Blog
Gyárilag elég gyenge a csomagtér rugója. Főleg szélben és emelkedőn. Ha meg van egy hátsó szárny az plusz teher még ha karbon akkor is. Így végre vettem az erősített rugóból meg a hozzá járó vissza csukódást gátló gumiból. Tovább »
Gyárilag elég gyenge a csomagtér rugója. Főleg szélben és emelkedőn. Ha meg van egy hátsó szárny az plusz teher még ha karbon akkor is. Így végre vettem az erősített rugóból meg a hozzá járó vissza csukódást gátló gumiból. Tovább »
Már megvétele óta szivat hogy néha leenged 0,2-0,3 bár-t a kerék néha. Aztán több hétig semmi. Gondoltam utánna járok. Találtak egy repedés a felni szélén. Így csere. De mivel a másik is meg volt padkázva az helyett is lett egy véve. Így a két hátsó cserélve lett. Ami fenn volt meg meg lesz csinált Tovább »
Még nyáron voltunk egy kötelező szervizen csak kicsit hanyag voltam így elfelejtettem felvinni. Természetesen Várpalota. Tovább »
Gumicserénél észrevették hogy a bal első gumiharang kívűl a féltengelynél elfáradt. Aztán néha fekvőrendőr vagy rosszabb útnál előjött a Giulia betegség. A kézifék vezeték. Addig fajult a dolog hogy egyszer csak nem tudtam kiállni a garázsból. De hála a nagy lyukas felninek megrángattam a madzagot é Tovább »
Autó adatlap
- Típus:Giulia Veloce 2.2 D Q4
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2017
- Színe: Misanokék
Fotóalbum
2
334
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Coffee - Minden ami kávé
- Giulia
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Oldtimer, youngtimer
- Virtuális Romeo
- 4C
- Alfa reklám
- Erőforrás alternativák
- Selénia Rally - 2023. m...