A használat során kiderült miért fogyott a szervóolaj, sajnos a cső egyszer meg lett toldva ezért eresztette az olajat, de Marklar kollégától beszereztünk egy vágatlan darabot amivel megoldódott a folyás.
Behoztam a szervizbe a kocsit, átvizsgáltuk, átrángattuk, feltöltögettük (csak a szervóolajból hiányzott).
Illetve diagnosztizáltuk, hogy a kipufogó gyári két középső dobja teljesen ki van pucolva, valószínű halknak találta az előző tulaj, ezért gyorsan bevittem a kipuff klinikára, ahol visszaalakították a középső részt gyárira (2 dob) és a katalizátortól hátrafelé rozsdamentes csövezést kapott, ill. megigazították a kipufogó véget. Szép és halk lett.
A mai nap sikerült hazahozni az autót.
Édesapám átvette tőlem az autót, hála égnek a családban maradt egyenlőre....
Azért a biztonság kedvéért, egy hátsó fékbetét cserét beiktattam, átrángatták, átnézték, futóművet se kellett állítani, felkerültek a felnik és ismét csak a jó.
2009.04.21-én vehettem birtokomba az újdonságot, de különleges helyzetben voltam, ezen semmit nem kellett utántölteni, semmi nem volt csálé, egyszerűen perfekt! :D
Ma be is szereltem a kocsiba, tartály, relé, biztidobozba bekötve, csak akkor mos ha a fényszórók világítanak. Nagyon hatásosan mos de beállítani rémes :) vagy 2l folyadék a motorháztetőn ladolt :D
A Balatoni Siófokon jártunk jóbarátommal egy bontóban Golf 3 alkatrészt venni, amíg ő túrt, én sétálgatás közben felleltem egy angol 147est amin ott figyelt a lámpamosó... hát gyorsan megalkudtam a bontóssal és mindenestül ki is pattintottam belőle. :)
Hosszú ideje már hogy semmi kis nyűgje nem volt Alfinnyonak (miért is lenne?) de egy jobb első alsó lengőkar csere időszerűvé vált, a dolce vita érdekében :)
Úgy éreztem a gyári hangfalakhoz nem elég a gyári rádió ezért C vágányra helyeztem és beszereltem a jó öreg Pio-mat ami meghozta a hozzá fűzött reményeket, szerencsémre létezik hozzá a kormánytávihoz konverter ezért ezzel együtt csúsztattam vissza a helyére, ég és föld.....