MiTo GTA - első képek

2009-02-19  Halesz
Kiszivárogtak az első fotók a MiTo GTA-ról! A méregzsákot a genfi autókiállításon mutatják majd be.
Hírek >> 2009  

 Egyre több kép jelent meg az autóról, de szinte biztosra vehetjük, hogy ezek már a hivatalos képek, hiszen anno a MiTo-ról is hasonló stílusú grafikák jelentek meg.

Úgy látszik, hogy a MiTo GTA méginkább a 8C-re szeretne hasonlítani. A szélesítéseken kívül érdemes megfigyelni a hatalmas hűtőmaszkot, illetve azt is, hogy az Alfa Romeo logó nem a pajzson, hanem külön helyre, a motorháztető legelejére került, utalásként a hagyományokra. Az első sárvédőkre egy szintén a 8C-re hajazó, háromszögletű légbeömlő is került.

A MiTo egy 240 lóerős 1.8-as turbómotort kap majd és a GT-ben bemutatkozott mechanikus önzáró differenciál, a Q2 rendszer fog segíteni az első kerekekhez továbbítani a nagy teljesítményt. A GTA most tényleg GTA lesz, hiszen a súlycsökkentés jegyében számos futóműalkatrész alumíniumból, néhány karosszériaelem pedig karbonból készül majd.

A prototípus a március 5-én kezdődő Genfi Autószalonon lesz először látható.

A kép megjelenése óta pár kémfotó is megjelent egy fehér MiTo GTA-ról, igaz eléggé elmosódott.

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Halesz
Kapcsolódó topic:
MiTo

Az utolsó 3 hozzászólás:

Attis2025-10-16 14:45:02 // 6857
Szia! Nekem 1.4 multiair van 105LE (tahát sima szívó).
Július közepén vettem Németországban szintén a feleségemnek. :) (2011-es 115ezer km-rel).
-A hátsó kerékcsapágyak biztos, hogy gyenge pontot jelentenek ezt több helyen is olvastam. Mire hazaértem vele és itthon intéztem a rendszámot, addigra nekem is megadta magát a bal hátsó. Öröm az ürömben, hogy viszonylag egyszerűen cserélhető akár otthoni körülmények között is.
-Több helyen olvastam, hogy az első lengéscsillapító toronycsapágyai is időnként cserérre szorulnak, erről még nem tudok nyilatkozni.
- A csomagtérátvezetőben a kábel(ek) szakadása is típushibának mondható, akár csak a 159-esben.
- első lámpabúrák mattulása.
- külföldi fórumokon olvastam, hogy a kormány perselye kiszárad(hat) egy idő után és akkor alacsony sebességnél, ha tekered a kormányt akkor "nyikorgó" hangot ad. Ezt azóta én is felfedeztem, egyenlőre még nem találtam megoldást rá. (Azon kívül, hogy szereljem/szereltessem ki és vigyem el kormánymű felújításra).

Nekem hirtelen ennyi jutott eszembe.

Ezek elég bagatel dolgok, ezektől függetlenül sem bántam meg, hogy megvettük az autót. Szerintem jól lehet vele közlekedni, el is lehet férni benne és még a csomagtartója is egész használható, ha pedig ledöntöd a hátsó üléssort akkor tényleg rengeteg minden belefér.
Kazes☻2025-10-15 16:43:55 // 6856
Én a motorhoz tudok annyit hozzászólni, hogy remek... nálunk 95 lóval egy Stiloban munkálkodik, remekül... igaz nem egy telivér ménes, de nem is arra való. :)
szana82025-10-14 14:00:24 // 6855
Sziasztok,

Gondolkodunk a feleségemnek egy Mito vásárlásán. Mivel leginkább városban lenne használva, így a legkisebb 1.4 szívó amit nézegetünk. A keret kb 1.5 millió. Találtam a hahun párat ami ebbe az összegbe belefér és talán nem a lelakott kategória. A kérdésem az lenne, hogy mire érdemes ezeknél figyelni vásárláskor? Van e valami típus hibája? Vezérlés csere periódus? Annak a költsége stb. Minden tanács érdekelne.
Előre is köszönöm.