Rimóczi András aktiválta a Race Mode-ot, végre nem szól bele az autó, ha menni akarok.
A gázpedál érzékenység mindegyik módban "N" üzemmódban működik, úgyhogy sokkal jobban adagolható.
Km: 25950

Olaj, gyertyák, szűrők cseréje, szoftverfrissítések, átvizsgálás márkaszervizben, a Svájci Winterthuri Schloss Garage-nál.
Az autót egy +ajándék szervizzel kaptam, így csak az olajat kellett kifizetnem.
Km: 19821
Direkt a 200lóerős verziót választottam, a hátsókerékhajtás miatt, és már a vételnél terv volt, hogy fel lesz húzva a Veloce teljesítményére, mivel ugyanaz a két motor.
Táton az AET műhelyt választottam, Karcsi több Giuliát is csinált már.
Le: 292, nm: 460
Km: 12600
UPDATE: Azóta több, mint 15ezer km-t megtettem és semmilyen negatív hatás nem jelentkezett, pályán tempomattal fél-akár 1literrel kevesebbet fogyaszt, a teljesítményt pedig össze se tudom hasonlítani a gyárival.


Az autót 3.5 évesen vettem, 9500km-rel, így a sok állástól megszáradt egy klímacső, ahol elment a gáz. Garanciába cserélték a Svájci Emmenbrückei Hammer Autocenternél.

Vettem egy szett alufelnit új Hankook Winter icept rs2 gumikkal, majd felújítattam őket.
Lecseréltem az ablaktörlő lapátokat és vettem egy szett gumiszőnyeget.
Kerekek 57e
Ablaktörlők 11e
Gumiszőnyeg 9e volt.
Km:246250



Az alábbi dolgok lettek elvégezve:
-Contitech vezérlés készlet csere vízpumpával
-Eredeti, gyári vezérlésmódosító csere
-Xado 10w40 olajcsere, Mann Filter szűrőkkel
-váltókulissza csere (bontott)
-hátsó kipufogó tartó gumibak, pár izzó
-leömlő csere (bontott)
Km:245100

Kapott az autó egy bontott TA fix futóművet, új kutyacsontokat és toronycsapágyakat hátra.
Vizsgán megjegyezték, hogy az egyik hátsó nyereg meg van szorulva, korrodált, a másikból pedig szivárog a fékolaj, vagyis akkor kezdődhetett, mert 2csepp volt a fékcsövön, azok is frissek voltak még.
Szerencsére sikerült szereznem két alig futott 156-os hátsó féket újszerű Textar betéttel és Ferodo tárcsával, így azok kerültek beépítésre.
Km:237555
Az autó alja hibátlan és rozsdamentes mindenhol, kivéve a bölcsőt. Vettem egy szép bontottat, lefujattam és alvázvédőztem aztán ment is a régi helyére.
Munkadíjjal együtt 50ezer Ft-ba került.
Km: 236855

Mivel az autót 16 colos téli kerekekkel vettem, és a 156-omra is szerettem volna 18-ast, ezért idén a 18 colra jutottam.
Sikerült egy hibátlan szettet vennem Salgótarjánban egy cartárstól nagyon akciós áron. 145ezerért 2éves 8x18 Q2 szett 2éves alig használt gumikkal. Élől Vredestein, hátul Rotalla 225/40zr18.
A régi 16os szettet 50ért adtam el, így a mulatság összesen 94500+üzemanyag a került.
Km:235985


