Tagok >> Wikicica >> 156 SW 2,0 JTS >> Blog
- Típus:156 SW 2,0 JTS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2003
- Színe:Blu metallico
Mai nappal a tulajdonjogom megszűnt Pityura.
Mától egy másik gépjármű került a képbe, nevét még nem tudva.
Az első lambdaszonda a katalizátor előtt ment tönkre. Kód törölve, Pityu eladásra leadva.
Ismét kitörölték a hibakódot, ingyen és bérmentve az Alfa Romeo szakszervizben.
Ismét kitörölték a hibakódot, ingyen és bérmentve a mannheimi Alfa Romeo szakszervizben - ez itt a reklám helye.
Persze az ember mindent megpróbál. Helytelen indulásnál - méreg miatt - vagy nem ezért kijelzett megint egy hiba, amit gondoltam az akksi levételével hátha elfelejt Pityu. Sajnos nem. Péntek 16:00, szerviz, hibakód-kiolvasás.
Másfél hét után visszakaptam Pityut. Erre az időre odaadtam a szerelőmnek, hogy használja Pityut, s találja ki mi okozza a nem kívánatos zörejeket.
Kicserélésre kerültek a stabilizátor-szilentek és a pálcák, komlett cserét nem javasolt a szerelő, mondva, a sajátján is először csak ezt próbálná ki, s ha megszűnik ezáltal a zörej, akkor csak felesleges pénzkidobás lenne.
Pityu amúgy már nem nyikorog a rosszabb minőségű útborkolaton. S nem is zörög.
Egy rögzítő csavar is pótolva lett a lökhárító alsó részén.
Születésnapom alkalmából Pityu felhúzhatta a nyári papucskáit. Ami viszont kellemetlen szülinapi ajándék volt, hogy a jobb első kerékcsavarok közül egy sem volt meghúzva, az egész kerék lötyögött, s ki tudja mióta közlekedtem így vele, közel 200km/h-s sebességgel is :-S
A hiper-szupert komplikált rádiómat sikerült elcserélnem egy teljesen hétköznapi, gombokkal és tekerővel ellátott rádióra. Extra, hogy a kijelzője állítható színű, természetesen így Pityuhoz harmonizálva a piros beállítást kapta. Távirányító a lakhely legutolsó, lefellelhetetlenebb helyén, a legsötétebb legkisebb legmegtalálhatatlan zugában elrejtve.
Csütörtökön egy pár száz km-es út közben bejelzett a fedélzeti computer, keressem fel a szervizt, motorellenőrző-rendszer vagy valami ilyesmi. Ma kaptam időpontot a márkaszervizben, szervizzárás után 20perccel, aminek a szerelő kolléga nemigazán örült... Készülék bekapcs, Pityu ellenőrzés, hibakód kiolvasva, nincs hiba. Valamit a lambdaszondáról írt, de a szerelő szerint nincs baja. Tulajdonos bácsi további jó utat kívánt, jelentkezzek, ha ismét előjön hibajelzés.
Pityu pityegett az elmúlt napokban folyamatosan. Autonomie begrenzt... Vagy fékfolyadék, vagy kézifék, írta a fedélzeti számítógép. Én a kézifékre gondoltam, bár soha nem húztam még be, de az kemény időjárásnak köszönhetően gondoltam befagyott. Szervizlátogatás: fékfolyadék minimumon, utántöltés, pityegés megszűnve.