Tagok >> elementsaqua >> Blog
Sajnos a szivargyújtó végleg kibukott a helyéről, a két pöcök amin előre/hátra fordult az törött. Cserélném, de félúton abba hagytam a box csavarja nem hozzáférhető. Gyöngyösön van hozzáértő, ki segítene ebben. mármint cserélné?
Most a nagyobb fagyok miatt befagyott a kézifék, szerencsére kiengedett. Azért át kell nézetnem, hisz valamiért bekerült a trutyi. Amint szerviz is látta update
Kavics felverődés, repedés. Sajnos cserélni kellet a szélvédőt. Szerencsére casco fedezte a kárt így nem fájt annyira,
Már bosszant egy ideje, a Check Engine ikon hol megjelenik, hol eltűnik magától. Van hogy kiütjük és hetekig semmi. Az ikon megjelenésén kívül semmi gyanús. A https://www.facebook.com/groups/alfa szerelőműhely srácok szerint vezérműszíj csere vár rám. A héten így betérek a szokásos szervizbe. A két kiolvasott kód: P0013 és P0014
Meglátjuk mi okozza valójában.
Update: 2017.11.10: Olajcsere a belevaló 5W 40-re- Csere minden ilyenkor szokásos. A két Vanos szelep átfújatva, bár tiszta volt nagyon. Megoldást nem hozott- üzemi olajhőmérséklet esetén megállva, újraindulva már jön is a kis tengeralattjáró ikon. Ellaforgtól megrendeltem a szívó és kipufogó oldali vanos szelepeket, remélve ez már végleg megoldja a gondomat.
Update: A csere után megszűnt a hibajel és azóta minden rendben. Köszönöm a segítséget Piritu cartársnak.
Fékolaj Meister
Motorolaj Sellénia
Gyertyák, Bosch
Olajszűrők, Knecht OX 258
Pollenszűrő
Szerviz: Centrál Autószerviz
Rám jár a rúd, alig javitunk meg valamit máris itt az újabb. Motor hibakód erg szelep, cserélni kell. Aztán menet közben dübörgő moraj a futóműből, lengéscsillapító? Meglátjuk holnap újra meglátogatom a szervizt.
Első perctől furáltam a váltókart, ha levettem a lábam a gázról, bólintott egy nagyot. Most négy hete, hogy egyik pillanatról a másikra eltünt a hatodik fokozat. Irány a szerviz. Sok jóval nem fogadtak. Csapágyakat cserélni kell. Végül a teljes váltó belső generál, váltó olaj. Első futómű beállítása.
Zörgő, nyüszögő hangok a fotómű felöl. Először kormány összekötő csere, majd futómű beállítása. Kormánynál megszünt a zaj, de 50 km után újra jönnek a hangok, vissza szervízbe, ahol kiderült, hogy a lengéscsillapítók és ezzel járók cseréje is kell. Mint kiderült cserélni kell lengőkart is. Ennek költsége még nem ismert számomra.
Parkolóházban sikerült a bal első sárvédőt meghúznom. Amint lehet javíttatom, de polír is kell a teljes vasra. Kíváncsi leszek a költségre :(
Sajnos belém jöttek, így az autó jobb első sárvédője cserés lett. Szerencsére a Gyöngyösön lévő Püspöki autó szerviz nagyon korrekt már régóta hozzánk. Korábbi autóimat is ők javították, így most is őket választottam. Nagyon szépen és főleg nem túl drágán lett cserélve a sárvédő, a levegőszűrő háza és a sárvédő betét is. Így végre eltűnt a sérülés nyoma is. Nagyon szomorú voltam két hétig, míg nem járhattam az autómmal.