Legújabb szerzemény. Gyári bontott. És van egy eladó kormányom :-)
2007.06.11.-én vásároltam.
2007.06.21. minden görgőt,szíjat,szűrőt,olajat megrendeltem(kilátásban még négy új "cipő")
2007.07.30. Alig mentem még vele:( Elkészült az első nagy service.
Vettem alá 17-es kerekeket(remélem jó lessz)
2007.08.29 Novitec Powerrail II
2007.11.12.Ismét olaj és szűrő csere,ismét selénia.Most a váltóban is lecseréltük.Közben féltengely gumiharang csere.Az új hótaposók is felkerültek.
2008.02.15. Turbonyomás érzékelő csere.Olaszra:))
2008.08.07.Ismét olaj és szűrő csere,ismét selénia:)Kapott új lég és gázolajszűrőt is.
+ egy pár kézifék bovden.
2009.03.18 Megesett egy újabb olajcsere-mindenszűrőcserével:) és az első fékbetétek is újak lettek
2009.05.29. Elérkezett a műszaki vizsga ideje.Két éve került hozzám a Rovar.Két első-alsó lengőkart kapott,esedékes volt egy izzítógyertya és egy helyzetjelző égő is 120000 Magyar péééz.
2009.10.09. Kapott új légtömegmérőt.(nem segített) :(
2010,03,20 4db monroe lengéscsillapító ügyeskedve ócsóé:))
2012.12.10 De rég irkáltam ide..Túl vagyunk a kuplungon.Kapott kettős tömegűt és tárcsát is újat. A vezérmű szíjat és görgöket is lecseréltük ismét.Beépítettem egy turbónyomásmérő órát mert még mindig xarakodik a nyomásom(asszem a következő nagyobb beruházás a turbó felújítása lesz)A világításom is ökörködik.Kipróbálok egy másik modult hátha segít...