Kicsit kacifántosra sikerült a név, ezért kezdjük a feloldással. A "J" a céget alapító Jano Djelalian nevét takarja, a számokkal ugyebár nincs probléma, míg a 3.2 után álló "C" a Compressore nevet takarja. Azaz egy feltöltött motorról beszélünk, melyből ezúttal az Autodelta mérnökei 348 lovat és 430 Nm-t csalogattak elő és eresztettek rá kivételesen mind a négy kerékre. 
Tradicionális okokra hivatkozva
 döntöttek a cégnél a kompresszor használatánál, nem ez az első eset, hogy a feltöltés e formáját választják. Még a klasszikus "Arese V6" motorokat is  így húzták fel és az új JTS-ekhez is kompresszort csatolnak. Jelen esetben egy Rotrex 30-94-es feltöltő kerül a motortérbe, mely az Autodelta szerint elég strapabíró és kompakt kialakítású ahhoz, hogy a Brera gazdáját sokáig szolgálhassa. 
Szerencsére a 3.2-es Brerához már Q4-es összkerék-meghajtás párosul, 
így ezt a 348 lóerőt már nem csak az első kerekeknek kell közvetíteniük, hanem mind a négy tappancs kap majd kraftot. Ennek köszönhetően a gyorsulás 5.3 mp a nulláról százig tartó intervallumban, a végsebesség pedig 260 km/h körül van. A kompresszoron kívül megbabrálták a motorvezérlő elektronikát, rozsdamentes acélból faragtak hozzá kipufogó rendszert, melyben az új partnerük, a Ragazzon nagy segítségre volt, és természetesen a futóművet is felkeményítették az Autodelta saját, "Sport Line" nevű, külön ehhez az autóhoz hangolt lengéscsillapítóival. 
Első ránézésre leginkább az új karosszériaelemek tűnnek fel, mégha csak egy p
ár lökhárítóról is van szó. A saját maguk által csak "F1 look"-nak elnevezett kitet először a GT-n mutatták be, most a Brerára is elkészítettek egy verziót, melyet úgy alakítottak ki, hogy elegendő levegőt tudjon szállítani a feltöltő olajhűtőjéhez. A lökhárítók mellé új felnik is dukálnak; a Brerához 19 collos OZ Racing Ultraleggera felniket és Dunlop SP Sport Maxx gumikat adnak. 
Az Autodelta által második alkalommal megrendezett European Tour végállomásán, Monte Carloban immáron hivatalosan is bemutatkozott a J5 3.2C.