35.500 eurótól indul a Giulia

2016-04-29  Tedi
Nyilvánosságra hozták a Giulia árát, az alap verzió 35500 eurótól, 11 millió forinttól érhető el.
Hírek >> 2016  

Az alVolante információi szerint 35.500 euróért a 150 lóerős, hatsebességes manuális váltóval szerelt 2.2 literes dízel modellt adják majd, a benzines verziók árai egyelőre nem ismert, kivéve a QV-é, amelyet 79 ezer euróért, 25 millió forintért vehetünk meg.

A táblázat szerint a legdrágább a dízelesek közül a 180 lóerős, 8 sebességes automata váltós, Business Sport Launch Edition felszereltségű Giulia lesz, ezért a változatért 44500 ezer eurót, átszámítva nagyjából 13,7 millió forintot kérnek.

A rendelhető csomagok ára 1200 és 1700 euro között változik.

A legutóbbi információk szerint a Giulia összes verziójának listára május elején lesz elérhető, amikortől majd rendelést is le lehet adni az új Alfára. Az eredeti tervek szerint április 15-étől nyílt volna meg a rendelési lehetőség, de egyelőre nem tudni miért, egy hónapot csúsztattak a milánóiak.

 

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

WarbiRunner (Gyuri)2025-02-05 12:29:02 // 38406
A Rotinger tárcsa "impregnált" rozsdavédelme egy nagy nulla.
Az első komolyabb esős autópályás nap után a grafit színű csodabevonat meg is adta magát a rozsdának :-(
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-04 21:17:26 // 38405
Itt kb látszik az open vs lsd. Azért a nyitott difist rendesen nem könnyű megindítani.
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-04 21:06:58 // 38404
Szerintem az elektronika miatt. A puha futómű pont azt okozná, hogy bebillen, ezáltal egy kerék kipörög, és mivel open diff, nulla nyomatékot tesz le az aszfaltra. Ez semmiképpen nem indítja meg semerre. Kipörög a kerék, és nem megy az autó. Ez volna az LSD szerepe, mint a nevében is latszik, hogy limited slip. Tehát nincs olyan, hogy az ívbelső kipörög, és az ív külsőn nulla a nyomaték. Általában 20-30% körüli zárást tudnak az utcaiak, vagyis ennyi nyomatékot átirányít az ív külsőre, így elérve, hogy a pörgős és szerencsétlenkedés helyett elinduljon az autó.
Na most az én véleményem az, hogy a Giulia az pont egyik sem. Open diff, vagyis a kipörgő kerékkel átellenben nulla lenne a nyomaték. Ezt azonban ő nem hagyja, hanem 50%-ot átirányít fékkel. Konkrétan egyformára hozza a kerekek fordulatát. Ha óvatos gázkezeléssel hagysz neki időt, hogy viszonylag kis fordulat eltérést egyenlítsen ki, akkor álom a slide. Ha nagyon alárúgsz eldobod, de dulván. Szerintem ez a helyzet, de bizonyítékom nincs, szóval barmi más logikus magyarázatra nyitott vagyok :-)