunkálása jobb volt nem tudtad bedugni az újjaidat a műszerfal és az A oszlop közé.
Belül az ajtókon meg nem látszodott a fényezés mert volt rajta egy plusz müanyag takaró elem mint szintén GLS-en volt látható.
Szép emlékek voltak vele :-)))
Charlie 1662005-08-19 10:24:15 // 119
:):):)
Hali GEORGE,
Akkor Te is Skoda 120L-lel kezdted a pályafutást. Lomha volt, sokat kibírt, és mivel első autóm volt, nagyon hozzámnőtt.
Charlie 1662005-08-19 10:20:34 // 118
Nekem is volt Astrám. Az 1.6 SI volt, ahhoz képest ment is rendesen, és hűségesen szolgált, de nekem az ülése nagyon kényelmetlen volt.
3 óra autózás után cipőkanállal szálltam ki belőle. Ugyanaz a táv most a 166-tal meg sem kottyan. Nekem talán csak ez volt a bajom vele.(Azon túl hogy nem Alfa)
Mike.2005-08-19 10:15:51 // 117
VW Bogár 1.3 1968-as 44 le !!
Amikor használtam akkor közel 30 éves technika volt. Jellemzés: Kényelmetlen, lassú, lomha, nagy fogyasztás, havi 2-3* szerelő, folyt a víz az olaj, beázott, a fűtés 0, műszerek 0. Ezek ellenére is imádtam. Szerelem volt ,elmúlt.
GEORGE2005-08-19 07:33:07 // 115
Hmmm egy kicsit megrogyott szegény :-(
zolee1452005-08-19 07:31:07 // 114
autótörésben én is jó vagyok:
Opel Astra vs Fiat Ducato
Ezért nem tudok rosszat mondani az Opel Astrákra, az összes bajom - leszámítva a kb 1 hétig tartó izomlázat egy 2centis seb volt a könyökömön.
nem dicsekvés képpen, de be sem voltam kötve. (az elmúlt 3 évben talán 1-2 ilyen alkalom volt amikor nem voltam bekötve)
mindent összevetve egy teljesen jó autó volt: kényelmes, baromi nagy csomagtartóval, kis fogyasztással. Amúgy 1,4 16V 90LE, de inkább nyomatékos volt mint erős, a pörgetést nem szerette, de alulról is jól húzott, annak ellenére hogy csak 1,4-es volt.
Opel Astra vs Fiat Ducato
Ezért nem tudok rosszat mondani az Opel Astrákra, az összes bajom - leszámítva a kb 1 hétig tartó izomlázat egy 2centis seb volt a könyökömön.
nem dicsekvés képpen, de be sem voltam kötve. (az elmúlt 3 évben talán 1-2 ilyen alkalom volt amikor nem voltam bekötve)
mindent összevetve egy teljesen jó autó volt: kényelmes, baromi nagy csomagtartóval, kis fogyasztással. Amúgy 1,4 16V 90LE, de inkább nyomatékos volt mint erős, a pörgetést nem szerette, de alulról is jól húzott, annak ellenére hogy csak 1,4-es volt.
GEORGE2005-08-19 07:27:29 // 113
Jó volt igaz?? A mienk 94-től szolgált 98 06.hóig míg el nem lopták Érden :-((
162 ezer km!!!!!!!!!!!! autózott vele össze a család apraja nagyja és birta!!!!
zolee1452005-08-19 07:22:16 // 112
tegnap eladtuk az OFF 1000-es Uno-t. Sajnálom mert nagyon szerettem a kis éhezőművészt!:( Remélem az új tulaj vigyáz majd rá!
Sok lett volna 3 kocsit fenntartani. Na jó, 2 kocsi és egy mutyuki:)
GEORGE2005-08-19 07:19:15 // 111
:-))))
sajna 90-ben én is totálra törtem Apútól kapott jó kis Skodát :-(
GEORGE2005-08-19 07:11:08 // 110
Az alábbiak szerint jutottam el az Olaszokhoz.
88.08.-tól van jogsim:-)
88.08. 82-es Skoda 120 L (Apútól kaptam, GYÁRI állapot 40ezer Km-el)
90.02. 87-es Skoda 120 GLS első saját autóm Osztrákból
92.03. 91-es Lada Samara 1,3 S 3 ajtós
93.01. 91-es Skoda Favorit 136 L nagy csalódás a Samara útán:-((
93.08. 93-as Seat Ibiza 1,2 CLX Frend 2hónapos volt :-))
94.05. 94-es Fiat Uno 1,0 0 km-es :-)
96.08. 95-ös Fiat Tipo 1,6 SX első klímás autó
97.06. 90-es Fiat Tipo 1,8 16v
98.05. 87-es Citroen BX 1,9 GTi huuu de szivtam velee :-(((
99.02. 92-es Fiat Tempra 1,6 SX ez karbis volt :-)
2001.06. 92-es ALFA ROMEO 155 2,0 TS 8v
2002.12. 99-es Ford Mondeo 2,0 16v aut. kombi :-( jó van naa boltnak lett hozva, de sajna még megvan:-(((
2002.12. 95-ös Fiat Tempra 1,6 SX i.e. S.W.
