Tagok >> giacinto >> Giulia 2.0 Super Lusso >> Blog
- Típus:Giulia 2.0 Super Lusso
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2020
- Színe:Nero Vulcano
Az érdi Szabó Autócentrumnál lett elvégezve az olajcsere, szűrőkkel és fékfolyadékcserével. Nem találtak egyéb hibát, viszont van egy visszahívási kampány a fékpedállal kapcsolatosan, amire legközelebb kerítünk sort.
km: 28982
Vettem egy szett szövet szőnyeget a Carcarpit2000-nél, mert nagyon zavart, hogy a gyári nem passzol bele teljesen.
Szerencsére volt pont olyan barna szegélyük, mint az ülések. Szerintem nagyon szép munkát csinálnak, mindig innen veszünk autószőnyeget.


Egy barátom felajánlotta, hogy készít profi képeket az autóról, én pedig bolond lettem volna visszautasítani. Végre vannak róla szép képeim.








Még 24 novemberben vettem egy szett új Classico felnit a Veloce méretében, és most megvettem rá a gumikat is.
A Conti Sportcontact7 mellett választottam. A felnihez passzoló 225/40zr19, és 255/35zr19 méreteket vettem meg rá.
A gumik 330ezer forintba kerültek, a felnik pedig ~670ezer forintba.




Rimóczi András aktiválta a Race Mode-ot, végre nem szól bele az autó, ha menni akarok.
A gázpedál érzékenység mindegyik módban "N" üzemmódban működik, úgyhogy sokkal jobban adagolható.
Km: 25950

Olaj, gyertyák, szűrők cseréje, szoftverfrissítések, átvizsgálás márkaszervizben, a Svájci Winterthuri Schloss Garage-nál.
Az autót egy +ajándék szervizzel kaptam, így csak az olajat kellett kifizetnem.
Km: 19821
Direkt a 200lóerős verziót választottam, a hátsókerékhajtás miatt, és már a vételnél terv volt, hogy fel lesz húzva a Veloce teljesítményére, mivel ugyanaz a két motor.
Táton az AET műhelyt választottam, Karcsi több Giuliát is csinált már.
Le: 292, nm: 460
Km: 12600
UPDATE: Azóta több, mint 15ezer km-t megtettem és semmilyen negatív hatás nem jelentkezett, pályán tempomattal fél-akár 1literrel kevesebbet fogyaszt, a teljesítményt pedig össze se tudom hasonlítani a gyárival.

