![]() | ![]() |
2008.03.12.: voltunk az öcsémék autóvillamossági műhelyében, mert világított a motorcontroll lámpa és az utasoldali függönylégzsák lámpa. A csomagtérben a kárpitot leválasztottuk, ott volt szétjőve a csatlakozó, kis műanyaggal összehúztuk. Kitöröltük a hibakódot, azóta nem világít.
A motorcontroll lámpa sajnos a katalizátor hiánya miatt világít. Ami szerencse a rosszban, hogy más nem hibás. Vennem kell az autómba másik katalizátort.
2007.11.21. Kicseréltem a gyertyákat: NGK platinum (103.000 km-nél).
2007.11.11. olajat cseréltem (5 liter Selénia Alfa romeo 20K) és olajszűrőt cseréltem
egy szép ép Alfa rosso toronymerevítőt kapott a drága.
2007.07.31.: Sajnos már ki kell cserélni az első lengéscsillapítót, 100.000 km van az autómban. Katalizátort ki kellett belőle venni, össze volt égve. Újra gyűjtök.
2007.07.21.: kicseréltem a bal első ajtóban a határolót, olyanra, amilyen az új elejű 156-osokban van, műanyaggal bevontra. Így már hangtalanul működik az ajtóm!
Kapott a drága direktszűrőt :-) Simota, nagyon tetszik az új hangja a drágámnak!
2007.07.13.: új féktárcsákat (Jurid, olasz, gyári minőségű) és fékbetéteket kapott, bal első tompított izzócsere
Nagyon meg vagyok elégedve ezzel a fékkel, nem nyikorog, csikorog. A féktárcsákat esztergályossal bemarattam.
2007.05.10.: égett szagú lett az autóm, mire hazaértem, ki kell cserélnem a kézifékkötelet.
2007.04.23.: felkerültek a nyári gummák: Continental ContiEcoContact CP 205/60 R15 meretben
Sikeres környezetvédelmi vizsgát tett az autóm a Fiat Szabónál, Érden