Tagok >> Sanyahp >> MiTo 1.4 T 155le >> Blog
- Típus:MiTo 1.4 T 155le
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2009
- Színe:Piros
Termosztát csere után még mindig be-be jött az utastérbe hűrőfolyadék szag és a kiegyenlítő tartályból is fogyott a víz. Ekkorra már kiderült, hogy lyukas a hűtő. Ezt otthon én megcsináltam. Jó móka volt.😅
Cserélt dolgok:
Vízhűtő
Pár csavar
Hűtőfolyadék
Már régebben észrevettem hogy a termosztát alatt, a valtón rózsaszín foltok vannak. Tudtam, hogy hűtőfolyadék, de nem tudtam, hogy csak egy cső vagy maga a termosztát csöpög. Inkabb elvittem szervízbe. Termosztát csere megtörtént. Mint kiderült még a gyári volt benne(270ezer km van az autóban 😅).
Ha már ott volt kértem egy gyújtó gyertya cserét is, mert mióta megvan nem történt meg.
Cserélt dolgok:
-termosztát
-hűtőfolyadék
-4 gyergya
Egyik napról a másikra megadta magát a generátor. Még megpróbáltuk hátha csak az akksi, de sajnos nem az volt
Cserélt dolgok
-új generátor+szerelés 65e
-új akksi 19e
260200km-nél megejtettem az olaj, olajszűrő és légszűrő cseréjét. Most a gyári Selenia helyett Motul 8100 x-clean-t kapott. Egyenlőre szépen muzsikál ezzel az olajjal.
Menet közben elment a fék hatás.😕 Mint kiderült eltört(elöregedett a gumi) a bal első fékcső. Szerencsére volt közel egy szervíz. Óvatosan elgurulva odáig, leadtam mg csináltatni, és kértem, hogy ellenőrizzék le az összes csövet. Elöl kicserélték a csöveket mind két oldalon. Ezzel együtt a kiegyenlítő tartályt is kicseréltettem, mert az egyik kis műanyag cső el volt repedve és csepegett.