Buksi2009-12-02 03:44:56 // 16094
Sztem ez még javítható! :-)))))
Xixo2009-12-02 03:14:04 // 16093
Ez itthon még elmenne sérülésmentesnek is egy kis kalapácsolás után! :))
Fairlane2009-12-02 00:06:50 // 16092
GTPeti2009-12-01 23:32:30 // 16091
Srácok ti tudtátok, hogy a mostani Swift-ből is létezik 4x4-es változat? Számomra ez új. (A saját szememmel láttam, nem csak matrica volt.)
Szabi(kispalinagyobbikfia)2009-12-01 22:20:50 // 16090
és a második rész: http://www.youtube.com/watch?v=hFGG6l6s3eM
Szabi(kispalinagyobbikfia)2009-12-01 22:11:09 // 16089
Top Gear Lancia Special :D csak félig off ;) ráadásul Stratos, Integrale két hatalmas kedvenc :P
http://www.youtube.com/watch?v=gMQZeVNKzw8
http://www.youtube.com/watch?v=gMQZeVNKzw8
Grando2009-12-01 17:01:36 // 16088
Naná, hogy vmi mazsola kihajtott eléjük. :(((
Mit fog szólni a biztosítója? :DDD
Mit fog szólni a biztosítója? :DDD
Buksi2009-12-01 16:27:53 // 16087
Ájjjjjjjjjj, nem szép látvány! :-(
Tommi2009-12-01 15:41:49 // 16086
Xixo2009-12-01 01:09:41 // 16085
Akkor az olyan, mint asszony Puntoja! :))))))))))
Satti2009-11-30 20:12:06 // 16084
Az F40 még a valódi nyers erő volt, semmi "csicsa", nincs szervó, ABS, klíma, csak a brutál élvezet.
No, azért egy Enzo sem kutya! :-))
No, azért egy Enzo sem kutya! :-))
Buksi2009-11-30 17:04:14 // 16082
Nekem az eleje egy kicsit Veyron-os! :-/
Xixo2009-11-30 14:14:15 // 16081
Az F40-nél ez se lesz szebb. Sőt annál szebb szerintem sosenemleszsemmise! :))
Tom122009-11-27 23:30:27 // 16079
...vagy esetleg egy "pár km-es" 355-ös...:-))
Tom122009-11-27 23:29:23 // 16078
Ezzel a kör be is zárul.:-) Az új Z4, ezt valahol régebben már említettem, meg a kupé, a többi meg a "egyenautó" a "nagy tömegeknek".:-)
Egyébként inkább az új Z4-es, mint a régi, ha már választani kéne...
Egyébként inkább az új Z4-es, mint a régi, ha már választani kéne...
Tom122009-11-27 23:23:43 // 16077
...hát igen, minden adott, csak egy "apróság", egy kis fantázia hiányzik a recepthez.:-)
Nem tudom, miért, de ez a kupé nekem is tetszik az utóbbi BMW "termésből", itt egy feketét szoktam látni /majdnem minden reggel egyszerre indulunk :-)/ az is jól áll neki. Talán jobb lenne, ha maradnának az egyszerűbb vonalaknál, mint ez a kupé, nem kéne eröltetni, ami nem megy...:-))
Nem tudom, miért, de ez a kupé nekem is tetszik az utóbbi BMW "termésből", itt egy feketét szoktam látni /majdnem minden reggel egyszerre indulunk :-)/ az is jól áll neki. Talán jobb lenne, ha maradnának az egyszerűbb vonalaknál, mint ez a kupé, nem kéne eröltetni, ami nem megy...:-))
GTPeti2009-11-27 21:20:03 // 16076
Persze! Szerencsére nem vagyunk teljesen egyformák.
Satti2009-11-27 21:17:08 // 16075
Mindenkinek más tetszik. :-)
Nekem a BMW mindig bejött, volt is régen néhány, jó volt velük autózni, annak is megvan a maga egyedi stílusa, mint az Alfának is.
Nekem a BMW mindig bejött, volt is régen néhány, jó volt velük autózni, annak is megvan a maga egyedi stílusa, mint az Alfának is.
GTPeti2009-11-27 21:11:10 // 16074
Ezek nekem max a hátsókerékhajtás miatt kellenének. Ahogy mondani szokás "Szép, szép de otthonra nem kéne." :)
(Bár, egy Q4 es Spidernek is talán meg lehetne bütykölni a diffijét...)
(Bár, egy Q4 es Spidernek is talán meg lehetne bütykölni a diffijét...)
