Hosszú gondolkodás után meghirdettem a szépséget. Az utóbbi időben már nem sokat futott. A mellékállásom felfuttatása miatt szükségem van egy teherautóra, és sajnos az alfi helyét fogja átvenni. Szerencsére jó kezekbe került egy Amore tag személyében. (Bpali)
Egy ideig alfátlanodok,de nem örökre. Remélem minnél hamarabb tulajdonosa leszek egy szépségnek. Eladás előtt azért még csináltam róla pár képet :)
Egyik nap munkába menet leesett a bal hátsó ablakom. Egyből tudtam,hogy a szerkezet megadta magát elég sok embernél olvastam már. Dávidtól (alfadepo) rendeltem egy újat. Gyárival azonos kinézetű,de utángyártott. Olaszból hozzák azt mondta. Meg rendeltem egy vonószemet is hozzá . Mióta megvan az autó hiányzott belőle. Illetve rendeltem egy jó állapotú hátsó dobot is. Az enyémnek a fülei elkorrodáltak.
Ablakemelő szerkezet: 12500Ft
Hátsó kipufogó dob: 18000Ft
Vonószem: 3500Ft
Szállítási díj: 3000Ft
Km állás: 288426km
A hideg idő beáltával már egyre nehezebben indított. Kicsivel több mint 4 évet bírt ki. Újra Exide premiumra esett a választás.
Km állás: 285693Km
Nekem is eljött az ideje az újrafoncsorozásnak. Különösen nedves útviszonyok mellett lehetett már nagyon rosszul látni vele. Ha már kiszereltem a lámpákat a króm betéteket is megtakarítottam.
Km állás: 285391km
Eljött egy újabb olajcsere. Most már lassabban megy bele a méter. Használok mellette egy másik autót is. Meg a sok korlátozás miatt az éven nem voltam vele külföldön. Továbbra is maradtam a Motul olajnál.
Motorolaj: 5w30 X-Clean EFE 12179Ft
Olajszűrő: Mann Filter 711/4x 2952Ft
Leeresztő csavar: FA1 866.371.011 550Ft
Km állás: 284493Km
A korábbi javítás nem sikerült tartósra. Fél év elteltével már ledobta magáról a festéket.
Kerestem egy másik fényezőt aki újra csinálta mind a kettő oldalt.
Km állás: 283781km
Mióta megvan az autó nem volt jó bal oldalon se a tükör fűtés, se a tükörállítás. Tükör fűtésnek szerencsére nem volt nagy baja. Csak tükörlapot kellet cserélni,egyébként is már viseletes volt. A mozgatásnak egy oxidálódott érintkező hibája volt. Vezetékek kimérése után szétszedtem a kapcsolót és a nyákon egyből látszódott a probléma.
Költségek:
Tükörlap 2420Ft
Tavalyi alvázvédelem alkalmával már szólt a lakatos ,hogy vmit kezdeni kellene a küszöb végével is. Beszereztem egy bontottat, teljest nem akartam cserélni ugyanis az eleje előző éven lett megcsinálva. Ki lett takarítva ,kapott egy üregvédelmet is. Két hátsó sárvédő is fújva lett, a pereme kezdett már rozsdásodni. Dekorossal visszakerültek a kőfelverődés elleni fóliák is.
Költségek:
Bontott küszöb: 20 000Ft (alfadepo)
Lakatolás: 44 000Ft (Juhász Peti)
Fényezés: 50 000Ft (Pércsy Lajos)
Fólia: 3 000Ft (Band-tech Nord Kft)
Km állás: 279 996 Km
Ismét főtengely szíjtárcsát kellet cserélnem. Zakatoló hangra lettem figyelmes ami a jobb első kerék melől jött. Most Ina tarcsát válaszottam 2x volt Contitech 15000km-nél többet nem bírt.
Alkatrész: Ina főtengely szíjtárcsa 22355Ft
Km állás: 277642 Km
Elkezdett zúgni a bal első kerékcsapágyam. Csere lett SNR márkájúra. A kiszerelt is ilyen márkájú volt.
Alkatrész: SNR R160.33 26370Ft
Munkadíj: 10000Ft
Km állás: 275770km
0
588
Fórum
Friss topicok
- Junior (Milano)
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- Giulia