Blog
Döntöttem. Eladom... Nem elégedetlenség,hanem kényszer szülte a döntést... 4 napja hirdettem meg,ma elvitték.... Ennyi! Már most szeretnék egy másikat,de még határozatlan időre fel kell függeszteni az autózást. :-( Csak a távolodó fenék látványa maradt,és a hang,amit csak egy 75-ös produkálha Tovább »
Sikeres műszaki vizsga,végre a vonóhorog is hivatalossá vált.Előzetesen fékcső csere,kis lemezmunka,hegesztés,és villamossági javítás volt,minimális költséggel(4500 a két fékcső).Adatlap,amellyel az okmányirodába kell menni. Hazafelé persze kivett a rend éber őre az M1-esen,mondván,hogy csak egy ma Tovább »
Kicseréltem a szilentet a hátsó futóműben,amely elől tartja,a váltó alatt.Akna nélkül,és a váltó leszedése nélkül.Nem volt egyszerű,de a régi már katasztrófális állapotban volt.Kiderült,hogy a hátsó hardy szakadt,ez már régóta okoz egy kis vibrációt.Ez lesz a következő művelet...A képek magukért bes Tovább »
Kikerültek a Championok,és Bosch-okat kapott helyette,mivel Lodge-hoz már nem tudok hozzájutni.Megértek a cserére,mert a gyári 0.7mm helyett 1.5mm volt már a hézag.:-( Beszereztem még a hátsó futóműbe való szilenteket is, mert a lengéscsillapító csere után vettem észre,hogy nagyon durván ki vannak Tovább »
Autó adatlap
- Típus:75 2.0TS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1990
- Színe:zöld(es szürke)
- Jellemzők:
Transaxle-145LE!!!!Sokan a 75-öst tartják az utolsó igazi Alfa Romeonak, hiszen a gyártás megkezdése után nem sokkal a Fiat konszern felvásárolta az Alfát és ezzel áttértek a platform technológiára és az elsőkerekes autók gyártására.