Tagok >> Balu1990 >> 156 1.6 16 V TwinSpark >> Blog
- Típus:156 1.6 16 V TwinSpark
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2003
- Színe:Ezüst
Folyamatosan érezni lehetett a hűtővíz illatát és nyoma is volt a motortérben, először a felső csőre gondoltunk (meg is lett véve), de a cserénél kiderült, hogy a hűtő csonkja van eltörve (benne maradt a csőben).
Új hűtő megvéve és beszerelve, újra feltöltve új fagyállóval.
Ha már megbontottam a bejáratást követő olajcserét is megejtettem. Selénia 20k 10W-40 olaj és Mann Filter olajszűrő.
Az olajfogyasztás megszűnt.
Kilométeróra állás: 276800 km
A kocsit acélfelnivel és téligumival vettem, a terv az volt, hogy amint lehet kap egy alufelnit, nos mindig volt valami nyűgje így ez eddig halogatva lett.
Eredeti Alfa felni 16"-os mérteben és egy alig használt Bridgestone Turanza gumiszett.
A motor folyamatosan zabálta az olajat (1200 km alatt 2 liter), nincs mit tenni teljes motor generál.
Hengerfej teljesen felújítva, új dugattyúgyűrű és hajtókarcsapágy, a bejáratós időszakra Eneos 10W-40 olajat kapott.
Kilométeróra állás: 274000 km
A vízhőfokom soha nem érte el a 90 °C-ot. Termosztát hiba, megkapta a gyári Behr termosztátot és új fagyállót, valamint lecseréltem a standard bilincseit jobban szerelhető változatokra.
Kilométeróra állás: 272800 km
Megvétel után másnap kiderült, hogy a motorba nincs olaj, ami azért furcsa mert átvételkor még volt. Kiderült, hogy a nagyon tanult előző tulaj a hengerfej tömítést rosszul rakta be és elcsavarodott, így kiverte az összes olajat.
No sebaj, a kötelező olaj és vezérlés cserével együtt megoldva ez is.
Kilométeróra állás: 272412 km
0
529
Fórum
Friss topicok
- Junior (Milano)
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- Giulia