Ötcsillagosra tört a Giulia

2016-06-22  Tedi
Ötcsillagos töréstesztet ért el az Alfa Giulia az EuroNCAP legutóbbi próbáján.
Hírek >> 2016  

Ötcsillagos töréstesztet ért el az Alfa Giulia az EuroNCAP legutóbbi próbáján, a Giulia az utasain kívül a gyalogosokra is megfelelően vigyáz.

Az európai központú biztonsági szervezet összesítésében 98 százalékot adott a felnőtt, 81 százalékot a gyerek utasok védelmére, a gyalogosok védelmi 69 százalékot, míg a biztonsági felszerelésekre 60 százalékot kapott.

 

Az összesítés szerint a frontális ütközésnél az utaskabin sértetlen maradt, nem deformálódott, a vezető és utas térde és combja is megfelelő védemet kap, és ugyanilyen jó védelmet biztosít az autóban utazó összes embernek. Az oldalütközéses teszten a Giulia maximális pontszámot kapott, az oldalirányú oszlopbecsapódásos teszteknél viszont a mellkasvédelem csak megfelelő minősítést kapott. Cserébe viszont az ostorcsapás elleni fejvédelem kitűnőre vizsgázott.

 

A gymerekvédelem terén is jó osztályzatokat hozott el a Giulia, egyedül a frontális ütközésnél kapott "megfelelő" minősítést a jó helyett a mellkasvédelem. Az EuroNCAP azonban megjegyezte, hogy a hátsó sorban a középső ülésnél nincsenek univárzális csatlakoztatási pontok, mivel az Alfa szerint oda nem lehet ilyen pontokat létrehozni.

 

Gyenge eredményt mindössze a Giulia motorháztetejének bizonyos részei kaptak, a közepe jó minősítéssel zárt, viszont a gépház szélein a szervezet szerinte gynege a gyalogosvédelem. A láb- és medencevédelem viszont maximális pontszámot kapott.

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

RomeoOne2025-07-29 21:54:06 // 39750
Ha megy a gép, akkor minden irány jó irány :DD

Otthon úgyis csak annyit mondtam, hogy megyek szervizbe, majd jövök. Szerencsére a zasszony nem nagyon számolgatott utána, hogy mért negyed 8-ra értem haza a 45 percre lévő szervizből, ha 5kor zár (és amúgy is eljöttem már onnan 4kor :DDD)
RomeoOne2025-07-29 21:54:06 // 39749
Ha megy a gép, akkor minden irány jó irány :DD

Otthon úgyis csak annyit mondtam, hogy megyek szervizbe, majd jövök. Szerencsére a zasszony nem nagyon számolgatott utána, hogy mért negyed 8-ra értem haza a 45 percre lévő szervizből, ha 5kor zár (és amúgy is eljöttem már onnan 4kor :DDD)
WarbiRunner (Gyuri)2025-07-29 20:36:45 // 39748
A hibrid turbók gyári aktuátorral mennek, vagy ecm reflash..
Eddig csak a reflash volt turbó cserekor is a valid megoldás, de idén a MES 5.3-ba belekerült a turbó csere menüpont, ami az overboost countert és az aktuátor betanult dolgait reseteli. Volt regisztrált MES-em, de az 5.3-hoz újra ki kellett fizetni az 50 EUR-t. Erre pl. kicsit sem sajnálom, ez A normális megoldás, amit ezek szerint a gyári diag sem tud (?).

A dolog valóban úgy néz ki, hogy ahogy kopik, hozzá tanul, indítás után van a tanulási ciklus .
A kar nálam nem lötyög, nincs kopva az aktuátor csonkja sem, levettem. Az egyetlen dolog ami kottyan, az a wastegate tengelye oldalirányban. Én azt is elfogadom hogy ez normális, és zörög, ha ezt egy szervíz megállapítja és lehetőleg leírja. Ha minden Giulia/Stelvio zörögne, gondolom mondták volna.. hogy "ez ilyen". 😅
Most várok.. ez meg ilyen.