A fotókat Torinóban készítették a 2013-as detoriti autószalonon debütáló újdonságról és az olasz Autoblog hozta őket nyilvánosságra. A képek alapján kijelenthető: alig változtattak valamit a koncepció formatervén.
Ami első ránézésre változott, az az első lámpatestek műszerezettsége, bár erre számítani is lehetett, illetve az ajtók vonalát rajzolták át némiképp. A koncepción a légbeömlő az ajtó része volt, a szériamodellen a lyukakat kicsit hátrébb tolták. Árulkodó lehet még az első spoiler, ami mögött mintha valami más bújna meg.
A hátsó traktuson vajmi keveset változtattak, úgy tűnik a vonalvezetés, a dupla kipufogó, de még a lámpák, prizmák formája sem változott - szerencsére.
A műszaki tartalmat illetően új információ nincs: továbbra is egy hátsókerekes autóról van szó, amit az 1750-es TBi motor 300 lovas verziója fog mozgatni egy hétsebességes, duplakuplungos váltón keresztül. A 4C-t a Maserati modenai gyárában szerelik majd össze.
A bemutató a január 14-én kezdődő detroiti kiállításon lesz, az európai verziót pedig a márciusi genfi autószalonon mutatják be. Utóbbi sajtónapját március 5-én tartják, és a szokásoknak megfelelően az Alfa Amore a helyszínről tudósít majd.