Ötcsillagosra tört a Giulia

2016-06-22  Tedi
Ötcsillagos töréstesztet ért el az Alfa Giulia az EuroNCAP legutóbbi próbáján.
Hírek >> 2016  

Ötcsillagos töréstesztet ért el az Alfa Giulia az EuroNCAP legutóbbi próbáján, a Giulia az utasain kívül a gyalogosokra is megfelelően vigyáz.

Az európai központú biztonsági szervezet összesítésében 98 százalékot adott a felnőtt, 81 százalékot a gyerek utasok védelmére, a gyalogosok védelmi 69 százalékot, míg a biztonsági felszerelésekre 60 százalékot kapott.

 

Az összesítés szerint a frontális ütközésnél az utaskabin sértetlen maradt, nem deformálódott, a vezető és utas térde és combja is megfelelő védemet kap, és ugyanilyen jó védelmet biztosít az autóban utazó összes embernek. Az oldalütközéses teszten a Giulia maximális pontszámot kapott, az oldalirányú oszlopbecsapódásos teszteknél viszont a mellkasvédelem csak megfelelő minősítést kapott. Cserébe viszont az ostorcsapás elleni fejvédelem kitűnőre vizsgázott.

 

A gymerekvédelem terén is jó osztályzatokat hozott el a Giulia, egyedül a frontális ütközésnél kapott "megfelelő" minősítést a jó helyett a mellkasvédelem. Az EuroNCAP azonban megjegyezte, hogy a hátsó sorban a középső ülésnél nincsenek univárzális csatlakoztatási pontok, mivel az Alfa szerint oda nem lehet ilyen pontokat létrehozni.

 

Gyenge eredményt mindössze a Giulia motorháztetejének bizonyos részei kaptak, a közepe jó minősítéssel zárt, viszont a gépház szélein a szervezet szerinte gynege a gyalogosvédelem. A láb- és medencevédelem viszont maximális pontszámot kapott.

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

SD2024-04-24 19:19:04 // 35325
Ahha, ez csinál ilyen jó kis telemetriát:)
SD2024-04-24 19:18:25 // 35324
Hát én elvett gázzal mentem, de mivel nincs motorfék:D
Mondjuk lehet ezért dobta a farát.
RomeoOne2024-04-24 19:00:25 // 35323
Futass le egy lemezkarbantartót xD

Nekem annál a gyakorlatnál pont a meglepően jó kontroll volt a tapasztalatom, ahogy már korábban írtam is. Az "oda megy, ahova akarom" feeling. Kicsit rövid volt az út, aztán figyelni kellett, hogy pont annyira gyorsítson fel az ember, amennyire kell, de ne jobban, mert kitartott gázzal kell átmenni, ha meg jobban felgyorsítunk, le kell lépni róla. Ez túl tudta terhelni kicsit az idegrendszert.
A Q-nak itt megvolt az az előnye, hogy gyorsabban elérte a sebességet és a gyakorlat kezdése előtt volt még 1-2 plusz másodperc végiggondolni a dolgot :D

A 3.nál azt mondta az oktató, hogy nem stabilizáltam a másik sávban a kocsit, hanem egy íven csináltam meg, aztán vissza akartam menni 4.-re, de pont vége lett 3-nál, ez az egyetlen bánatom :D