Az olasz Quattroruote beszámolója szerint az amerikai verzió, ha minimálisan is, de eltér majd az európaitól, részben a szigorúbb szabályozás miatt.
Ami elsőre szembe tűnik, hogy Amerikában már nem a póklámpás, hanem az új, a Genfben bemutatott roadster koncepción látott első fényszórókat használják. A közlés szerint ezeket hamarosan Európában is be fogják vezetni.
Az alapvető adatok nem változtak, a motor továbbra is 240 lóerőt és 350 Nm nyomatékot ad le, de karakterisztikáján és a TCT váltón is módosítani kellett, hogy a menetteljesítmények ne változzanak. Ennek oka, hogy a szigorúbb amerikai biztonsági szabályok miatt az itthon 895 kilós autó 1050 kilóra hízott, súlyelosztása pedig az itteni 40:60 helyett 50:50 lett. A súlynövekedés miatt egy lóerőre 4,7 kilogramm jut.
A 4C-k értékesítése a nyárom kezdődik az USA-ban, a Fiat Chrisler Automobiles már kiválasztotta azt a 86 kereskedőt, ahol kapható lesz az autó. Az ötszáz darabos Launch Editionért 68.400 dollárt (15,8 millió forint), a normál verzióért pedig 53.900 dollárt (14,7 millió forint) kérnek.
Ezzel a lépéssel az Alfa Romeo egy több éve húzódó ügy végére tesz pontot: visszatér az amerikai piacra, de ezzel némi plusz problémát is magára vállalt. Úgy tudjuk, annyi megrendelés érkezett eddig a 4C-re, hogy ha nem találnak úgy jártási módot, akkor kénytelenek lesznek lezárni, vagy legalább is felfüggeszteni a rendelés-felvételt, mert már most 2 éves határidővel tudják vállalni a gyártást. A nehézséget az utascella gyártása okozza: a jelenlegi technológiával a Maserati modenai üzemében naponta 20 darab 4C-t tudnak elkészíteni. A kapacitásbővítés viszont nem elég: egy nápolyi beszállító kapacitásával is problémák vannak, aki az utascellák egy részét készíti. A problémával természetesen az Alfa Romeo is tisztában van, ezért is akarja a korábban tervezett évi 2500-as darabszámot 5 ezerre emelni.