Eldőlt: nem lesz új Sportwagon

2017-02-09  Tedi
Az Alfa Romeo szinte hivatalosan bejelentette: nem készít Sportwagont, azaz kombi változatot a Giuiából, mivel szerintük a Stelvio lefedi a piacot.
Hírek >> 2017  

Az OmniAuto.it beszámolója szerint erről Alfredo Altavilla, az európai és közel-keleti értékesítésekért felelős vezető beszélt. Elmondása szerint a döntés hátterében az áll, hogy a Giulia Sportwagon potenciális vásárlóinak igényeit szinte teljesen lefedték a Stelvióval. "Nincs rá szükség (...) a Stelvio minden Sportwagon vásárló figyelmét be tudja gyűjteni" - fogalmazott Altavilla.

Korábban Sergio Marchionne, az FCA vezérigazgatója is kétségeit fejezte ki az SW projekttel kapcsolatban, értvrendszere pedig hasonló volt, mint a most kvázi hivatalos válasz. Szerinte is a Stelvio lesz a Sportwagon vásárlók fókuszában, hozzátette még, hogy a kombik csak Európában kellenek, a világ más pontjain alig keresettek.

A magyar piac is egyre inkább SUV-központú, a tavalyi ealdások többségét a szabadidőautók vitték el, bár a legtöbbet a Stelvionál eggyel kisebb kategóriában futó járművekből (Pl. Suzuki Vitara) adták el.

 

Grafika: OmniAuto.it

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

Piritu - 1.000.0002025-09-21 14:47:45 // 40079
Nem ez lenne az elsö paraméter, amit nemtalálnak el az autógyártók :-D
leopop32025-09-21 00:14:48 // 40078
Az durva csalás lenne 😳 A Brera csomagtartója 300 liter. Mondjuk szépén el is lehet benne férni AlfaCityre 2 személyre ha a kutya számít 3 ra (sátor, 3-4 nagyobb méretű táska, párnák plusz kemping székek is befér) minden cucc plusz utána anyósékhoz le hétvégére. 😉
WarbiRunner (Gyuri)2025-09-20 18:55:22 // 40077
Nekem egy sárga(mert megy a zöldhöz) Seléniás táska van feltépőzárazva oda. Mikroszálas törlő, nyári szélvédőmosó koncentrátum, kis összecsukható tölcsér és ilyesmi hasznos dolgok vannak benne.
Mi már túlvagyunk a családi autó dolgon, sokkal hamarabb, mint terveztem. Szinte minimális amikor 5-en hosszabb útra autóval megyünk. és.. ugye idén is, a nyaralást full a Giuliettával oldottuk meg, hiába nem ez volt a terv. Egy magasító kell csak már, nem kell babakocsit és hasonló lomokat vinni. Szóval részemről a csomagtartó méret innentől nem érdekes. A sátras túrára is a Giulietta alkalmas, szóval a Giulia váratlan hirtelenséggel elérte a hobbiautó státuszt.
Kb. az én mobilitásomat szolgálja, hogyha menni kell, legyen. Aztán mondjuk most is elmentem Tajvanra úgy, hogy inkább felültem 6e-ért az Intercityre, minthogy kínlódtam a parkoló bérléssel, transzferezgetéssel. Oda vissza 12e-ből 1. osztály csendes fülke. Nyugiban, csendben, pihenve. Autóval parkoló+ benzin 70e lett volna. Oszt' vezethetek haza 16 óra repülés után.
Persze amikor beleülök, akkor nagyon jó..és ez a piszok szerencséje. Mert azért durva, hogy az éves 10e futásból 1500km szervízbe utazgatás.