Elkészült a százezredik Giulia

2018-12-06  Halesz
December első hetében legyártották a százeredik Giuliát.
Hírek >> 2018  

2016 tavaszi bevezetése óta összesen 100 ezer darabot gyártottak eddig az Alfa Romeo Giuliából. A cassinói gyárban 2018 decemberének első hetében gördült le a jublieumi példány a gyártósorról. Az első Giuliát 2016. április 19-én gyártották.

 A képeken az első, illetve a százezredik példány látható.

Az - egyébként ötcsillagos töréstesztű (szevasz, Winkler!) - Giulia jelenleg egyféle karosszériaváltozatban kapható, dízel és benzines erőforrásokkal rendelhető, hátsókerekes vagy összkerekes változatokban. Érdekesség, hogy kéziváltóval már csak az alap dízelmodellek rendelhetők, a benzines Giulia csak 8 sebességes automata váltóval elérhető. 

Külön modellként számolják a V6-os motorral szerelt Giulia Quadrifogliót, amelyet szintén csak automata váltóval lehet rendelni. 

Íme egy aktuális magyarországi árlista.

Nézd meg az Alfa Amore aktuális tesztjét a dízel (180 LE) és a benzines (200 LE) Giuliáról!



Via Alfattitude.

 

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Halesz
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

WarbiRunner (Gyuri)2025-02-05 12:29:02 // 38406
A Rotinger tárcsa "impregnált" rozsdavédelme egy nagy nulla.
Az első komolyabb esős autópályás nap után a grafit színű csodabevonat meg is adta magát a rozsdának :-(
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-04 21:17:26 // 38405
Itt kb látszik az open vs lsd. Azért a nyitott difist rendesen nem könnyű megindítani.
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-04 21:06:58 // 38404
Szerintem az elektronika miatt. A puha futómű pont azt okozná, hogy bebillen, ezáltal egy kerék kipörög, és mivel open diff, nulla nyomatékot tesz le az aszfaltra. Ez semmiképpen nem indítja meg semerre. Kipörög a kerék, és nem megy az autó. Ez volna az LSD szerepe, mint a nevében is latszik, hogy limited slip. Tehát nincs olyan, hogy az ívbelső kipörög, és az ív külsőn nulla a nyomaték. Általában 20-30% körüli zárást tudnak az utcaiak, vagyis ennyi nyomatékot átirányít az ív külsőre, így elérve, hogy a pörgős és szerencsétlenkedés helyett elinduljon az autó.
Na most az én véleményem az, hogy a Giulia az pont egyik sem. Open diff, vagyis a kipörgő kerékkel átellenben nulla lenne a nyomaték. Ezt azonban ő nem hagyja, hanem 50%-ot átirányít fékkel. Konkrétan egyformára hozza a kerekek fordulatát. Ha óvatos gázkezeléssel hagysz neki időt, hogy viszonylag kis fordulat eltérést egyenlítsen ki, akkor álom a slide. Ha nagyon alárúgsz eldobod, de dulván. Szerintem ez a helyzet, de bizonyítékom nincs, szóval barmi más logikus magyarázatra nyitott vagyok :-)