Ötcsillagosra tört a Giulia

2016-06-22  Tedi
Ötcsillagos töréstesztet ért el az Alfa Giulia az EuroNCAP legutóbbi próbáján.
Hírek >> 2016  

Ötcsillagos töréstesztet ért el az Alfa Giulia az EuroNCAP legutóbbi próbáján, a Giulia az utasain kívül a gyalogosokra is megfelelően vigyáz.

Az európai központú biztonsági szervezet összesítésében 98 százalékot adott a felnőtt, 81 százalékot a gyerek utasok védelmére, a gyalogosok védelmi 69 százalékot, míg a biztonsági felszerelésekre 60 százalékot kapott.

 

Az összesítés szerint a frontális ütközésnél az utaskabin sértetlen maradt, nem deformálódott, a vezető és utas térde és combja is megfelelő védemet kap, és ugyanilyen jó védelmet biztosít az autóban utazó összes embernek. Az oldalütközéses teszten a Giulia maximális pontszámot kapott, az oldalirányú oszlopbecsapódásos teszteknél viszont a mellkasvédelem csak megfelelő minősítést kapott. Cserébe viszont az ostorcsapás elleni fejvédelem kitűnőre vizsgázott.

 

A gymerekvédelem terén is jó osztályzatokat hozott el a Giulia, egyedül a frontális ütközésnél kapott "megfelelő" minősítést a jó helyett a mellkasvédelem. Az EuroNCAP azonban megjegyezte, hogy a hátsó sorban a középső ülésnél nincsenek univárzális csatlakoztatási pontok, mivel az Alfa szerint oda nem lehet ilyen pontokat létrehozni.

 

Gyenge eredményt mindössze a Giulia motorháztetejének bizonyos részei kaptak, a közepe jó minősítéssel zárt, viszont a gépház szélein a szervezet szerinte gynege a gyalogosvédelem. A láb- és medencevédelem viszont maximális pontszámot kapott.

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

WarbiRunner (Gyuri)2025-07-28 23:17:14 // 39733
Á nem, mégsem akkor 0v-ot lát az ecu, elég bagatell lenne, ha ezzel korrigálná a kalibrációját. Valamiért mégis elmászott. Próbálom kiagyalni, hogy hogyan piszkálhatnám vissza működőképes állapotba..
Kazes☻2025-07-28 21:47:05 // 39732
Mondod/írod ezt most... aztán mikor leesik az első hó, azonnal a kiserdő mellett ott pörögnél, mint a motolla! XD
WarbiRunner (Gyuri)2025-07-28 21:43:00 // 39731
Arra jutottam, hogy valószínűleg lehúzták a csatit a szervízben, gyújtásra tették, és ez okozta a hibát..Ha beindították, és lehúzott csatival próbált fél perc múlva pozícióba állni a wastegate, lehet hibás értéket tanult, és most ezért szívok. Nincs valakinek egy Witech-hez hozzáférő ismerőse? Vagy valaki aki cserélt már turbót 2.0 motoron?