Jön a 350 lóerős hibrid Giulia?

2017-11-17  Tedi
Lágy-hibrid motorral felszerelt, 350 lóerős Giulia érkezhet jövőre, a technológia később a Stelvióban is megjelenik.
Hírek >> 2017  

A holland Auto Edizione ezt egy amerikai kereskedő rendelési listájában szúrta ki, a legördülő menüben ugyanis ott szerepelt egy 350 lóerős, sornégyes Giulia, a hibrid autók kódjával. Cikkében a lap azt írta, hogy a 2 literes, benzines turbómotorhoz az Alfa Romeo egy 48 voltos lágy-hibrid rendszert kapcsol.

A modell várhatóan a jövő évi kínálatban jelenik meg, bemutatója a Genfi Autókiállításon valószínű.

Az Alfa Romeo ezzel két legyet üt egy csapásra. Egyrészt betömik a 280 lóerős Giulia Veloce, és az 510 lóerős Quadrifoglio közt tátongó hatalmas űrt, és végre a milánói márka kínálatában is lesz hibrid meghajtású modell. Sőt, egyből kettő is, előbb-utóbb a Stelvio is megkaphatja az új hajtásláncot, mivel a Giulia és a Stelvio ugyanazokon a műszaki alapokon nyugszik.

A lágy hibrid technológia általában véve a belső égésű motorhoz kapcsolt elektromos generátort jelent paralel elrendezésben, tehát az elektromotor és a belső égésű motor együtt és külön-külön is képesek az autó mozgatására, de több kilométeren keresztüli, csak elektromos energiával nem képes üzemelni, ezért Magyarországon zöld rendszám sem kérhető rá.

Emellett energiatároló rendszerrel van felszerelve, így fékezésnél energiát tud visszanyerni. Ugyanilyen rendszer dolgozók a legtöbb új hibrid autóban, és a LaFerrariban is. Utóbbit csak azért említjük meg, mert nem ördögtől való elképzelés, hogy - ahogy az egész Giulia kifejlesztésében - úgy ebben is a Ferrari mérnökei fognák az Alfa mérnökeinek kezét.

Amíg nem érkezik meg a hibrid Alfa Romeo, nézd meg az Alfa Amore tesztjét a 280 lóerős Giulia Veloce-ról!

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
A jövő Alfái

Az utolsó 3 hozzászólás:

Giuntini2018-01-22 23:58:08 // 22251
Jó volt az utolsó Backstage, én is személyesen ismertem Zsoltit, hiszen rengeteget jártam a Boldizsár utcába, de akkor én még Cromákkal. Jók voltak a sztorik, azért mint 159 tulaj, én nem nevezném a legmegbízhatatlanabbnak a 159-et, hiszen futóműben és összerakásban messze felette állt mindig elődjének. Valóban a JTS motorok kritizálhatók, de dízel fronton ugyanazokkal a problémákkal szenvedtek, mint bármelyik német prémium márka. Én még kíváncsi lettem volna az új Alfákkal kapcsolatos véleményére.
Kazes☻2018-01-14 21:01:05 // 22249
Már épp kérdezni akartam, hogy hol a 6.?! :)