Jön a Stelvio és a Giulia GT Junior speciális szériája

2021-10-19  Alfa Amore
Újabb limitált darabszámú kiadást készít a Giuliából és a Stelvióból az Alfa Romeo. Ezúttal is egy történelmi visszatekintést kapunk: a Bertone GT Juniorra emlékezik a speciális széria.
Hírek >> 2021  

A 6C Villa d'Este speciális széria után ismét egy limitált kiadással jelentkezett az Alfa Romeo. Ezúttal az 1966 és 1976 között gyártőtt GT 1300 Juniort idézik meg egy egyedi felszereltséggel. A 89 lóerős sportkupét Bertone tervezte, és mintegy 100 ezer darabot gyártottak belőle. A GT 1300 Junior akkori reklámjának szlogenje az volt, hogy "Una vittoria al giorno, con una vettura per tutti i giorni", azaz "minden nap egy győzelem a mindennapi autódban".  Az autó akkoriban egy viszonylag elérhető árú sportkupénak számított.

A korlátozott darabszámban elérhető verziók 210 lóerős dízel vagy 280 lóerős benzines motorral érkeznek, gyakorlatilag Veloce felszereltségűek, további extrákkal. Ilyen például a hímzett logós bőr műszerfal is. A Giuliát 19-es, a Stelviót 21 collos felnikkel szerelik.

A Giuliából készült ilyen kivitel 280 lóerős, hátsókerék-hajtásos verzióban is, de sajnos ebből a magyar piacra nem kerül. 

A GT Junior modellváltozat - csakúgy, mint a 6C Villa d'Este kivitel - korlátozott számban készül. Az Alfa Amore információi szerint 84 Giuliát és 148 Stelviót gyártanak. Ezekből a CEE (azaz Magyarország, Szlovákia és Csehország) 6 Giuliát és 12 Stelviót kap majd készletre.

A Giulia GT Junior változata kereken 20 millió forintért érhető el Magyarországon, míg a Stelvio speciális kiadása 21.430.000 forint. Ha szeretnél ilyet, siess a kereskedésbe.

Az Alfa Amore képgalériája elérhető a Facebookon!

A speciális szériáról a Backstage adásunkban is beszámoltunk.  

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

Shadin2025-07-05 12:07:03 // 39529
Nem igazán, a LED stripe az fw kiinduló alapja volt a hw-val együtt és az lett egyéni igények alapján CAN nyelvre fordított rutinokkal kiegészítve bőven.
Teljesen változatosan lehet konfigurálni, 1-2 v 3 canable eszközzel, attól függően hogy miket szeretnél használni. Egy kütyü elég a S/S deaktiválásához, a rablásgátlóhoz és a shift warning kijelzéshez. LED nem kell, arra csak épül, kb. senki nem használja.
Bővíthető 2 v. 3 canable-ös konfigra, ezekkel már lehet dyno mode on, vdc off, rajtautomatika, ill. paraméterek kijelzése stb. Fél éve használom amióta kb használható állapotra hozták az egy kártyás projektet és egyszer volt csak egy beta fw-vel gondom ami kimerítette az aksit reggelre.
RomeoOne2025-07-04 21:04:35 // 39528
Akkor GPT-vel programozd le a ESP off-ot, de e-diff ON-t, és kész a gép :D
SD2025-07-04 14:41:52 // 39527
Ja igen bemelegítésnek én is megcsináltam előtte egy html, js, css weboldalt amin funkcionális GUI fombok is voltak saját fejleszésűek..

Ez volt a kickstart, a video illesztőre már csak azért mentem ár hogy komolyan vegyenek:D:D:D

tehát a fél éves muinkájukat kipipáltam 3 nap alatt:D Jó én nem illesztettem rá a backendre, de onnan kb. csak ctrl C, V és megy:)

Ha megtalálod a rendes moduláris lebontását, gyakorlatilag bármit meg tudsz csinálni, ez óriási dolog:)))