A Carscoops volt az első, aki elcsípte a vadonatúj Stelviót tesztelés közben!
Az álcázás próbálja elrejteni az autót, de az jól látszik, hogy az első LED-es menetfények és fényszórók hasonlóak a Junioron megismert lámpatesthez.
Az autó fenekén lefele induló helyzetjelző vonala is utal arra, hogy a hátsó lámpatest tényleg egy nyújtott háromszöget mintáz majd.
Az Alfattitude információi szerint a sarkvidéki hőmérséklet lehetővé teszi az Alfa Romeo mérnökei számára, hogy speciális teszteket végezzenek az oldalirányú és hosszirányú dinamika finomhangolására alacsony tapadású felületeken, és több mint 1000 órányi tesztelést terveznek akár -30°C-os hőmérsékleten is.
Ezután a prototípusokat enyhébb éghajlatú helyszínekre szállítják, ahol több mint 1500 órán át tesztelik őket különböző pályákon, beleértve a Balocco próbapályát is. Ebben a szakaszban a mérnökök tovább finomítják a menetdinamikát, hogy minden körülmények között biztosítsák a modell csúcsteljesítményét.
Az intenzív tesztelési program a következőket tartalmazza:
- 4000 órányi szimulátoros próbapadi tesztelés a hajtáslánc és az akkumulátorrendszer számára;
- 3000 órányi útközbeni műszeres adatgyűjtés;
- 1000 órányi szoftverkalibráció a fejlett vezetőtámogató rendszerek (ADAS) támogatásához.
A továbbiakban forró éghajlati teszteket is végeznek majd, hogy adatokat gyűjtsenek az éghajlati viszonyok teljes skálájáról.
Még több fotó a Carscoops cikkében.
Ebben a cikkben gyűjtöttük össze azt, amit eddig tudunk az új Stelvióról.