Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Oldtimer, youngtimer
Inter156 (il mascalzone)2010-06-08 19:54:54 // 7920
Buksi2010-06-08 16:33:08 // 7919
Áááhhh... már rengeteg mindenre gyűjtök! :-DDD
Kazes☻2010-06-08 13:06:02 // 7917
Jaaaaajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj, köszönnnnnnnnnnnnnnnnyyyyyyyyyyyyyyyyyyük!!!!!!!!!!!!! SzépségS! :)))
GT Ɨ|ѯ2010-06-08 06:08:41 // 7916
akkor gyűjts ! méhecske:-)
Buksi2010-06-08 03:44:10 // 7915
Tudom, hogy minek a mocija! ;-)))))
GT Ɨ|ѯ2010-06-07 20:31:56 // 7914
1:24-ben biztosan:-)
ez a 8C mocija...:-)
ez a 8C mocija...:-)
Buksi2010-06-07 19:13:20 // 7913
Addigra talán én is megtudom majd venni! :-DD
GT Ɨ|ѯ2010-06-07 19:12:11 // 7912
20 év és oldtimer lesz:-)
Buksi2010-06-07 19:08:12 // 7911
Fiiiincsiiiii... :-))
GT Ɨ|ѯ2010-06-07 18:51:42 // 7910
Kazes☻2010-06-07 13:21:58 // 7909
Ha még Alfa lenne.....! :)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-06-06 13:57:56 // 7908
Olyan hangja volt,már éppen leültünk ebédelni,gondolhatod,egyszer csak felugrottam és elrohantam fényképezni:-))
vm2010-06-06 13:33:13 // 7907
Naggyon komoly :)
Azt imádom mikor indul egy ilyen vas, vagy kanyarodik, és x-y-z tengelyeken himbálódzik...
Azt imádom mikor indul egy ilyen vas, vagy kanyarodik, és x-y-z tengelyeken himbálódzik...
Taxi33™2010-06-06 08:20:48 // 7905
Végre egy IGAZI 33-as. :o)
GT Ɨ|ѯ2010-06-06 08:19:24 // 7904
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-06-05 20:34:43 // 7903
jandibandi2010-06-03 20:30:59 // 7902
Most szombaton Balatonclassic, 7 veterán Alfával és 2 Giuliettával
Aki kíváncsi, Íme az útvonal, rajt Balatonalmádi 06.05. 9 óra 30perc.
Aki kíváncsi, Íme az útvonal, rajt Balatonalmádi 06.05. 9 óra 30perc.
Kacorka2010-06-03 18:55:05 // 7901
Azért az kurva tanulságos, hogy a tetőoszlopok mennyit bírnak.
Kb. semmit.
Ha az ember fickándozik inkább csövezze be, így látva én is igen elgondolkodtam ezen.
Kb. semmit.
Ha az ember fickándozik inkább csövezze be, így látva én is igen elgondolkodtam ezen.
Buksi2010-06-03 18:19:47 // 7900
Óóóó, de kár érte! :-((
Taxi33™2010-06-03 10:17:20 // 7898
Gondolom felhajtott a partoldalra viszonylag gyorsan, ott meg egy vakondtúrás megdobta és dobott egy hátast. de nem rég történhetett mert valami német hírek közt találtam a minap.
GT Ɨ|ѯ2010-06-03 10:09:03 // 7897
hát ezt meg, hogy sikerült vajon.....
Taxi33™2010-06-03 10:05:53 // 7896
GT Ɨ|ѯ2010-06-03 09:58:21 // 7895
pedig a rosso az jó szín..:-DDDD
pettinke2010-06-02 19:45:28 // 7894
nyomokban Alfa TZ-ket tartalmaz: Targa Florio 1965
Inter156 (il mascalzone)2010-06-02 19:37:36 // 7893
Whiteskull2010-06-02 19:36:02 // 7892
De ez a rohadt cserpák kiáll az arcomból. :DDD
Buksi2010-06-02 19:35:15 // 7891
Biztos hát! :-D
Inter156 (il mascalzone)2010-06-02 19:35:08 // 7890
Hogy lehet ez barátom?....pedig kendőben voltál:))))))))))))
Inter156 (il mascalzone)2010-06-02 19:33:48 // 7889
Biztos ez???? :-DDD
Buksi2010-06-02 19:25:03 // 7888
Én is pont azt csinálom! :-))
Whiteskull2010-06-02 19:18:01 // 7887
Még nem annyira jó. Mivel még mindig sajog a fejem a leégéstől. :))))))))))))
Seriff2010-06-02 19:16:38 // 7886
Esős napokon jó nézni a szép napos alfacty-s képeket :)
Seriff2010-06-02 19:12:53 // 7884
Cíííp:
Kazes☻2010-06-02 13:34:20 // 7883
"Az olasz gyártó újonnan előállított négykerekűi ugyan még nem kaphatóak a tengerentúlon, a márka szerelmeseinek azonban így is van lehetőségük bővíteni járműparkjukat, igaz, már kellő mértékben korosodó darabokkal. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint az a 2010 januárjában Scottsdale-ben a Gooding & Company által rendezett aukció, melyen egy Alfa Romeo az ötödik helyre került a legdrágább autók rangsorában. A már túlzás nélkül műtárgynak is nevezhető jármű egyébként egy 1932-es Alfa Romeo 6C 1750 Series V Gran Sport volt, melyért 1,54 millió dollárt, azaz csaknem 300 millió forintot fizetett egy feltehetőleg a márka iránt érzelmekkel is bíró gyűjtő. Az a tény, hogy vannak ilyen emberek, akik ennyi pénzt is képesek kiadni egy-egy régi Alfa-ért, annak is lehet kellő bizonyítéka, hogy a márka modelljei vitathatatlan egyediségükkel és szépségükkel egyre több szívbe lopják be magukat. Az olasz gyártó négykerekűi kétség kívül azon autók közé tartoznak, melyek célja, hogy a vásárlókat „rabul ejtsék”, így azok soha többé ne kacsintgassanak más márkák felé. Az Alfa Romeo 100. születésnapja egyébként minden bizonnyal nagy ünnep, az Autó Pult pedig ezúton kíván a cégnek és azon belül minden tulajdonosnak és alkalmazottnak gondtalan jubileumot, valamint problémamentes, ám sikerekben gazdag újabb 100 évet."
