Tagok >> Kismaxi >> 156 1.9 JTD SW >> Blog
- Típus:156 1.9 JTD SW
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:Grafit szürke
Már rég nem posztoltam, ami nem a tétlenségnek, hanem a időtlenségnek köszönhető. Sikerült a tejes első futóművet + olajat kicserélni egy nagyon gyors és megbízható budapesti autószerelőnek. Az ablaktörlőkarom és a motortér tetején található szigetelő gumit is kicseréltük. Hihetetlen stabilitásra és vezetési élményt adott ez a projekt. Mindíz 70000ft ból kijött. Itt jegyezném meg hogy 375 000 km van az autóban és a szerelő azt mondta élből megvenne gondolkodás nélkül a paripát ha ilyen tipust keresne az állapota miatt a hirdetésben szereplő 600 000ftért mert olyan állapotban van! :)
Hát eljött az az idő mikor úgy döntöttem hogy a teljes első futóművet kicserélem az autómon. Kapott a paripa két új első teleszkópot és két alsó, valamint két felső lengőkart. Most kopogás mentes és stabil a futás. Ezek mellett még olaj és a 4db szűrő cseréjére is sort kerítettünk.
Lecseréltük az olajat és a bal első felső lengőkart. Remélem egy darabig csend lesz az utazások során.
Sikerült a jobb első felső lengőkart kicserélni. Vele együtt a féltengely gumiharangokat és a hosszbordás szij rugós feszítőjét is. Mivel itt a hideg, a téli kerekek is felkerültek. Hajtás tovább ezerrel...
Na szóval. Sikerült lecserélni az:
-olajat(Castrol magnatek 10v40)
-olajszűrőt
-vezérműszijat feszítő gögőkkel
-gázolajszűrőt
-pollen és levegőszűrőt
-vizpumpát
-két izzót a műszerfalban
mindezt 248.600km-nél. Ujjabb kalandokra, kiruccanásokra, versenyekre és munkábautazós hétköznapokra felkészítve!!!
Sajna a jövő hónapban még ki kell cserélnem a jobb első felső lengőkart,egy féltengely gumiharangot asszem jobb oldali és a hosszbordás szíj rugós feszítőjét a szíjjal együtt. és kész is lesz....:)az is lesz egy 30-40es tétel sztem
Végre sikerült fognom szép amúrt.Egy 8 kilóst és egy 13.5 kilóst:D. Bence 20 kiló feletti pontya még várat magára sajnos...Ide is Alfa vitt minket
Hát valóban ki kellett cserélni a lengőkart mivel kijött belőle a gömbfej. A varázslatos utaknak köszönhetően. No de ez is megvan. Újjabb óvatos kilóméterekre fel!Lengőkar:29.000ft
Munkadij:4500ft
Az első fékpofa érthetetlen módon kb 5 év után elfáradt. Ma 2010 07.20-án Attila kicserélte, de sajnos észrevette, hogy ki kell cserélni a jobb első lengőkart a gömbfej miatt:(