Éééééééés, tattaradaaaam...tegnap megérkezett az új matrica rendszám!!!! végülis csak 28 nap kellett hozzá... :)
A szervizben fel is tették, illetve kijavították a fényezési hibát az ajtón tehát a démon ismét tündökölhet az utakon !
Végre elkészült a rosso démon, és természetesen szenzációsan néz ki kicsinosított pofikával, de...
De...úgy néz ki kishazánkban 13 nap nem elég egy matrica rendszám (csere) legyártására, így még várhatok rá vagy 2 hetet...
...ráadásul sikerült elbaltázni az egyik elem lakkozását (olyan mintha koszos lenne) így azt fényezhetik újra....Mondjuk egyből elismerte a szervíz a malőrt és a rendszám érkezésekor korrigálják, de azért ez több mint érdekes véleményem szerint...
Egy héttel az után hogy az alkatrészek megrendelése is megtörtént, holnap elkezdődik a tényleges munkavégzés.
Halkan jegyzem meg, hogy érdekes módon most nem a biztosító ült az aktákon (3 nap alatt sikerült jogalapot adniuk), hanem a márkaszervíznek kell ennyi idő az alkatrészek behozására (tudtommal Lengyelország még vasúttal sincs ilyen messze...)
Ma leadtam a papírokat a Kelet-Pestnél.
Úgy néz ki nem akkora a kár mint első pillanatban tűnt: ugyan a lökős és a bal első lámpa valóban cserés, a sárvédő nem sérült és a mocitetőnek is csak a beállítása ment el kicsit (valszeg a lökős elmozdulásakor a zárszerkezet arrébbhúzta).
Az autó járóképes és a hűtő sem kapott semmit, ill. a futóműnek sincs semmi baja.
Innentől a biztosító szokásos tökölésén múlik mikor lesz újra szép a paripa.
A történtekről:
Egy kétirányú utcában éppen egy elsőbbségadós sarokhoz érkeztem, mikor egy jobbra kis ívben kanyarodó Opeles belém kanyarodott. Az illető a parkoló autók miatt kanyarodott az én sávomba persze lendületből anélkül hogy benézett volna...
Elmondása szerint egy motoros mászott bele a seggébe ezért "repült be" az utcába...
A lökős és a lámpa tuti csere...de elmozdult a mocitető is kapott picit a bal első sárvédő is.
Most, hogy meghírdettem az autót, és meglepően sokan érdeklődtek iránta, egy Opelesnek sikerült belém kanyarodnia...
Öröm az ürömben hogy azonnal elismerte és betétlapot adott (nem mintha lett volna módja kíbújni a felelősség alól)...
Szemmel láthatóan: Bal első lámpa K.O., lökhárító cserés, de kapott egy kicsit a motorháztető és a bal első sárvédő is :S
Az okozó Allianz-os...remélem igazak amivel reklámozzák magukat, bár naív azért nem vagyok...
Képek holnap.
Az ismert integetéses baleset nyomai mára tűntek el: elhoztam a tankot a karosszéria lakatostól. Cserélve lett: első lökős, motorháztető, bal első lámpa, jobb alsó lökhárító rács, alsó és felső díszrács. Hálistennek szép mint újkorában, így nagyon várjuk AlfaCity-t :)
Meglepve olvastam a Kelet-Pest levelét, mi szerint visszahívják az autókámat gyári hibák miatt. Mit ad isten, egyszerre két dolgot is találtak...
Ma megtörtént a műtét: kicseréltek pár, a lökháritót rögzítő csavart korrózió hajlam miatt. Én meg már azt hittem valami komoly dolog lesz :)
Emellett Juli kézrátételének köszönhetően a CD táram is elkezdett működni. jippiii
19425km megtétele után elérkezett az idő a 20k-s szervíz elvégeztetésére (külföldi út elött állok, és nem akartam túllépni a 20k-t). Csiki-Begééknél történt a beavatkozás. Cserelve lett az olaj,olajszűrő,gázolajszűrő,levegőszűrő, és a pollenszűrő(k). Összesen mintegy 65.500Ft-om bánta azonban meg kell adni a királynak ami megilleti. Természetesen Selenia 5W-30 WR Pure Energy olaj került felhasználásra (thx Ofi) valamint gyári alkatrészek.
Miután kiderült hogy az általam tapasztalt jelenségek u.m. nem játsza le a gyári CD-met, de legalább ki sem adja, nem normális, kicseréltettem gariba a fejegységet. Eddig úgy néz ki hogy bevált a műtét, és a rádió része is érzékenyebbnek tűnik.