Frissített! Alfa Junior - két kép és egy motorpaletta

2008-01-02  Tedi
Ahogy közeledünk a tervezett genfi bemutató időpontjához, egyre több információ jelenik meg a babyAlfáról. Ezúttal két fotó és egy lehetséges motorpaletta jelent meg.
Hírek >> 2008  
Eddig csak photoshoppal készült képek jelentek meg a "Juniorról", de pár napja az autóval foglalkozó blogon két kémfotó jelent meg. Ezek szépséghibája, hogy az autót egy piros lepel takarja el, de azért pár részletet ki lehet venni belőle.
Az egyik ilyen részlet a hátsó traktus felszteroidozása. A Bravora hajazó hátsó, műanyag diffúzorutánzat és az egymásba fonódó kipufogóvégek mellett a másik feltűnő dolog, hogy az övvonal alatt meglehetősen dundinak tűnik a Junior. A kipufogó elrendezésének némileg ellent mond az a kép, amelyet többedmagával együtt az fent említett blog jelentetett meg, azon ugyanis két különálló vég található. A fotókat valószínűleg egy prospektushoz készítették és sok mindent nem mutatnak, de az már említett kipufogó mellett a kilincs,a tükör, a scudetto egyes részei azért kivehetők.
Elölről ugyan csak a ködfényszórók látszanak ki, de a jobban feszülő lepel több mindent sejtet. Úgy tűnik a Junior is megkapja a 159-es és a Brera scudettoját, a lámpatestek pedig – ahogy az a photoshopos rajzokon látható volt – mandula formájúak lesznek. Az arányokról egyelőre nem sok minden derül ki, de a motorháztető hosszabbnak tűnik, mint padlólemez-társáé, a Grande Puntoé.
A képek mellett egy friss motorpaletta is megjelent, amit egyelőre nem muszáj készpénznek venni. A lista háromnegyedét az 1.4-es motor és annak variációi teszik ki. Az alap, régóta ismert, 95 lóerős motor mellett e szerint a lista szerint lesz egy második, turbó nélküli változat is, amiben a csodafegyverként emlegetett Multiair befecskendezést használják. Ennek köszönhetően 105 lóerőt tud majd az 1.4-es motor.
A turbós erőforrások erre a két alap motorra épülnek, tehát lesz 1.4 turbo és 1.4 Multiair turbo, előbbi 155, utóbbi 135 és 165 lóerővel. A csúcsverzió az 1.8-as T-jet motor lesz, ami 230 lóerőt teljesít majd. A dízelesek egyetlen mentsvára a nemrég bemutatott 1.6-os M-jet, 120 lóerővel. Az alap, 95 lovas motort kivéve mindegyik erőforráshoz 6 sebességes váltó jár majd.
 
1.4 95 lóerő, 5 sebességes manuális váltó
1.4 Multiair 105 lóerő, 6 sebességes manuális váltó
1.4 T-jet Multiair 135 lóerő, 6 sebességes manulás vagy automata váltó
1.4 T-jet 155 lóerő, 6 sebességes manuális váltó
1.4 T-jet Multiair 165 lóerő, 6 sebességes manuális, vagy automata váltó
1.8 T-jet 230 lóerő (GTA), 6 sebességes manuális váltó
1.6 M-jet 120 lóerő

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Tedi