Satti2009-11-27 21:07:00 // 16073
Az új Z4-es az szép kis gép lett, bár az előző sem volt rossz, akárcsak a 3-as coupé.
GTPeti2009-11-27 20:54:37 // 16072
GTPeti2009-11-27 20:50:29 // 16071
...az új 5-ös is csak egy "felfújt 3-as"...
Remekül összefoglaltad, nekem is ez ugrott be.
No meg az, hogy Bangle ide-vagy oda, azért a mostani (tehát immáron előző) 5-ösben van vmi formabontóan drabális büszkeség. Furcsának furcsa, de igazából szerintem nem rossz. Főleg a hátsó traktus. Ez az új szerintem túl jellegtelenre sikerült. Szép-szép, de az előzőnek az mutatja a dizájnbeli "nagyságát", hogy időben a most bemutatottat is válthatná. (Ugyanúgy, mint a 147 a Milano-t...)
Bevallom, ez viszont tetszik vmiért:
Az új 5er-nek a hátsókerék kormányzás egy tagadhatatlanul nagy dobása SZVSZ. Vezettem régebben egy ilyennel rendelkező (80-as évek beli) Prelude-öt, na az nem volt semmi. Egyszer érdemes kipróbálni...
A cikkben leírt megdizájnoltuk a hézagokat, hogy egyenesnek tűnjenek, szerintem egy hülyeség. És aki erre gerjed az megérdemli...
Amúgy az egész űberbemutató (amiről ömleng a cikkíró), egy németes precizitással megcsinált show-lufi. Az egész (nem csak a bemutató, hanem az utolsó szögletbe is valami hűdefontos fejlesztés belemagyarázása) arról szól, hogy sok jólfizetett német mérnök, marketinges, stb. próbál megdolgozni a pénzéért. Tipp: túlhizlalt az apparátus, úgyhogy muszáj egymást kábítani. Én benne vagyok ebben a dologban, nap-mint-nap átélem ezt. (Bár nem a mi cégünknél vannak ilyenek, hanem a fő megbízónknál.)
Remekül összefoglaltad, nekem is ez ugrott be.
No meg az, hogy Bangle ide-vagy oda, azért a mostani (tehát immáron előző) 5-ösben van vmi formabontóan drabális büszkeség. Furcsának furcsa, de igazából szerintem nem rossz. Főleg a hátsó traktus. Ez az új szerintem túl jellegtelenre sikerült. Szép-szép, de az előzőnek az mutatja a dizájnbeli "nagyságát", hogy időben a most bemutatottat is válthatná. (Ugyanúgy, mint a 147 a Milano-t...)
Bevallom, ez viszont tetszik vmiért:
Az új 5er-nek a hátsókerék kormányzás egy tagadhatatlanul nagy dobása SZVSZ. Vezettem régebben egy ilyennel rendelkező (80-as évek beli) Prelude-öt, na az nem volt semmi. Egyszer érdemes kipróbálni...
A cikkben leírt megdizájnoltuk a hézagokat, hogy egyenesnek tűnjenek, szerintem egy hülyeség. És aki erre gerjed az megérdemli...
Amúgy az egész űberbemutató (amiről ömleng a cikkíró), egy németes precizitással megcsinált show-lufi. Az egész (nem csak a bemutató, hanem az utolsó szögletbe is valami hűdefontos fejlesztés belemagyarázása) arról szól, hogy sok jólfizetett német mérnök, marketinges, stb. próbál megdolgozni a pénzéért. Tipp: túlhizlalt az apparátus, úgyhogy muszáj egymást kábítani. Én benne vagyok ebben a dologban, nap-mint-nap átélem ezt. (Bár nem a mi cégünknél vannak ilyenek, hanem a fő megbízónknál.)
