Visszahívták a Ferrari főtervezőjét a BMW-től

2016-02-07  Tedi
Visszahívta a Fiat Chrysler Automobiles Roberto Fedelit, a BMW-hez átigazolt egykori Ferrari főmérnököt, hogy segítsen a Giulia és a Maserati Levante fejlesztésében.
Hírek >> 2016  

Az Automotive News beszámolója szerint az ügy hátterében az áll, hogy a Giulia nem teljesítette a belsős törésteszteket, emiatt több elemet újra kell tervezni és fél év csúszásba került a projekt. Ezért felkérték Fedelit, hogy segítsen az autó végelgesítésében.

Az ANE egyik beszállítótól származó értesüléseit viszont több olasz online lap is cáfolta, a Blog di Motori szerint azok a beszállítók nem aggódhatnak saját termékeik iránt, amelyeket ők maguk gyártanak a Giuliába. Az amerikai Road and Tracknak nyilatkozó, neve elhallgatását kérő, az ügyet jól ismerő forrás azt mondta, az értesülések nem pontosak és nem reprezentatívak.

Fedeli másik feladata a Maserati Levante fejlesztésének befejezése lesz.

Az Alfa Romeo a Giulia alapváltozatát a március elején induló Genfi Autókiállításon mutatja be, ahonnan az Alfa Amore a helyszínről tudósít.

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

WarbiRunner (Gyuri)2025-05-12 20:50:49 // 39145
Teszt 2
WarbiRunner (Gyuri)2025-05-12 20:50:24 // 39144
Teszt.
szana82025-05-12 19:59:00 // 39143
Ma hazafelé jövet a pályán észrevettem egy fura hangot. Mintha fogaskerekek darálnának. Ez akkor van mikor hirtelen nagyobb gázadás van pl. padló gáznál visszavált és egy 2-3 mp-ig van ez a hang. Kérdeztem a szerelőt azt mondta ez normális a multiair meg a szelep nyitás változik annak van ez a hangja. Ez másnál is így van vagy kezdjek aggódni. Ha rendesen gyorsítok nincs semmi hangja.