Éves olaj és szűrő csere. KM: 195000
Műszakin jelezték, hogy gyenge az egyik hátsó gátló. Műszaki után elvittem Várpalotára Csörgő szervizbe ahol kicserélték a két hátsó gátlót,rugót és torony szilentet. Két hátsó kereszt merevítő is ki lett cserélve, valamint gázolaj szűrő.
Anyós ülés mozgatása közben felvillant a légzsák hiba, majd úgymaradt.Várpalotán orvosolva lett a probléma: ülés alatt csatlakozók összeforrasztva.
190k km. Egy év alatt négyezer km ment az autóba. Egyre kevesebbet használom, többnyire csak “hobbibol”. Olajcsere, légszűrő, pollenszűrő, fékolaj.
Tél beállta előtt elvittem Várpalotára egy átvizsgálásra, plusz jelzett az izzító visszajelző. Minden rendben van, az izzítás megtörténik, csak valamiért néha visszajelez. Azt mondják több FL 156-nál is előfordult már.
Haspáncél felfogatása nem volt már az igazi. Menetek helyre hozva, új csavarok, új tartókonzolok legyártása. Most már stabilan áll a műanyag burkolat, könnyen le és fel szerelhető.
Olaj,légszűrő, pollenszűrő csere. Km: 186000
Olaj, szűrők Elaforg 2000 Kft.
+ bőr tisztítás/ápolás, műanyag gumi felületek kezelése
Sok keresgélés után ráleltem egy hálós kalaptartóra ami szerintem igazi Sportwagon kiegészítő, megtisztítottam leápoltam és ment is be a helyére. Alul-felül kihúzható háló és persze a vízszintes műbőr rész Sportwagon felirattal.
Ellátogattam Várpalotára egy kis átvizsgálásra valamint szervo olaj és háttér világítás cserére ugyanis kiégett a vízhőfok mutató világítása. Az autóval minden rendben volt Csöri észrevett egy apró hibát amit hamar orvosolt is. A légszűrőház szívó oldalára a műanyag levegőcső a bilincsnél kissé meg volt nyomorgatva és úgy volt felhelyezve a légszűrőházra . A megnyomorgatott csövet kimelegítette így visszanyerte eredeti formáját majd kimerevítette, hogy meg is tartsa azt.
Régóta szerettem volna egy OBD II csatlakozót amivel meg tudom nézni az esetlegesen felmerülő hibakódokat vagy csak simán élőadatokat olvasgatni. Rászántam magam kicsit utána olvastam a témában,amiben nagy segítség volt az Amore diagos blogbejegyzései. Végül egy VAG-COM kábel mellett döntöttem ami kapcsolóval van ellátva így olvasható vele motor,abs légzsák is. A MES ingyenes verzióját töltöttem le ami a mezei felhasználónak tökéletes. Telepítettem a kábelhez tartozó drivert majd pillanatok alatt csatlakozott az ECU-hoz. Szerencsére semmi kompromittálót nem találtam minden rendben volt. Később lehet beszerzek egy bluetooth.os csatlakozót meg valami telefonos programot