Köszönjük! :)
Köszönjük! :)
Kazes☻2010-06-02 12:33:07 // 7882
Az alapítás és a kezdeti évek
"A céget, mely később Alfa Romeo néven vált széles körben ismertté, egy Alexandre Darracq nevű francia autógyártó alapította 1906-ban pár olasz befektetővel együttműködve, amit akkoriban még Societá Anonima Italiana Darracq-nak (SAID) hívtak. A SAID először Nápolyban tevékenykedett, ám 1906 vége felé, még a gyár felújításának kezdete előtt Darracq úgy döntött, hogy Milánó sokkal inkább megfelelő város lenne az autógyártáshoz, így átköltöztek annak Portello nevű külvárosába. A már említett befektetők közül 1909-ben a milánói arisztokrata, Ugo Stella került a vállalat elnöki székébe. Nem telt bele sok idő, és a rossz eladási mutatókkal rendelkező Darracq cég tönkre is ment. Elnöke, Stella azonban úgy döntött, hogy azokkal a bizonyos támogatókkal együtt létrehoz egy új vállalkozást, mely már az A.L.F.A. nevet viselte (a rövidítés annyit tesz, mint Anonima Lombarda Fabbrica Automobili, ez pedig Névtelen Lombardiai Autógyárat jelent). A céget 1910. június 24-én alapították, ugyanazon helyen, ahol a korábban csődbe jutott Darracq autógyártó üzemelt. Az első nem Darracq által készített autó az 1910-es 24HP volt, melyet az a Giuseppe Merosi tervezett, akit az A.L.F.A. azért alkalmazott, hogy az olasz piacra alkalmasabb járműveket készítsen."
"A céget, mely később Alfa Romeo néven vált széles körben ismertté, egy Alexandre Darracq nevű francia autógyártó alapította 1906-ban pár olasz befektetővel együttműködve, amit akkoriban még Societá Anonima Italiana Darracq-nak (SAID) hívtak. A SAID először Nápolyban tevékenykedett, ám 1906 vége felé, még a gyár felújításának kezdete előtt Darracq úgy döntött, hogy Milánó sokkal inkább megfelelő város lenne az autógyártáshoz, így átköltöztek annak Portello nevű külvárosába. A már említett befektetők közül 1909-ben a milánói arisztokrata, Ugo Stella került a vállalat elnöki székébe. Nem telt bele sok idő, és a rossz eladási mutatókkal rendelkező Darracq cég tönkre is ment. Elnöke, Stella azonban úgy döntött, hogy azokkal a bizonyos támogatókkal együtt létrehoz egy új vállalkozást, mely már az A.L.F.A. nevet viselte (a rövidítés annyit tesz, mint Anonima Lombarda Fabbrica Automobili, ez pedig Névtelen Lombardiai Autógyárat jelent). A céget 1910. június 24-én alapították, ugyanazon helyen, ahol a korábban csődbe jutott Darracq autógyártó üzemelt. Az első nem Darracq által készített autó az 1910-es 24HP volt, melyet az a Giuseppe Merosi tervezett, akit az A.L.F.A. azért alkalmazott, hogy az olasz piacra alkalmasabb járműveket készítsen."
Kazes☻2010-06-02 12:28:32 // 7880
Taxi33™2010-06-02 09:31:53 // 7878
GT Ɨ|ѯ2010-06-01 20:05:03 // 7877
pontosan:-)
de 1:1-es
de 1:1-es
Taxi33™2010-06-01 19:59:17 // 7876
Hát ez elég érdekes kép. Mintha csak modell lenne. De a rajtszáma az számítógépen utólag került rá.
GT Ɨ|ѯ2010-06-01 19:49:21 // 7875
1965 Spa, TZ1
Kazes☻2010-06-01 13:18:37 // 7872
Valóban, de nem akármilyen! Nem ment gyorsan és egyszerűen, de megtaláltam! IDE tartozik!!! :)))))