Tagok >> Zsé145 Ɨ|ѯ >> Blog
Mivel nem voltam megelégedve az 1.7-es boxi fékrendszerével, nagy macera árán, felkerűltek a GTA nyergek előre! Nem volt egyszerű mutatvány mivel szinte semmi sem ment egyszerüen... A nyergeket William barátom gyönyörűen lefújta nekem hófehérre, ezúton is köszönöm neki! A nyeregtartó konzolt sokszori méregetés, tervezés után plazmavágóval vágták ki, amit úgyszintén Williamnek köszönhetően levédte valami kimondhatattlan anyaggal... :)) A betétek és a tárcsák vadonat újjak, hogy jó darabig ne legyen gond velük! Az összerakás: na ez sem ment simán, miért is ment volna... A felni nem ment fel, ezért gyártattni kellett tehermentesítős nyomtávszélesítőt meg hosszabb csavarokat is be kellett szerezni! A végeredmény, brutális fék és öröm és boldogság :))
Tavaly elhatároztam újra átépítem az autót , mint külsőre mint motorikusan. Lassan elkezdtem összeszedni az alkatrészeket a külső átépüléshez. Ebben segítségemre volt Kn[.]xX cartárs és a FŐNIX TUNING a Zender küszöböket pedig MIFI cartárs jóvoltából szereztem meg. Amotor szépítésében pedig Vittorio cartárs segített egy szép rozsdamentes polírozott toronymerevítővel. A legtöbb segítséget, fényezést, pedig William cartársnak köszönhetem! Januárban elhatároztam, hogy felújítom a motort az utolsó csavarig (ez egy kész rém álom volt de az egy másik történet). Jelentkeztünk az autóval az AMTS tuning showra " mondván egy próbát megér". A shown az autó remekelt és az I.C.E kategória (in car entertainment) abszolút gyöztese lett. Soha nem gondoltam volna, hogy egy nemzetközi találkozón ilyen eredményt fogunk elérni.
Vásárlás után eljött az első nagy szervíz amit a DCS-nél csináltattam.
Amit csináltak:
-Vezérműszíj
-feszítőgörgők
-olaj/ szűrők
-fékek/ betétek
2003.07.03. Mivel mindenféleképpen ilyen típust szerettem volna, és ez volt a legjobb állapotban az összes megnézett autó közül, ez volt az utolsó esélyem, hogy 145-ösöm legyen. Az autó nagyon szép állapotban volt,mind motorikusan, mind külsőre,egy-két esztétikai hibától eltekintve. Mint utólag kiderült hölgy tulajdonosa volt,tehát nem lett meggyötörve. Az autó amúgy '97-ben Svájcban született, én vagyok a második magyarországi tulajdonosa.