Tom122009-11-27 09:13:10 // 16069
Tom122009-11-26 19:25:18 // 16068
A Veyronról jut eszembe, hogy az öcsém Belgiumban "futott össze" a VW gyár egyik vezető mérnökével, /aki a VW külföldi értékesítési és szerviz hálózat szervezéséért felel - többek között/ aki mesélte, hogy kipróbálhatták a Veyront, mivel az is "családtag". Azt mondta, hogy nagyon jól megy, stb., +a várható reakciók, NA, DE ahogy fékez, az valami eszméletlen, nem csak "képletesen" akartak kiugrani a szemgolyói...:-)) Elég különleges élmény lehetett. Az öcsém ezt sajnos lekéste, még, ha csak az "anyósülésen" is élvezhette volna, mert pár nappal később látogatott el a gyárba az "akció" után. Azért nem semmi a gyár sem /videót mutatott/, egy kis, vagyis nem is olyan kicsi "város", helyenként /a régebbi rész/ nemzeti szocialista stílusban...:-)) Természetesen ott is ki van állítva egy "krómozott" Veyron.:-)
Ja, Satti, majd nézz be a F1 topicba, mert Kimiről is mondott pár érdekességet.;-)
/Belga - Finn cégnél van, érted...:-)/
Ja, Satti, majd nézz be a F1 topicba, mert Kimiről is mondott pár érdekességet.;-)
/Belga - Finn cégnél van, érted...:-)/
Tom122009-11-26 18:59:59 // 16067
Biztos, hogy egyszerre sok, egyébként már akadt vetélytársa is, a neve most nem ugrik be, mert hasonlóan "egyszerű", de, ha lesz időm majd rákeresek.:-)
GTPeti2009-11-26 17:57:48 // 16066
Ez egy nagyon f@sza kis gép. Bár picit megingottam, mikor írta a TC tesztben a szerző, hogy elöször meg kell tanulni az úton maradni. (Lehet, hogy még sok is a jóból.)
Buksi2009-11-26 16:46:28 // 16065
Állat brutál! :-O
Rendesen gyűrődik a fickó arca! :-D
Rendesen gyűrődik a fickó arca! :-D
Satti2009-11-26 11:56:42 // 16064
Be is lehet fizetni egy 10 perces körre itthon, alig 25 ezer Ft az ára, de a cikkből az kiderűl, hogy brutális élmény lehet.
Satti2009-11-26 11:45:14 // 16063
Satti2009-11-25 08:43:04 // 16062
Ezt már néztem én is pár napja, nagyon durván néz ki!
Buksi2009-11-25 03:57:29 // 16060
Ez de komoly! :-O
Az Alfa miért nem tud ilyet?? Nekem nagyon bejövős! :-)
Az Alfa miért nem tud ilyet?? Nekem nagyon bejövős! :-)
Atesz19872009-11-24 21:27:46 // 16059
Ez az autó létező/létezni fog?
Mulder2009-11-24 21:27:07 // 16058
Természetesen nekim is volt:D vagy még valahol meg is van?:)
Grando2009-11-24 21:17:08 // 16057
Matchbox korszakom egyik ikonja! :DDD ;)))
Mulder2009-11-24 21:09:32 // 16056
Grando2009-11-24 20:37:25 // 16055
Mi ez? Egy transformer? :DDD
Nagyon vad!
Nagyon vad!
imi1562009-11-24 20:34:33 // 16054
Xixo2009-11-24 02:05:33 // 16053
M7, valahol a Velencei tó környékén.
Mi is azt hittük, hogy valami kandikamera lesz! :))))
Mi is azt hittük, hogy valami kandikamera lesz! :))))
Liquid2009-11-23 21:10:44 // 16051
bazze, ezek közül 1 is kellően ritka egy benzinkúton, nemhogy kettő eccerre :)) merre jártál?
GTPeti2009-11-23 20:46:36 // 16050
Patakokban csorgott volna a nyálam ott a helyszínen. :)
(Én kérek elnézést. - a szerk. :)
(Én kérek elnézést. - a szerk. :)
ystuc2009-11-23 18:30:56 // 16049
Nem tapasztalat... De ma láttam 2db Porsche Panamera-t a Kempinsky-nél. Egy fehér turbo magyar rendszámmal, és egy fekete "S" német rendszámmal. Élőben most láttam ilyet először, és eléggé fura látvány. Hátulról olyan, mint egy 5 ajtós Mondeo, vagy Laguna, semmi extra, elölről meg mint a 911. De az összkép mégis valahogy egész pofás. :-)
Tom122009-11-22 00:08:56 // 16048
Egy dokumentumfilmben láttam, hogy valami spec. lakkot alkalmaznak, ami sokkal ellenállóbb és símább, mint a "normál lakk". /A Maseratikat is ott lakkozzák/ Talán azért nem tapad meg annyira rajta a kosz...
Xixo2009-11-21 23:30:56 // 16047
Jaja, végre van valami olasz CC is. :))
Xixo2009-11-21 23:29:47 // 16046
Szerintem olyan fólia volt rajta, mint a ciff reklámban. :))
Tom122009-11-21 23:12:39 // 16045
+ /nyáron/ praktikus is az összecsukható kemény tető. :-)/
Online tag
1
Vendég1
509