Mutasd

>> Tuning és extra2025-02-01

Rimóczi András aktiválta a Race Mode-ot, végre nem szól bele az autó, ha menni akarok.
A gázpedál érzékenység mindegyik módban "N" üzemmódban működik, úgyhogy sokkal jobban adagolható.
Km: 25950

 
>> Szerviz2024-09-16

Olaj, gyertyák, szűrők cseréje, szoftverfrissítések, átvizsgálás márkaszervizben, a Svájci Winterthuri Schloss Garage-nál.
Az autót egy +ajándék szervizzel kaptam, így csak az olajat kellett kifizetnem.
Km: 19821

 
>> Tuning és extra2024-06-01

Direkt a 200lóerős verziót választottam, a hátsókerékhajtás miatt, és már a vételnél terv volt, hogy fel lesz húzva a Veloce teljesítményére, mivel ugyanaz a két motor.
Táton az AET műhelyt választottam, Karcsi több Giuliát is csinált már.
Le: 292, nm: 460
Km: 12600
UPDATE: Azóta több, mint 15ezer km-t megtettem és semmilyen negatív hatás nem jelentkezett, pályán tempomattal fél-akár 1literrel kevesebbet fogyaszt, a teljesítményt pedig össze se tudom hasonlítani a gyárival.

 
>> Szerviz2024-05-26

Az autót 3.5 évesen vettem, 9500km-rel, így a sok állástól megszáradt egy klímacső, ahol elment a gáz. Garanciába cserélték a Svájci Emmenbrückei Hammer Autocenternél.