
Blog
Rimóczi András aktiválta a Race Mode-ot, végre nem szól bele az autó, ha menni akarok. A gázpedál érzékenység mindegyik módban "N" üzemmódban működik, úgyhogy sokkal jobban adagolható. Km: 25950 Tovább »
Olaj, gyertyák, szűrők cseréje, szoftverfrissítések, átvizsgálás márkaszervizben, a Svájci Winterthuri Schloss Garage-nál. Az autót egy +ajándék szervizzel kaptam, így csak az olajat kellett kifizetnem. Km: 19821 Tovább »
Direkt a 200lóerős verziót választottam, a hátsókerékhajtás miatt, és már a vételnél terv volt, hogy fel lesz húzva a Veloce teljesítményére, mivel ugyanaz a két motor. Táton az AET műhelyt választottam, Karcsi több Giuliát is csinált már. Le: 292, nm: 460 Km: 12600 UPDATE: Azóta több, mint 15e Tovább »
Az autót 3.5 évesen vettem, 9500km-rel, így a sok állástól megszáradt egy klímacső, ahol elment a gáz. Garanciába cserélték a Svájci Emmenbrückei Hammer Autocenternél. Tovább »
Autó adatlap
- Típus:Giulia 2.0 Super Lusso
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2020
- Színe:Nero Vulcano
- Jellemzők:
Nyolcadikos voltam mikor megjelent a Giulia. Azonnal szerelembe estem és megfogadtam, hogy amint meg tudom magamnak engedni, azonnal veszek egy olyat ami igazán tetszik. Sikerült megtalálni.
Az autót 2024 májusban vettem ~9500km-rel a Winterthuri Schloss-Garage szalonban. - Extrák:
Lusso csomag
Teljes vezetéstámogató csomag
19es Classico felnik
Vulcano Nero gyöngyházfekete fényezés
Fényezett féknyergek
Tobacco bőrbelső bőr műszerfallal
Harman/Kardon hifi
AET remap 292le/460nm
Race mode