Visszacseréltük a direktszűrőt az eredeti gyári szűrőre. A miértekbe nem szívesen mennék bele, mert ezen aztán tényleg lehet vitatkozni. Maradjunk annyiban, hogy én szívem szerint nyugodtabban alszom, a gyári levegőszűrőt használva. Alapvetően a hangja miatt választottam anno a direktszűrőt, de mikor a kipufogó tuningal elkészültünk, úgy éreztem, hogy felesleges a direktszűrő, mert úgyse hallom. :) A második ok pedig egyszerűen az, hogy a motorteremben igen igen meleg tud lenni a 3 literes motor miatt, és a gyári doboz áramlástanilag kicsit előrrébbről kapja a lökhárítónál beáramló levegőt. Én úgy gondolom, hogy hűvösebb levegőt kap így a motor, és vizes időben sem kell aggódnom. A direktszűrővel kb. 5000 km-t mentem. Egyszer mostam, úgyhogy valszeg eladom olcsón ha valakit érdekel, a tisztító szettel, olajjal együtt.

Minimális szívó oldali tuning, a hang és a jobb gázreakció végett. Meg hadd lélegezzen, le ne fojtsuk már szegény motort. :)



