Tagok >> NaTo >> 75 3.0 V6 America

75 3.0 V6 America - főkép

Blog

2009-10-19
Kuplung

Egy hideg reggelen indításnál beesett a kuplung pedálom. Kiderült, hogy nem csak hátsó munkahenger szakadt ki, hanem a kuplung rudazat végén levő villa kitört a helyéről, ami által kiemel a szerkezet. Pont másnap akartam debrecenbe/derecskére menni szülőkhöz. Nosza fogtam magam, reggel beraktam a ko Tovább »

2009-08-25
kisjavítások

Váltógombom eléggé zörgő hangot ad, ha épp nincs rajta a kezem. Gondoltam szétszedem már, hogy mi zörög benne, mag? Kiderült, hogy csak egyetlen csavar fogta a 3 helyett. Úgyhogy ma beszereztem pár hernyócsavart, és egy hozzávaló imbusz kulcsocskát. Ezenkívül a váltószoknya is állandóan lecsúszik Tovább »

2009-04-22
Hardy hardy hardy

Kiderült, hogy nem az elsőhardy-t szaggatta szét a drága kardánom, hanem a hátsót! Ezen csak azért csodálkoztam, mert egy Lada hardy van elől, és semmi baja. Már egy éve... Állítólag a hátsó hardy kapja a legnagyobb terhelést. Mindenesetre azt kellett cserélni, és rendben van a hajtásláncom. Így mos Tovább »

2009-04-20
Fals levegő

Azt mindig is tudtam, hogy ha a motor fals levegőt szív, az nem tesz jót a teljesítményszintnek. Azonban nem gondoltam, hogy olyan pici résnyi helyek is számítanak, és hogy ekkorát. Történt szilveszter utáni napokban, hogy a nagy hidegben behalt 2 gyertyám egyszerre. Champion gyertyák voltak. Levett Tovább »

2008-07-02
Üzemanyag szűrő csere

Dugulásra gyanakodtunk, és bár nem volt dugulás, azért a szűrőt kicseréltem. Az álmoskönyv szerint minden gyertyacsere alkalmával az üzemanyagszűrőt is cserélni kellene...http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1214988943-219-blog.jpg http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1214988943-219-blog.jp Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:75 3.0 V6 America
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:1988
  • Színe:ezüst szürke
  • Jellemzők:
    L-JET-es változat, sperr diffi, finom váltó, és természetesen: Hátul hajt a kerék! :)
  • Extrák:
    szervós sport-fakormány, klímakompresszor, ABS, tökéletesen működő fedélzeti kompjuter (Speer keze munkája!), katalizátor (volt:)), első ablakokon légterelők,
    60-as sport kipufogó rendszer.
  • Egyéb:
    Miután leégett a 75 turbo-m, Öcsi gyűjtést szervezett, és innen nagyon sokan segítettek, hogy ilyen hamar újra egy remek 75-ösben ülhessek. KÖSZI MINDENKINEK!

Fotóalbum