Blog
Régen szerettem volna a műszerfalat/konzolt cserélni, miután a rádió környékén az előző tulaj jó pár repedést ejtett. A kormány már cserélve lett korábban - ezt ugyancsak előző tulaj kinyírta valamely vegyszerrel - , de a cserélt gyári 1-es kormány is használt volt, volt benne kábé 100 ezer kilométe Tovább »
Miután a jobb ködlámpám besárgult, ezért gondoltam kicserélem. A csere egyszerű, burkolat csavarhúzóval lepattintása után 3 db csavar. Ha már úgy ködlámpa, akkor új izzók is, szép 4200k-s H1-esek. Brutál jól világítanak. Tovább »
A megkopott és sérült kuplung és fék pedál gumik helyett teljesen új, ugyancsak "logós" gumik. A csere könnyen ment, talán a fék pedálé még könnyebben :) Tovább »
Ha már ajtóhatárolók szerelése ma, gondoltam foglalkozok egy kicsit a hifivel is. 2 hete bent van már az új fejegység félig-meddig bekötve, gondoltam ma befejezem ezt a részét, illetve megnézem, hogy mit tudok kezdeni a csipogók kábelezésével a műszerfalban; ezt vészesnek tartottam, most sincs másho Tovább »
Autó adatlap
- Típus:159 2.4 JTD distinctive
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2007
- Színe:Fekete
- Jellemzők:
Egy éve vettem az autót, mely egy Distinctive normál felszereltséggel. - Extrák:
Tempomat, fűthető sötétített külső tükrök, kétzónás klíma, gyári hifi, 2.4 200LE