2003.04. 98-as ALFA ROMEO 146ti a 155-ös utodjaként :-))))))
2003.08. 96-os Fiat Tempra 1,9 TD S.W. Tempra 1,6SX i.e. S.W. utodjaként
2005.04. 02-es Fiat Scudo 2,0 Jtd 16v a Tempra 1,9TD S.W. utodjaként
hát ennyiii :-)
Ékszij2005-08-19 00:22:59 // 109
Akkor kezet rázhatunk én is szarrá törtem eggyet a románok nagy bánatára.Előtte fel lett újjítva a-tól z-ig 14-16 litert fogyasztott /gyári hibás volt az ac pumpa/ Törés után eladtam 10ezerért hogy örültem hogy megszabadultam tőle:)))
Tom122005-08-18 23:44:57 // 108
A Lada olyan volt csúszós úton, mint egy F1-es szárazon...:))
156sw2005-08-18 23:36:20 // 107
"Céges" autóból persze néhány Ladát leharcoltam.... Kiver a víz, ha eszembe jut, hogy akkoriban DIAGONÁL gumikkal, télen a hátsókerekes ladákkal miket műveltem........ Minden télen megpördültem párszor... szerencsémre soha nem jött sneki......
156sw2005-08-18 23:32:56 // 106
Én azt a szegény Daciát egy busz "alá" tettem be....................
Tom122005-08-18 23:15:18 // 105
Nekem csak a Wartburg-al sikerült egyszer fejtetőn landolnom, de hát nem is igazi pilóta, aki nem próbálja ki, hol a fizikai határ...:))
Tom122005-08-18 23:12:18 // 104
...meg volt egy darabig egy Opel Kadettem, automata, dízel... Talán akkor "fordultam el" a dízelektől, hogy szalonképesen fejezzem ki magam.:))) Strapabíró volt, de más /jó/jelző nem igazán illik rá, az biztos, hogy köze sincs a vezetés élvezetéhez.:)
156sw2005-08-18 23:03:49 // 103
A daciát, mint említettem volt totálra törtem:-)) szegényke féltengelyeinak esélye sem volt tönkre menni. ( Mármint a második garnitúrának))))))))
Escortunk 1,3 volt, hát.... mit mondjak???? nem volt egy erőgép....))))
Tom122005-08-18 22:46:54 // 102
Az Escortnak csak 1 baja volt /legalább is az 1.4-esnek/, nagyon kevés nyomaték szorult szegénybe...:)
A mi Daciánkban is még Renault motor volt, a szüleimé volt, de én is rányomtam jópár km-t. A féltengelyek voltak "sebezhetőek", kb. azok már nem franciák voltak... Most már biztos nem mernék úgy közlekedni vele, mint akkor...:)
Gábor(figi75)2005-08-18 22:44:10 // 101
Ja és az Olasz autok iránti fertőzötségemet inenstől számítom!
Gábor(figi75)2005-08-18 22:41:56 // 100
Tudni kell,hogy a keleti blokkban ez a modell volt pár fejesnek is totál feketében ful extra! Nagy szó volt ám akkoriban egy 131 es!!!!!!!!!!!
Lentebb a kép nem az enyémről készült,de tudni kell,hogy az enyém okker sárga vol és ROMÁBAN szolgált mint taxi!!!!!!!!!!!
Az előző tulaj onnan hozta be,és utánna került hozzám.
Tom122005-08-18 22:34:59 // 99
Ja, most jut eszembe, nekem is volt pár hónapig, akkor az volt a "csúcs" a keleti blokkban...
156sw2005-08-18 22:34:17 // 98
Nos:-)))
Az én bűnlastromom a következő:
Dacia: Még mindíg meglenne, ha nem törtem volna totálra:-))))))) Eredeti renault motor volt még benne, ment mint a barom, és kényelmes volt. (nemrég ültem egyben, és elrémültem mennyire nem volt egy fék nevű berendezés beépítve)
Kispolszki: 15 évesen vettem, 2 év múlva 15.000 ft-tal többért adtam el:-))))
Ford escort: Hűen szolgált kb 8 évet a családban, nem volt különösebben semmi gáz vele......
Renault Megane, 1,9 dci: Megkezdődött a dízel korszak:-)))) 100.000 km. gyak gond nélkül. Szerettem...
Gábor(figi75)2005-08-18 22:29:49 // 97
Tisztelni kell ám a kort!!!!!!!!!!!!!!!
Ahoz képest,hogy az első modellek még a 74-75 ben jöttek le nagyon patent volt!
Tedi2005-08-18 22:27:20 // 96
Ne gyere nekem EVO VII-esekkel, EVOVI-ot mutass Szomszéd! :) A Rally változatot. Azokban már volt turbószűkítő, a Deltákban még nem volt :)
Tom122005-08-18 22:24:12 // 95
Ennek sem 5 csillagos a töréstesztje... A haveromnak volt ilyen, egyszer szembe kapott egy "sztrítracsingost" a J1-be meg beleállt a motorháztető éles sarka, szerencse, hogy nem ült ott senki...
Gábor(figi75)2005-08-18 22:24:00 // 94