A leginkább a 8C Competizionéra hasonlító szupersport autó egyetlen példányban készül el, meghajtásáról a 8C átdolgozott, 4.2 literes motorja gondoskodik. Megrendelője egy német gyűjtő, aki versenyezni szeretne a TZ3-mal.
A képek alapján a TZ3 nem tagadhatja le, hogy a TZ1 és a TZ2 utóda, orra és fara is kísértetiesen hasonlít az elődökére. Az orrot a nagy szemek, az alacsonyra húzott scudetto és a lapos géptető uralja, a faron pedig a Zagatótól megszokott fekete betét, illetve a kör alakú lámpák dominálnak. Az alumímium karosszéria némileg eltér a 8C-étől, a magasra húzott hátsó far - amely szintén klasszikus Zagato TZ forma - teljesen más vonalvezetést kívánt meg.
A hivatalos bemutatón készült képek elárulták az autó arányait is. Ebből a szempontból is igazi TZ a legújabb TZ, hosszú, lapos orr, rövid magas far jellemzik, mint bármelyik Zagato sportmodellt.
Az autó karosszériájra teljes egészéban alumíniumból készült, így összsúlya mindössze 850 kiló, a 420 lóerős V8-asnak köszönhetően lóerő/súly aránya 2.02. Ennek köszönhetően a TZ3 3.5 másodperc alatt gyorsul százra, végesebssége pedig 300 km/h.