Júliusban sikerült eljutnunk Olaszországba. Hogy teljesen stressz- és problémamentesen teljen az utazás, egy nagyszervíz (komplett vezérlés, olajak, szűrők cseréje, szervó olaj folyás megszüntetése) és az indulás előtti utolsó pillanatokban megejtett főtengely jeladó és lambdaszondák cseréje történt. Kapott még egy új garnitúra gumit (Kumho Ecowing- csak hogy stimmeljen a motorral :)), klíma fertőtlenítést-töltést, friss műszakit és nagy levegővel belevágtunk... Összességében kb 2500 km volt a túra, Riminiben volt a szállás, a környék bejárása mellett volt egy kirándulas Firenzébe.
A sima küszöbcserének induló lakatolás (igen, már tudom hogy a 147 küszöb mennyire egyszerűen cserélhető...) határideje az indulás előtti hét volt, természetesen nem is készült el teljesen. A jobb oldali küszöb és a javítások utáni fényezés már nem fért bele a megbeszélt másfél hónapba, viszont ragaszkodtam hozzá, hogy Olaszoraszágba az Alfával megyünk, így ezek még hátravannak. Valahol máshol...
Költségnek pontos összeget nem tudok írni, még mindig idegrángást kapok tőle, viszont minden ráköltött fillért meghálál, és tökéletesen működik.
Esemény a javából! Alfám lett!
Bár sosem volt tervben Alfa vásárlás, kevesebb, mint egy hét alatt sikerült a gondolattól a birtoklásig jutni... Elhalálozódó offos autóm helyett nézegettem egy ideje mindenfélét, amikor is ajánlottak egy Alfát cserébe érte. Ezen a ponton került az a bizonyos bogár a fülembe. Egy hétvége keresgélés, nézelődés, olvasgatás után hétfőn este elhoztuk Tommaso 147 szeme fényét - ezúton is köszönöm a rendkívül korrekt hozzáállást! - és belevágtam a nagy kalandba!
Azóta beleszaladt közel kétezer kilométer, volt némi hibaelhárítás és viszonylag hamar szert tettem a képességre, hogy egyszerre figyeljem a szembejövőket a saját sávommal, hogy le ne maradjak egy intésről :)
Nagy tervek egyelőre nincsenek, kis villamosság, kicsit nagyobb küszöbjavítás, nyáron műszaki. Az autó 2007 óta vezetett blogját igyekszem folytatni, így ezeket dokumentálom majd.