Hosszabb együttlét után megváltam Ufitól. Ok: költözés Ausztriába, hegyekbe, ahol Ufi képtelen a hóban közlekedni hólánc nélkül.
Km-állás: 65350
Ufi ajándékká vált egy apukától a fia 18.születésnapjára. Jogosítványa a fiúnak még nincs. Apukával közöltem, teljesítményszabályzó gombot nem megmutatni.
Ufi szép autó, jó autó, pénztárcakímélő, de nem hegyekbe való.
Továbbiakban a márkától is megválok, tíz évi ragaszkodás után. Egyenlőre az Alfa Romeonak nincs olyan modellje, ami jelenlegi helyzetemnek megfelelne.
Szia Ufi. Szerettelek.
Ismét munkába tartva, ezúttal Ausztriában Gundhabing környékén.
Hazafelé tartva, szabadságról, az A7-es autópályán, egyedül.
Kocsi fullra pakolva Ausztriában, indulásra készen a szabadság elteltével, a következő látvány fogad: jobb első kerék lapos, Ufi a felnin... Hogy én soha nem úszom meg a szabadságot ESEMÉNY nélkül... Kerék felpumpálva, egy éjszaka kényszerpihenő. Éjjel a kerék alig ereszt le. Ok, hétfő reggel gumishoz, gumi megjavítva 10 Euroért. Mázlim volt.
Hazafelé egyedül autózva Wald-Michelbach és Siedelsbrunn között, éjjel.
Ufihoz haladva a következő kép fogadott... két lyuk a dobtakarónál, a szerviz rosszul rögzítette azt, így a gumijaim kikoptatták. Szerviz felhív: - Á, tudom, megrendelem az alkatrészt... ha nem veszem észre nem is szólnak...
Dobtakaró ingyenesen cserélve.
Mituán a ventillátoromat hangosnak találtam a belső térben, ellenőriztettem, s mint kiderült, az előző kötelező szerviz alkalmával nem cseréltek pollenszűrőt. Persze ennek még lesznek következményei...
A napfényvédő-csík letépése után megkaptam a műszaki vizsgát... Persze amint hazajutok már tetetem is fel újabb két évre a csíkot.
Ezen kívül új környezetvédelmi matricát is kaptam, miután a nap kiszívta a rendszámomat a matricáról :-)
A szélvédőn található napfényvédő-csík miatt sikertelen műszaki vizsga