... kiharapta a jobb első gumit. Pótkerék helyett egy kompresszort találtam a csomiban. Továbbá mivel pótkerék sincs, ezért gondolom feleslegesnek tartották a krokodil-emelőt és a kerékkulcsot is. Még jó hogy van egy kedves szomszéd :-)
Képen Ufi és a bűnös.
2012.08.03-án Ufi lett a következő Alfa Romeo-m.
Remélhetőleg ehhez az autóhoz fog a legkevesebb szerviz-blog tartozni...
Mai nappal a tulajdonjogom megszűnt Pityura.
Mától egy másik gépjármű került a képbe, nevét még nem tudva.
Az első lambdaszonda a katalizátor előtt ment tönkre. Kód törölve, Pityu eladásra leadva.
Ismét kitörölték a hibakódot, ingyen és bérmentve az Alfa Romeo szakszervizben.
Ismét kitörölték a hibakódot, ingyen és bérmentve a mannheimi Alfa Romeo szakszervizben - ez itt a reklám helye.
Persze az ember mindent megpróbál. Helytelen indulásnál - méreg miatt - vagy nem ezért kijelzett megint egy hiba, amit gondoltam az akksi levételével hátha elfelejt Pityu. Sajnos nem. Péntek 16:00, szerviz, hibakód-kiolvasás.
Másfél hét után visszakaptam Pityut. Erre az időre odaadtam a szerelőmnek, hogy használja Pityut, s találja ki mi okozza a nem kívánatos zörejeket.
Kicserélésre kerültek a stabilizátor-szilentek és a pálcák, komlett cserét nem javasolt a szerelő, mondva, a sajátján is először csak ezt próbálná ki, s ha megszűnik ezáltal a zörej, akkor csak felesleges pénzkidobás lenne.
Pityu amúgy már nem nyikorog a rosszabb minőségű útborkolaton. S nem is zörög.
Egy rögzítő csavar is pótolva lett a lökhárító alsó részén.
Születésnapom alkalmából Pityu felhúzhatta a nyári papucskáit. Ami viszont kellemetlen szülinapi ajándék volt, hogy a jobb első kerékcsavarok közül egy sem volt meghúzva, az egész kerék lötyögött, s ki tudja mióta közlekedtem így vele, közel 200km/h-s sebességgel is :-S